Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg tror i lykkes med familieforøkelse rimelig hurtig! Spesielt siden det gik så hurtig med Amilia (utrolig fint navn forresten) ❤

Og tak, det trengte jeg at høre! Jeg har alle følelsene udenpå for tiden,og begynte at tude nu... (håpløs dag)

Jeg er sikker på at det nok skal lykkes for os, men også for jer, det tager måske bare noget tid, men så er det endnu mere fantastisk når man får sit barn i armene.

Tusind tak. Det synes vi jo også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alt for mange følelser! :/ Jeg går fra high til low på brøkdelen af et sekund!

Jo, jeg er rimelig sikker på at det skal ende i en baby! Det SKAL man jo tenke right!? :)

Navn er bare svært!!! Vi har pigenavn klart (familienavn), dreng har vi kun mellomnavn på (også et familienavn).. Sikkert merkelig at ha det klart allerede, men vi har ønsket dette lenge..

(jeg mye lengre an ham)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for mange følelser! :/ Jeg går fra high til low på brøkdelen af et sekund!

Jo, jeg er rimelig sikker på at det skal ende i en baby! Det SKAL man jo tenke right!? :)

Navn er bare svært!!! Vi har pigenavn klart (familienavn), dreng har vi kun mellomnavn på (også et familienavn).. Sikkert merkelig at ha det klart allerede, men vi har ønsket dette lenge..

(jeg mye lengre an ham)

det er overhovedet ikke mærkeligt :) jeg håber sådan for jer, at det er denne gang :)

vi har gerne villet i 3 år, men der har ikke været råd til det, så vi glæder os også rigtig meget, jeg ved det ikke er det samme, men kender følelsen af, at ville have en baby mere end alt andet :) jeg krydser fingre for dig !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for mange følelser! :/ Jeg går fra high til low på brøkdelen af et sekund!

Jo, jeg er rimelig sikker på at det skal ende i en baby! Det SKAL man jo tenke right!? :)

Navn er bare svært!!! Vi har pigenavn klart (familienavn), dreng har vi kun mellomnavn på (også et familienavn).. Sikkert merkelig at ha det klart allerede, men vi har ønsket dette lenge..

(jeg mye lengre an ham)

vi vidste altså også at hun skulle hedde Amilia før jeg overhovedet var gravid, drengenavn havde vi ikke rigtig. Så det er ikke spor mærkeligt  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er overhovedet ikke mærkeligt :) jeg håber sådan for jer, at det er denne gang :)

vi har gerne villet i 3 år, men der har ikke været råd til det, så vi glæder os også rigtig meget, jeg ved det ikke er det samme, men kender følelsen af, at ville have en baby mere end alt andet :) jeg krydser fingre for dig !!

Tak Lille My!

Jeg er virkelig i tude modus idag, og kjenner jeg trenger en kram og støtte! Tusen tak! :) ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at høre at andre også har tenkt på navn så tidlig Maj! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altså også et par navne i ærmerne :D vi har længe vidst, at får vi en pige skal hun hedder Luna eller Leonore/Leonora. Drengenavne er vi så slet ikke enige om :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har altså også et par navne i ærmerne :D vi har længe vidst, at får vi en pige skal hun hedder Luna eller Leonore/Leonora. Drengenavne er vi så slet ikke enige om :P

Jeg er også helt vild med Luna, men jeg kan ikke få manden med på det. Men så er der så mange andre fine navne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så fik min mor da lige opsummeret hvorfor det er ufornuftigt for os at få børn nu (hun ved ikke at vi snart går i gang med at prøve..)  :wacko

Håber (og tror) lidt at det er fordi jeg har været MEGET træt af at ALLE har haft så travlt med at spørge ind til om vi ikke snart skal have børn siden vi blev gift (i 2013).. Så måske er det lidt for at vise der ikke er pres fra hende for er sikker på at hun bliver lykkelig når det lykkes for os :chin: 

Men det var ikke lige så sjovt at høre på når vi nu snart går i gang  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så fik min mor da lige opsummeret hvorfor det er ufornuftigt for os at få børn nu (hun ved ikke at vi snart går i gang med at prøve..)  :wacko

Håber (og tror) lidt at det er fordi jeg har været MEGET træt af at ALLE har haft så travlt med at spørge ind til om vi ikke snart skal have børn siden vi blev gift (i 2013).. Så måske er det lidt for at vise der ikke er pres fra hende for er sikker på at hun bliver lykkelig når det lykkes for os :chin:

Men det var ikke lige så sjovt at høre på når vi nu snart går i gang  :wacko

 

:kram

 

Ind i mellem måtte folk godt stoppe op og tænke over hvad de siger før det kommer ud. Håber hun ikke mente det på den måde det blev formuleret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

Ind i mellem måtte folk godt stoppe op og tænke over hvad de siger før det kommer ud. Håber hun ikke mente det på den måde det blev formuleret.

 

Det tror jeg ikke hun gjorde.. Min mor er smadder sød, men nogle gange får hun bare formuleret tingene på en dårlig måde... Tror bare lige hun ramte rigtigt for ja det ville nok være mere fornuftigt at vente til jeg har fået arbejde og været der et stykke tid, men ingen ved jo hvor lang tid det tager og PB kan jo også godt tage tid  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Lille My!

Jeg er virkelig i tude modus idag, og kjenner jeg trenger en kram og støtte! Tusen tak! :) ❤

Kæmpe kram her fra :) vi har også allerede navnene klar :) haha.

Mejse eller Ella og Sylvester eller Theodor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pigenavn klart.. Min mormors navn og hans mormors navn.. Alette Marie.. Ganske Norsk tror jeg.. :) Jeg er veldig glad for Mons eller Jonas/Jonah/Jone til dreng, men L er uenig der.. Så jeg satser på pige.. Hehehe... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ella og Theodor er SÅ dejlige navn!! :) Mejse har jeg aldri hørt før, spesielt og fint!! Sylvester er vell også uvanlig her i DK?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så fik min mor da lige opsummeret hvorfor det er ufornuftigt for os at få børn nu (hun ved ikke at vi snart går i gang med at prøve..) :wacko

Håber (og tror) lidt at det er fordi jeg har været MEGET træt af at ALLE har haft så travlt med at spørge ind til om vi ikke snart skal have børn siden vi blev gift (i 2013).. Så måske er det lidt for at vise der ikke er pres fra hende for er sikker på at hun bliver lykkelig når det lykkes for os :chin:

Men det var ikke lige så sjovt at høre på når vi nu snart går i gang :wacko

Jeg tror hun blir ordentlig glad den dagen du kommer med nyheten om baby på vej! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme i dag. Er godt nok spændt nu.

Hvis vi får en pige mere tænker jeg måske summer, altså summer og Amilia, det kan man da godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme i dag. Er godt nok spændt nu.

Hvis vi får en pige mere tænker jeg måske summer, altså summer og Amilia, det kan man da godt.

Summer er både fint og internasjonalt! :) Jeg har fått smerter i venstre side af underlivet.. Helt annerledes enn det pleier at være! Nu må dagene til testdag gå hurtig! Det gør ordentlig ondt nu.. L ligger bak meg på sofaen og holder på maven min, det hjelper ❤ Håpet stiger.. ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Summer er både fint og internasjonalt! :) Jeg har fått smerter i venstre side af underlivet.. Helt annerledes enn det pleier at være! Nu må dagene til testdag gå hurtig! Det gør ordentlig ondt nu.. L ligger bak meg på sofaen og holder på maven min, det hjelper ❤ Håpet stiger.. ❤

Ihh hvor er det spændende. Jeg kan nærmest ikkr være i min krop af spænding. Håber håber håber for jer ! Jeg har også haft ondt. Det må være godt !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan for jer alle sammen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan for jer alle sammen!!!!

Tak og iligemåde Kat!! :bd

Og velkommen til forresten, tror ikke jeg har sagt det!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Det er altså et skønt sted, dette her Babyklar. Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan man finder alle de der fine smileys/emoticons dom I allesammen bruger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*som

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Det er altså et skønt sted, dette her Babyklar. Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan man finder alle de der fine smileys/emoticons dom I allesammen bruger.

Jeg har været bruger i over to år og jeg bruger dem ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om du bruger mobil må du lære deg kodene, på computeren er det en egen emoticon knapp. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber sådan for jer alle sammen!!!!

Tusind tak. I lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER