Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har ikke selv prøvet det som du beskriver, men jeg tænker at det er en god ide at spørge en læge. Måske bare til en kort konsultation.

Jeg håber at du får svar, og det snart går bedre:-)

Tak, jeg tror jeg ringer imorgen og hører. :) Skal til akupunktur også, så måske hun kan hjelpe meg på noe vis? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den her cyklus begyndte jeg at bløde svagt lyserødt på dag 19 altså i fredags. Der har været en smule blod hver dag siden, så mit håb forsvinder. Skal først have mens på lørdag. Testede negativt i nat. Vi er i kap verde og har ikke flere test med. Jeg drikker meget pga. Varmen. Tænker at lægen må tjekke min hormonbalance. Blæsning 10 dage før mens er vel ikke normalt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke det være en implantasjonsblødning du har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke det være en implantasjonsblødning du har?

Det håber jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg men tvivler. Hvorfor fortsætter det så?

 

Har læst at den kan vare i flere dage.. men det blir jo bare fortolkning og selvtortur å spekulere egentlig.. Det er så f**** vanskelig det der... 

 

Håper for din skyld at det er det det er, så lenge det er let blødning så er det en mulighed ivertfall.. :) 

Det kan jo også hende du testede negativ pga du drikker mye? ( så er det jo også veldig tildlig å få en positiv test.. :) ) 

 

Krysser fingrene!!! :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har læst at den kan vare i flere dage.. men det blir jo bare fortolkning og selvtortur å spekulere egentlig.. Det er så f**** vanskelig det der...

Håper for din skyld at det er det det er, så lenge det er let blødning så er det en mulighed ivertfall.. :)

Det kan jo også hende du testede negativ pga du drikker mye? ( så er det jo også veldig tildlig å få en positiv test.. :) )

Krysser fingrene!!! :bd

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens 3 dage før tid. Kontakter lægen hvis jeg er vågen i morgen tidlig. Vi lander i dk i nat. Min cyklus har altid været 28 dage, de sidste to cyklusser har været 29 dage og nu 26 og jeg bløder en uge før mens. Der må være noget galt med min hormonbalance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens 3 dage før tid. Kontakter lægen hvis jeg er vågen i morgen tidlig. Vi lander i dk i nat. Min cyklus har altid været 28 dage, de sidste to cyklusser har været 29 dage og nu 26 og jeg bløder en uge før mens. Der må være noget galt med min hormonbalance.

Årh det var træls!

Hør hvad lægen har at sige ja!

Og god tur hjem. :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens 3 dage før tid. Kontakter lægen hvis jeg er vågen i morgen tidlig. Vi lander i dk i nat. Min cyklus har altid været 28 dage, de sidste to cyklusser har været 29 dage og nu 26 og jeg bløder en uge før mens. Der må være noget galt med min hormonbalance.

Det er da ikke uregelmæssigt.. Den kan jo svinge med et par dage til hver side.. Er du stoppet med et eller andet prævention forinden? Måske det stadig driller kroppen ift. Det blødning du oplever før mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da ikke uregelmæssigt.. Den kan jo svinge med et par dage til hver side.. Er du stoppet med et eller andet prævention forinden? Måske det stadig driller kroppen ift. Det blødning du oplever før mens..

Jeg har taget mini P-piller, men der følger man jo kroppens naturlige cyklus. For mig er det helt klart uregelmæssigt. Min cyklus har altid været 28 dage. Faktisk siden jeg var 12 år, så det synes jeg er underligt. Blødningen før mens er kommet indenfor de sidste 6 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget mini P-piller, men der følger man jo kroppens naturlige cyklus. For mig er det helt klart uregelmæssigt. Min cyklus har altid været 28 dage. Faktisk siden jeg var 12 år, så det synes jeg er underligt. Blødningen før mens er kommet indenfor de sidste 6 mdr.

Bliver lige nød til at pippe lidt.

Din mens er overhovedet ikke uregelmæssig. Det er ganske normalt at den kan være plus minus et par dage. Dette vil man intet gøre ved. Jeg synes du har en flot stabil cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver lige nød til at pippe lidt.

Din mens er overhovedet ikke uregelmæssig. Det er ganske normalt at den kan være plus minus et par dage. Dette vil man intet gøre ved. Jeg synes du har en flot stabil cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig :)

Det er smadder træls når den ikke kommer 'som den plejer' men det kan næppe betegnes som uregelmæssig :kram

Tænker mere det er fordi det er et tegn på, at der er noget galt med min hormonbalance. Jeg bløder jo allerede fra dag 19-21. Tænker et æg har svært ved at sætte sig fast når man bløder mens det skal sætte sig fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker mere det er fordi det er et tegn på, at der er noget galt med min hormonbalance. Jeg bløder jo allerede fra dag 19-21. Tænker et æg har svært ved at sætte sig fast når man bløder mens det skal sætte sig fast.

Du gør det som føles rett for dig. Jeg er enig med de andre om at du ikke er uregelmæssig (men du er uregelmæssig iforhold til dig selv), men hør hvad lægen siger, viss det kan gi deg ro og tryghed. :)

Psyken spiller oftes veldig inn når man er begynt at prøve, så det er mulig at det beveger seg litt fordi du tenker en del på det?

Men som jeg skrev tidliger, ring og hør hvad lægen siger. Bare en snak med læge kan hjælpe meget syns jeg.

Knus ❤ :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har forresten ret i at en kort lutealfase ikke er godt.. Så om det viser sig at blive at mønster i det, så ville jeg ringt lægen absolutt! :)

Håber i lykkes snart og at der er ingenting "galt" med deg.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har forresten ret i at en kort lutealfase ikke er godt.. Så om det viser sig at blive at mønster i det, så ville jeg ringt lægen absolutt! :)

Håber i lykkes snart og at der er ingenting "galt" med deg.

:kram

Det er et mønster der har stået på i ca. 6 mdr, med de nu indrettede længder på cyklus er det derfor jeg tænker at lægen lige må tjekke hormonerne. Vil heller ikke spilde 3 mdrs forsøg for så, at få af vide at min hormonbalance er skæv. Så hellere få det gjort nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et mønster der har stået på i ca. 6 mdr, med de nu indrettede længder på cyklus er det derfor jeg tænker at lægen lige må tjekke hormonerne. Vil heller ikke spilde 3 mdrs forsøg for så, at få af vide at min hormonbalance er skæv. Så hellere få det gjort nu.

Da syns jeg du skal gøre det nå. Selv om jeg er nesten sikker på at lægen siger i skal prøve i minst 1år før du får noen form for hjelp... (træls, men sånn er det i Norge iallefall) Håper du kan få tatt noen prøver og finne ut om det er noe, eller om det er kroppen som skal finde ud af at mini pillen er sluttet med (det kan jo hende) Sånt kan ta lang tid. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da syns jeg du skal gøre det nå. Selv om jeg er nesten sikker på at lægen siger i skal prøve i minst 1år før du får noen form for hjelp... (træls, men sånn er det i Norge iallefall) Håper du kan få tatt noen prøver og finne ut om det er noe, eller om det er kroppen som skal finde ud af at mini pillen er sluttet med (det kan jo hende) Sånt kan ta lang tid. :/

Var også på mini P piller inden vores datter og der blev jeg gravid i anden cyklus, så det er jo ret frustrerende. I Danmark får man ikkr hjælp til nr to, men hvis min hormonbalance er ude af kurs, kan man tjekke det og få rettet op på det. Nu må vi se hvad lægen siger, har i hvert fald skrevet til hende og hun plejer at være rigtig sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var også på mini P piller inden vores datter og der blev jeg gravid i anden cyklus, så det er jo ret frustrerende. I Danmark får man ikkr hjælp til nr to, men hvis min hormonbalance er ude af kurs, kan man tjekke det og få rettet op på det. Nu må vi se hvad lægen siger, har i hvert fald skrevet til hende og hun plejer at være rigtig sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har en god læge iallefall, det hjelper! :D Lykke til!

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det gør vi ja, men foreløpig har jeg hodet over vandet og kæmper videre. :)

Vi har det så godt uden børn også, så om det er sånn det blir så er det helt okay. Men vi er enda ikke der. Den tid den sorg..... :)

Jeg håber for jer at det lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen vil gerne se mig, så det er jo dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber for jer at det lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takk! Og så deilig for deg at du kommer til ved lægen! :kram2

Det er så godt å have en læge der tar en seriøst! Det er så viktig! :)

Knus ❤

Det betyder alt at lægen tager en seriøst. Hun ville meget gerne se mig og også gerne en skema over mens hvis jeg kunne præsterer det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER