Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har været bruger i over to år og jeg bruger dem ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også fra mobil, men har noen jeg husker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blir jo sånn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan testene fra Lidl give falske svage streger? De hedder vist Test Dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har pigenavn klart.. Min mormors navn og hans mormors navn.. Alette Marie.. Ganske Norsk tror jeg.. :) Jeg er veldig glad for Mons eller Jonas/Jonah/Jone til dreng, men L er uenig der.. Så jeg satser på pige.. Hehehe... :P

  

Ella og Theodor er SÅ dejlige navn!! :) Mejse har jeg aldri hørt før, spesielt og fint!! Sylvester er vell også uvanlig her i DK?

Det er meget smukt pige navn :) P og jeg er heller ikke altid enige, men vi har 2 af hver nu, som vi er enige om. :) ikke nemt at finde navne vi begge er vilde med.

Mejse er heller ikke særlig brugt :) vi Kan godt lide det er lidt anderledes :) P elsker Sylvester, efter Sylvester Stallone haha !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget smukt pige navn :) P og jeg er heller ikke altid enige, men vi har 2 af hver nu, som vi er enige om. :) ikke nemt at finde navne vi begge er vilde med.

Mejse er heller ikke særlig brugt :) vi Kan godt lide det er lidt anderledes :) P elsker Sylvester, efter Sylvester Stallone haha !!

Stallone! Selvfølgelig! Haha! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så fik min mor da lige opsummeret hvorfor det er ufornuftigt for os at få børn nu (hun ved ikke at vi snart går i gang med at prøve..)  :wacko

Håber (og tror) lidt at det er fordi jeg har været MEGET træt af at ALLE har haft så travlt med at spørge ind til om vi ikke snart skal have børn siden vi blev gift (i 2013).. Så måske er det lidt for at vise der ikke er pres fra hende for er sikker på at hun bliver lykkelig når det lykkes for os :chin: 

Men det var ikke lige så sjovt at høre på når vi nu snart går i gang  :wacko

min far og svigermor har gjort det samme :( de ved heller ikke. bare ikke , rart når de siger sådan. man når lige at tvivle. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stallone! Selvfølgelig! Haha! :lol

haha ja :D men kan egenligt rigtig godt lide navnet, så er med på den, men meget drengerøv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan testene fra Lidl give falske svage streger? De hedder vist Test Dig.

Jeg har ingen erfaring med de, men om det kom streg indenfor tiden så regner jeg med du kan stole på det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha ja :D men kan egenligt rigtig godt lide navnet, så er med på den, men meget drengerøv :)

Jeg også syns det er fint med de litt uvanlige navn! Og dejlig om man kan bli enige.. :) Jeg er veldig glad for litt eldre navn.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg også syns det er fint med de litt uvanlige navn! Og dejlig om man kan bli enige.. :) Jeg er veldig glad for litt eldre navn.. :)

de er også mine ynglings :) Har du fået det bedre :) :#kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de er også mine ynglings :) Har du fået det bedre :) :#kram

Ja, nu merker jeg kroppen er træt, dagen har vert ordentlig hård! Det hjalp veldig når L kom hjem fra arbejde.. Vi kørte en tur og snakket litt, og jeg tudet litt mer.. Haha! :P Han er en god krammer, så jeg har fått mange kys og kram idag! ❤

Og det har hjulpet på at læse at flere har det på samme måde, og at andre enn os krysser fingre for at det er denne mnd som er vår mnd. :) Så tusen tak for det! Det setter jeg stor pris på!! ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu merker jeg kroppen er træt, dagen har vert ordentlig hård! Det hjalp veldig når L kom hjem fra arbejde.. Vi kørte en tur og snakket litt, og jeg tudet litt mer.. Haha! :P Han er en god krammer, så jeg har fått mange kys og kram idag! ❤

Og det har hjulpet på at læse at flere har det på samme måde, og at andre enn os krysser fingre for at det er denne mnd som er vår mnd. :) Så tusen tak for det! Det setter jeg stor pris på!! ❤

han lyder som min P, en rigtig dejlig mand ! :) godt I er kommet lidt ud og snakke :) selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan testene fra Lidl give falske svage streger? De hedder vist Test Dig.

ANER det ikke, men det lyder da spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror hun blir ordentlig glad den dagen du kommer med nyheten om baby på vej! :)

 

Det tror jeg også :)

 

min far og svigermor har gjort det samme :( de ved heller ikke. bare ikke , rart når de siger sådan. man når lige at tvivle. :(

 

Det er altså bare ikke sjovt  <_< Fik snakket med manden om det i går og tror lige så meget min mor forsøgte at overbevise sig selv om at der går et par år før vi får børn og at det nok er det mest fornuftige.. Det kom bare ud på en lidt uheldig måde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet en anden type (rfsu)

 

post-3655-0-84426500-1461664994_thumb.jp

 

Øverste er fra i går formiddag, var usikker på om der overhovedet var noget

Midten er fra i går aftes, stregen ku anes efter 3 min

Nederste er fra i dag, billedet er taget 10 min efter den er taget (skal aflæses mellem 5 min-30 min)

 

Der er da et eller andet på dem...?

Må nok bare vente lidt og se om mensen kommer, havde forventet den i går og jeg plejer at pletbløde 2-3 dage i forvejen, men har intet blod set.

Ellers tester jeg vel i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg prøvet en anden type (rfsu)

 

attachicon.gifIMG_1764.JPG

 

Øverste er fra i går formiddag, var usikker på om der overhovedet var noget

Midten er fra i går aftes, stregen ku anes efter 3 min

Nederste er fra i dag, billedet er taget 10 min efter den er taget (skal aflæses mellem 5 min-30 min)

 

Der er da et eller andet på dem...?

Må nok bare vente lidt og se om mensen kommer, havde forventet den i går og jeg plejer at pletbløde 2-3 dage i forvejen, men har intet blod set.

Ellers tester jeg vel i morgen...

 

Jeg kan se noget på alle tre... Prøver i igen? Du behøver selvfølgelig ikke svare, mindes bare at du engang havde en tråd hvor i ikke var helt enige om i skulle have en til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser ihvertfall på den i midten, men syns alltid det er svært at se på billeder. Ofte er stregen tydeligere "live". :) (er på mobilen, så måske det ses bedre på pc?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se noget på alle tre... Prøver i igen? Du behøver selvfølgelig ikke svare, mindes bare at du engang havde en tråd hvor i ikke var helt enige om i skulle have en til..

 

Nej det burde faktisk ikke være muligt... måske derfor jeg er så meget i tvivl om det nu kan passe.

 

Jeg ser ihvertfall på den i midten, men syns alltid det er svært at se på billeder. Ofte er stregen tydeligere "live". :) (er på mobilen, så måske det ses bedre på pc?)

Jeg kan godt "klikke" på billedet på mobil og zoome ind, så kan man bedre se måske?

 

De er ikke ret tydelige... men jeg syns ikke rigtig jeg kan sige de er negative?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det faktisk bedre når jeg zoomer ud..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det burde faktisk ikke være muligt... måske derfor jeg er så meget i tvivl om det nu kan passe.

 

 

Mærkeligt så.. Men der er vel ikke andet for end at vente og se om mens kommer og ellers teste igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også :)

 

 

Det er altså bare ikke sjovt  <_< Fik snakket med manden om det i går og tror lige så meget min mor forsøgte at overbevise sig selv om at der går et par år før vi får børn og at det nok er det mest fornuftige.. Det kom bare ud på en lidt uheldig måde ;)

det er det sikkert, men man tænker bare øv, når man nu skal til det :)

vi kom til at sige det til min mor, og hun blev så glad :) hun havde lige sagt, at hun synes det var smart, at vi ventede. men kan ikke holde noget fra hende. Men hun sagde også, at det var jo for ikke at presse os, for hun vil så gerne have et barnebarn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan testene fra Lidl give falske svage streger? De hedder vist Test Dig.

 

Jeg har først prøvet dem i dag. Testede positivt på et andet mærke i forgårs og havde lige brug for at teste igen  :rolleyes  

Dertil virker de fint ;)

 

Nu har jeg prøvet en anden type (rfsu)

 

attachicon.gifIMG_1764.JPG

 

Øverste er fra i går formiddag, var usikker på om der overhovedet var noget

Midten er fra i går aftes, stregen ku anes efter 3 min

Nederste er fra i dag, billedet er taget 10 min efter den er taget (skal aflæses mellem 5 min-30 min)

 

Der er da et eller andet på dem...?

Må nok bare vente lidt og se om mensen kommer, havde forventet den i går og jeg plejer at pletbløde 2-3 dage i forvejen, men har intet blod set.

Ellers tester jeg vel i morgen...

Jeg kan godt se en svag streg på alle 3 - så et forsigtigt tillykke herfra :kram

post-12435-0-27437300-1461699373_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke begyndt at bløde endnu, så enten er min cyklus længere ellers er jeg gravid. Forhåbentlig det sidste. Den kan selvfølgelig også have ændret sig. Testede lige her til aften. Den var negativ, men måske også lige optimistisk nok om aftenen 3+0. Tester igen fredag, der sagde manden at jeg først måtte igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER