Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at bløde lidt igen, så løbet er kørt for den her cyklus. Det er så frusterende at min krop får mig til at tro så meget på det, for derefter at rive tæppet væk under mig. Jeg er så ked af det det føles som om det aldrig vil lykkes. Jeg ved godt at der er mange der har sværere ved det end os, men det får det ikke til at gøre mindre ondt. Jeg har besluttet at holde pause fra babyklar. Hvor længe ved jeg ikke, men jeg har brug for at fokuserer på mig selv og min familie. Jeg kan mærke det ikke giver mig så meget positivt i det som ikke vil lykkes, selvom i er nogle skønne kvinder med masser af hep.

Jeg håber så meget at det lykkes for jer andre ♥

 

:kram Håber du får en god pause og at det snart lykkes for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er begyndt at bløde lidt igen, så løbet er kørt for den her cyklus. Det er så frusterende at min krop får mig til at tro så meget på det, for derefter at rive tæppet væk under mig. Jeg er så ked af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde lidt igen, så løbet er kørt for den her cyklus. Det er så frusterende at min krop får mig til at tro så meget på det, for derefter at rive tæppet væk under mig. Jeg er så ked af det det føles som om det aldrig vil lykkes. Jeg ved godt at der er mange der har sværere ved det end os, men det får det ikke til at gøre mindre ondt. Jeg har besluttet at holde pause fra babyklar. Hvor længe ved jeg ikke, men jeg har brug for at fokuserer på mig selv og min familie. Jeg kan mærke det ikke giver mig så meget positivt i det som ikke vil lykkes, selvom i er nogle skønne kvinder med masser af hep.

Jeg håber så meget at det lykkes for jer andre ♥

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde lidt igen, så løbet er kørt for den her cyklus. Det er så frusterende at min krop får mig til at tro så meget på det, for derefter at rive tæppet væk under mig. Jeg er så ked af det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man et dårligt menneske når man håber manden bliver syg så han ikke kan tage på arbejde og være væk de næste 5 uger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man et dårligt menneske når man håber manden bliver syg så han ikke kan tage på arbejde og være væk de næste 5 uger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man et dårligt menneske når man håber manden bliver syg så han ikke kan tage på arbejde og være væk de næste 5 uger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg fået 4 gange zoneterapi. 

 

æl i går, stængerne røg i vejret og nu håber jeg der snart er et æg der bliver befrugtet hehe.... 

 

;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg fået 4 gange zoneterapi.

æl i går, stængerne røg i vejret og nu håber jeg der snart er et æg der bliver befrugtet hehe....

;D

Krydser fingre!!

:yay :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg fået 4 gange zoneterapi.

æl i går, stængerne røg i vejret og nu håber jeg der snart er et æg der bliver befrugtet hehe....

;D

:bd din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååårh tak i kære <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg fået 4 gange zoneterapi. 

 

æl i går, stængerne røg i vejret og nu håber jeg der snart er et æg der bliver befrugtet hehe.... 

 

;D

 

Du får også lidt :bd herfra :) og spændende med zoneterapi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev sidste p-pille taget i går! Vi begynder først PB til juli så har lige et par måneder til at lære min krop lidt at kende i...

Er godt nok lidt spændt på hvordan den opfører sig uden p-pillerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååårh tak i kære <3

Sender også lige lidt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender :bd til os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens sluttede igår med en lille blødning.... :-) Skønt... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens sluttede igår med en lille blødning.... :-) Skønt... :-)

Dejlig! Setter i igang nu? Eller venter i lidt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig! Setter i igang nu? Eller venter i lidt? :)

Vi fik en lille snak om det forleden dag og han er ikke helt klar endnu at prøve igen... Og jeg har også tænkt lidt over det... Men ved stadig ikke hvad jeg vil endnu... Jeg vil både vente eller skal vi have en lille baby mere... Jeg vil gerne have en mere snart... Jeg kan godt mærke at jeg er skruk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik en lille snak om det forleden dag og han er ikke helt klar endnu at prøve igen... Og jeg har også tænkt lidt over det... Men ved stadig ikke hvad jeg vil endnu... Jeg vil både vente eller skal vi have en lille baby mere... Jeg vil gerne have en mere snart... Jeg kan godt mærke at jeg er skruk...

Jeg forstår så godt begge deler.. Man vil helst "op på hesten igen", men man vet hvad det kræver af en, og er usikker på om man klarer det! Det er det jo kun i to som kan finde ud af... :)

En knus og varme tanker fra mig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg desværre tilbage igen. Har desværre aborteret i 8. Uge. Håber det igen snart kan lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg desværre tilbage igen. Har desværre aborteret i 8. Uge. Håber det igen snart kan lykkes

Årh! Det er så hårdt!!

Knus fra mig! ❤ :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh! Det er så hårdt!!

Knus fra mig! ❤ :kram2

Ja var ellers lige så lykkelig. Nåede ellers at teste positiv en uge før første samtale med fertilitetsklinikken. Håber vi er hurtigt i gang igen. Og det ikke er helt umuligt med en ny henvisning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja var ellers lige så lykkelig. Nåede ellers at teste positiv en uge før første samtale med fertilitetsklinikken. Håber vi er hurtigt i gang igen. Og det ikke er helt umuligt med en ny henvisning.

Det håber jeg for din skyld! Og håber kroppen din finder tilbage til rytmen igen, så du slipper for at vente så lenge! Om du allerede er henvist syns jeg du skal ta en tlf og forklare saken, det er ikke sikkert i trænger ny henvisning..

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Jeg hader når mine følelser tager magten fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Jeg hader når mine følelser tager magten fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER