Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Kan godt forestille mig at det må være ret specielt i starten! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm ved godt det er dumt af mig at tolke.

Men altså havde lige håbet at jeg havde fundet et system i min systemløse cyklus. Sidst jeg havde en "bødning" havde jeg ømme brystvorter 7 dage optil og det samme gangen før det.

Men denne gang er jeg nu på 10. Dagen med ømme brystvorter, de er ikke sådan vildt ømme, men nærmest konstant stive

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange er det vist okay at tolke på kroppen.

Stod da lige med en positiv test i morges. Til meget stor overraskelse for både mig og A.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogle gange er det vist okay at tolke på kroppen.

Stod da lige med en positiv test i morges. Til meget stor overraskelse for både mig og A.

Kæmpe stort tillykke :) :stork :loveshower :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok at det værker en del i underlivet, æl må være lige på trapperne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ITrI9L2.jpg

Tror i den er positiv nu eller først i mirgen tidlig?

Det er æl teste taget på samme tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvordan den i morgen ser ud ;) Hop på manden de næste 3-4 dage, så er du dækket ind :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvordan den i morgen ser ud ;) Hop på manden de næste 3-4 dage, så er du dækket ind :P

Teststregerne var i morges tydeligere end kontrolstregen, så hår ud fra de bliver svagere nu. Den kan jo ikke blive mere positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Teststregerne var i morges tydeligere end kontrolstregen, så hår ud fra de bliver svagere nu. Den kan jo ikke blive mere positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok lykkes :kram

Du er sød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh alle de symptomer. Jeg savner helt alt det her ^_^

I må på den igen så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er slet ikke klar endnu! Gisp! Vil så gerne nyde Astrid så meget som muligt inden en ny baby ;)

Det forstår jeg godt. Hvis det lykkes os nu, så bliver der 2 år i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer ☺️

Jeg er ny herinde og vi har været i gang med PB siden november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det er irriterende jeg ikke ved hvordan jeg ligger billeder op på min tråd :( nu står jeg endelig med en positiv test :) Hjæææælp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det spænder og murrer i underlivet og føler mig oppustet. Jeg bliver nødt til, at åbne knappen i mine jeans, men jeg er også begyndt at pletbløde lidt ligesom jeg plejer en uge før mens, så jeg har ikke så meget håb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor jeg håber at den er der i den her cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det er irriterende jeg ikke ved hvordan jeg ligger billeder op på min tråd :( nu står jeg endelig med en positiv test :) Hjæææælp

 

Først og fremmest, kæmpe tillykke med positiv test! <3

 

Den nemmeste måde at tilføje billeder er at vedhæfte dem som fil.

 

Det gør du nedenunder tekstboksen, når du skriver et nyt indlæg. Her står der "Attach files", og herunder en knap til at tilføje filer.

 

På knappen står der "Klik for at tilføje filer". Virker det ikke pga. bøvl med din browser, så kan du trykke på teksten nedenunder knappen hvor der står "Prøv at skifte til vores basis uploader". Her bør det virke uanset din browser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og om du er på mobil, må du trykke på fuld version under tekstboksen, for å komme til det bestemtdame beskriver.. :)

Lykke til, og tillykke med positiv test!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på CD 18 og blør fortsatt som en gal her! Eller... det har begynt å roe seg ned litt idag og igår.. Jeg har ikke p noe tidspunkt haft smerter. Det er en mulighed for at der har vert noe? (fik tre svaaaag positiv tester før jeg begynte at bløde) Bør jeg egentlig opsøge lægen? Jeg har enda ikke meldt flytting fra Norge og hit, så jeg vil helst kun til lægen dersom det er akutt.. Men hvad sier i piger? Bør jeg gå nå? Jeg har pcos, men siden jeg begynte til akupunktur har jeg kun haft 8 dagers mens og ca 40 dages syklus.. Så 18 dager er riiiimelig ude at køre syns jeg..

Håber i har noen gode råd her..

Knus ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet det som du beskriver, men jeg tænker at det er en god ide at spørge en læge. Måske bare til en kort konsultation.

Jeg håber at du får svar, og det snart går bedre:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER