Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

I behandlingsverdenen er første dag den dag man vågner med mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, MåskeTre said:

I behandlingsverdenen er første dag den dag man vågner med mens.

 

Super, jamen så er det jo i dag :)

 

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte i nat at vi skulle have tvillinger - to drenge! :wub det var så vildt... Er spændt på at teste i dag og håber ikke at Nichlas tager et søvn marathon :rolleyes jeg har brug for at teste!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

49 minutes ago, NSEllekilde said:

Jeg drømte i nat at vi skulle have tvillinger - to drenge! :wub det var så vildt... Er spændt på at teste i dag og håber ikke at Nichlas tager et søvn marathon :rolleyes jeg har brug for at teste!!!! 

hvornår tester du? :P:bd krydser fingre!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Lille_My said:

hvornår tester du? :P:bd krydser fingre!! 

Jeg har faktisk testet.. Men den var negativ... Men det var ikke morgenurin og jeg havde drukket te så måske tæller det ikke? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, NSEllekilde said:

Jeg har faktisk testet.. Men den var negativ... Men det var ikke morgenurin og jeg havde drukket te så måske tæller det ikke? :unsure

prøv igen om når du ikke har tisset i 4-5 timer :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Lille_My said:

prøv igen om når du ikke har tisset i 4-5 timer :) 

Jeg har lige skrevet i min tråd - du fik mig til at tage den op af skraldespanden :lolhit men stadig forholdsvis negativ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, NSEllekilde said:

Jeg har lige skrevet i min tråd - du fik mig til at tage den op af skraldespanden :lolhit men stadig forholdsvis negativ 

:D :lol det er altså fantastisk! du reddede så meget min dag! :D manden tog afsted igår og jeg har ondt af mig selv :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lille_My said:

:D :lol det er altså fantastisk! du reddede så meget min dag! :D manden tog afsted igår og jeg har ondt af mig selv :P 

Dét kan jeg godt forstå! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 14/11/2016 at 0:42 PM, NSEllekilde said:

Dét kan jeg godt forstå! :kram

tak for kram :) det tager bare så hårdt på mig, at vi igen ikke er samme på æl dag /: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Lille_My said:

tak for kram :) det tager bare så hårdt på mig, at vi igen ikke er samme på æl dag /: 

Hvornår er æl og hvornår er han hjemme? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Hvornår er æl og hvornår er han hjemme? :)

æl var idag/imorgen 

og han er hjemme fra torsdag aften til søndag aften hver uge :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tæller bare slet ikke hvis æl test er positiv EFTER 5 minutter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

Det tæller bare slet ikke hvis æl test er positiv EFTER 5 minutter?

Det kommer an på hvad indlægssedlen siger. Nogen skal først læses efter 10 min 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Girl Next Door said:

Det kommer an på hvad indlægssedlen siger. Nogen skal først læses efter 10 min 

 

Der står 5 minutter på billigteste.dk :chin: 

 

Ej jeg fatter det aldrig med de teste altså :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Stephi-moren said:

Det tæller bare slet ikke hvis æl test er positiv EFTER 5 minutter?

'

Tjooooo... det kommer an på, hvor positiv og hvor hurtigt efter. Jeg har haft nogle fra billige-teste, der var næsten positive indenfor tid, og så først rigtigt bragede igennem efter 10-15 min - det passede fint med mens 15 dage efter. Hvis den er decideret ikke-positiv inden for tid, og så er på grænsen efter tid, så skal du nok være påpasselig - her er jeg nemlig tidligere blevet narret. Men altså, test igen sent i aften eller i morgen og så hvilken vej, det går :):)

 

Og ellers smid et foto herind, så skal vi nok kigge på det :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Sparklinrock said:

'

Tjooooo... det kommer an på, hvor positiv og hvor hurtigt efter. Jeg har haft nogle fra billige-teste, der var næsten positive indenfor tid, og så først rigtigt bragede igennem efter 10-15 min - det passede fint med mens 15 dage efter. Hvis den er decideret ikke-positiv inden for tid, og så er på grænsen efter tid, så skal du nok være påpasselig - her er jeg nemlig tidligere blevet narret. Men altså, test igen sent i aften eller i morgen og så hvilken vej, det går :):)

 

Og ellers smid et foto herind, så skal vi nok kigge på det :)

 

 

Det er så svært at tolke på de streger og farve synes jeg! Den var nok 90% farvet (altså hvis man kunne gøre det op i procenter) efter 5minutters tid (jeg tog dog ikke tid!). Og mere farvet end kontrolstregen efter endnu et kvarter eller sådan :chin: 

 

Jeg mindes ikke at have oplevet at den var så tæt på positiv, uden at æl var lige på trapperne/lige gået væk. Så det er nok omkring nu. Jeg tror jeg tester senere i dag og igen i morgen, så er jeg måske blevet klogere :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

 

Det er så svært at tolke på de streger og farve synes jeg! Den var nok 90% farvet (altså hvis man kunne gøre det op i procenter) efter 5minutters tid (jeg tog dog ikke tid!). Og mere farvet end kontrolstregen efter endnu et kvarter eller sådan :chin: 

 

Jeg mindes ikke at have oplevet at den var så tæt på positiv, uden at æl var lige på trapperne/lige gået væk. Så det er nok omkring nu. Jeg tror jeg tester senere i dag og igen i morgen, så er jeg måske blevet klogere :D 

 

I så fald, tror jeg, at du fint kan stole på, at den er positiv :) Jeg har aldrig oplevet, at kontrolstregen havde mere farve end teststregen, hvis ikke den var god nok (også selv om det var over tid). Så nu får I vist lektier for i aften ;)  ;);) God fornøjelse :bd:bd

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Sparklinrock said:

 

I så fald, tror jeg, at du fint kan stole på, at den er positiv :) Jeg har aldrig oplevet, at kontrolstregen havde mere farve end teststregen, hvis ikke den var god nok (også selv om det var over tid). Så nu får I vist lektier for i aften ;)  ;);) God fornøjelse :bd:bd

 

 

 

Haha tak :D Men ja jeg tænker også at vi skal ligge tæt i aften :lol Jon skal til julefrokost i morgen så der får vi ikke tid! Og jeg tænker måske at svømmerne er rundforvirrede på lørdag :14: Men måske de får en chance alligevel ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Haha tak :D Men ja jeg tænker også at vi skal ligge tæt i aften :lol Jon skal til julefrokost i morgen så der får vi ikke tid! Og jeg tænker måske at svømmerne er rundforvirrede på lørdag :14: Men måske de får en chance alligevel ;) 

 

Hehe :D Det lyder da som en rigtig god plan. Go baby go go go :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Haha tak :D Men ja jeg tænker også at vi skal ligge tæt i aften :lol Jon skal til julefrokost i morgen så der får vi ikke tid! Og jeg tænker måske at svømmerne er rundforvirrede på lørdag :14: Men måske de får en chance alligevel ;) 

Hov! Her er vist noget, jeg ikke har fået med :o

:yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Lady H said:

Hov! Her er vist noget, jeg ikke har fået med :o

:yay 

 

Altså at Jon skal til julefrokost? Jamen sødeste H, det behøver du da heller ikke holde styr på :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Sparklinrock said:

 

Hehe :D Det lyder da som en rigtig god plan. Go baby go go go :yay

 

Haha :lol 

 

Jeg får helt kriller i maven :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Altså at Jon skal til julefrokost? Jamen sødeste H, det behøver du da heller ikke holde styr på :P 

:lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Lady H said:

:lol 

 

Ej undskyld det fjollede svar ;) Det er ingen hemmelighed at vi er (lige nøjagtig nu) gået i gang med nummer 3 ( :wub ), men jeg råber alligevel ikke så højt om det. 

Det er vidst også kun min boligtråd jeg kan finde ud af at opdatere i pt, så jeg har ikke rigtig noget sted at plapre ud ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER