Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Producere sunde, stærke og fertile æg. Tænk på hvad en bidronning er skabt til :P

jo men jeg hørte bare nogen sige at de også skulle hjælpe med at få en mere stabil cyklus.. så man ikke ender på cd42 som jeg er nu.. !! og hvis de kan hjælpe med det så ville jeg da forsøge med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der efterhånden andre end mig der ikke er gravide? Anyone? Håndsoprækning? Føler mig lidt alene :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der efterhånden andre end mig der ikke er gravide? Anyone? Håndsoprækning? Føler mig lidt alene :p

Jeg er ikke gravid... Men det tæller vist ikke, jeg har stadig min spiral. Men suk hvor er jeg skruk! Jeg kan ikke se min kæreste uden at tænke "uh han ka lave lækre babyer", jeg tænker mange gange om dagen på hvordan og om det kan lykkes os; jeg er oprigtigt glad og begejstret på venner og BK pigers vegne når der annonceres graviditet osv, men hvor gad jeg bare godt være med på den vogn... Lyder det bekendt...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke gravid... Men det tæller vist ikke, jeg har stadig min spiral. Men suk hvor er jeg skruk! Jeg kan ikke se min kæreste uden at tænke "uh han ka lave lækre babyer", jeg tænker mange gange om dagen på hvordan og om det kan lykkes os; jeg er oprigtigt glad og begejstret på venner og BK pigers vegne når der annonceres graviditet osv, men hvor gad jeg bare godt være med på den vogn... Lyder det bekendt...?

 

Haha, jeg tæller sikkert heller ikke selv, da vi jo holder pause :D Men altså, det forhindrer mig jo ikke i at føle, at alle andre bliver gravide om ørene på mig og tænke på, hvornår det mon bliver vores tur.

 

Manden og jeg talte (igen igen) om opdragelse, familieværdier osv. på vej til arbejde i bilen i dag og jeg ville bare sådan ønske, at vi snart kunne få lov at omsætte noget af det i praksis også. Og så kan jeg heller ikke lade være med at gå og fantasere om, hvordan de mon kommer til at se ud :rolleyes Får de hans brune krøller eller mit rødblonde hår? Blå øjne, brune øjne? Smelter helt ved tanken om sådan en lille miniudgave af min mand :kuller Du ved jo selvfølgelig allerede at I laver et fantastisk kønt resultat sammen, kan godt forstå at du gerne vil lave en til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke gravid og jeg er stadig gået i stå :( Jeg er på CD33 og har hverken haft ÆL eller mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke gravid og jeg er stadig gået i stå :( Jeg er på CD33 og har hverken haft ÆL eller mens :(

Det er altså noget øv Josephine, håber det er som kroppen bare springer en cyklus over, selvom det er mega trælst for at sige det på jysk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige have det skåret ud i pap ;)

Det er denne vi taler om:

ProductPage_350x262.png

Jeg er på CD2 i dag. Jeg får det nok tidligst købt i weekenden (kan man købe det i bilka?), så jeg vil nok være på CD5 eller 6 inden jeg starter op. Er det ok?

Så i første cyklus på:

CD5-15 tager jeg tre om dagen. (på samme tid, eller fordelt over døgnet?)

CD 16-26 tager jeg to om dagen.

CD26(første cyklus)-CD14 (tidligst forventede æl i næste cyklus) tager jeg en om dagen.

CD15-æl tager jeg to om dagen.

Har du købt? Ellers har jeg en halv pakke eller lign af Matas eget mærke som du må få

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heller ikke gravid og jeg er stadig gået i stå :( Jeg er på CD33 og har hverken haft ÆL eller mens :(

Jeg forstår altså slet ikke, at de lader dig vente på den måde. De VED jo, at du har PCO og der kan gå ubestemt lang tid før der sker noget :unsure

Kan du ikke bede dem om hjælp til at menstruere?

Jeg kan godt forstå du er lidt ked og modløs :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår altså slet ikke, at de lader dig vente på den måde. De VED jo, at du har PCO og der kan gå ubestemt lang tid før der sker noget :unsure

Kan du ikke bede dem om hjælp til at menstruere?

Jeg kan godt forstå du er lidt ked og modløs :kiss

Jeg har ikke PCO? :) Min mens er som udgangspunkt meget regelmæssig, men vælger er bare lige gået i stressmode. Af samme årsag vil de heller ikke "sætte mig igang"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der efterhånden andre end mig der ikke er gravide? Anyone? Håndsoprækning? Føler mig lidt alene :p

Hehe jeg er heller ikk gravid, men jeg er dog på p-piller lige pt. (Stopper på dem når jeg kan komme til det) ellers har vi pb på pause, da vi skal til at købe hus.. dog sagde A. I går at vi da ikk behøvede at beskytte os. Så Wee der er et lille håb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg vist hellere officielt melde mig herinde.. Vi har haft et par upsere på det sidste, så vi er vist nået dertil hvor vi ikke længere passer på :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg vist hellere officielt melde mig herinde.. Vi har haft et par upsere på det sidste, så vi er vist nået dertil hvor vi ikke længere passer på :biglove

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :)

 

 

Spændende, velkommen :-)

 

Tak :) Ja, meget spændende.. Glæder mig til at være gravid igen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der efterhånden andre end mig der ikke er gravide? Anyone? Håndsoprækning? Føler mig lidt alene :P

Jeg er heller ikke gravid.. Jeg er cd43 i allerførste cyklus efter 18 år på p-piller.. Så venter spændt. (jeg nåede desværre ikke at fange ÆL da jeg købte tests sent.. ) og nu venter jeg til næste cyklus med at teste med ÆL... Så nej du er ikke alene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke PCO? :) Min mens er som udgangspunkt meget regelmæssig, men vælger er bare lige gået i stressmode. Af samme årsag vil de heller ikke "sætte mig igang"

Nåeh nej - min fejl :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der efterhånden andre end mig der ikke er gravide? Anyone? Håndsoprækning? Føler mig lidt alene :p

Du er bestemt ikke alene;)

Heller ikke gevinst her endnu.. :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også - er heller ikke gravid endnu <_<

 

Men nu har jeg modtaget mine æl-tests og er derfor gravid lige om snart! :D (for vi ved jo alle at den første cyklus, man bruger æl-tests bliver man gravid...  :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du købt? Ellers har jeg en halv pakke eller lign af Matas eget mærke som du må få

 

Tak, det er rigtig sødt af dig, det vil jeg gerne :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol :lol :lol :lol

Jeg håber da for dig :lol

 

 

Det tror jeg :) :goodluck

 

Tak :)

 

Og hvis det lykkedes i første cyklus - så er det mig, der kommer til at have æl-tests i overskud - købte 60!! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

 

Og hvis det lykkedes i første cyklus - så er det mig, der kommer til at have æl-tests i overskud - købte 60!! :o

Så køber jeg dem gerne.. :) Jeg har vist lang vej endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er IKKE gravid :boo så du er bestemt ikke alene...

 

Jeg er heller ikke gravid og jeg er stadig gået i stå :( Jeg er på CD33 og har hverken haft ÆL eller mens :(

 

Hehe jeg er heller ikk gravid, men jeg er dog på p-piller lige pt. (Stopper på dem når jeg kan komme til det) ellers har vi pb på pause, da vi skal til at købe hus.. dog sagde A. I går at vi da ikk behøvede at beskytte os. Så Wee der er et lille håb.

 

Jeg er heller ikke gravid.. Jeg er cd43 i allerførste cyklus efter 18 år på p-piller.. Så venter spændt. (jeg nåede desværre ikke at fange ÆL da jeg købte tests sent.. ) og nu venter jeg til næste cyklus med at teste med ÆL... Så nej du er ikke alene :)

 

Du er bestemt ikke alene;)

Heller ikke gevinst her endnu.. :-/

 

Jeg melder mig også - er heller ikke gravid endnu <_<

 

Men nu har jeg modtaget mine æl-tests og er derfor gravid lige om snart! :D (for vi ved jo alle at den første cyklus, man bruger æl-tests bliver man gravid...  :rolleyes )

 

Nej, jeg ved jo egentlig godt at der, desværre, er mange af jer derude, der er i samme båd. Alligevel kan man nemt komme til at føle sig som den eneste hele i verden, der endnu ikke er gravid nogle gange, synes jeg :rolleyes Især lige nu synes jeg bare at der er så mange der annoncerer graviditet hele tiden.

 

Jeg på en gang håber at I alle må forlade mig meget snart og på samme tid håber jeg også lidt selvisk, at jeg ikke faktisk bliver helt alene lige pludselig :unsure Men ellers kommer der vel nogle nye til, som jeg kan være i samme båd som :p Jeg håber virkelig for jer alle, især I der allerede har ventet længe, at der meget snart må dukke to fine streger op til jer :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med ondt i halsen! Gad vide om det er vaccinen som laver numre nu? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er rigtig sødt af dig, det vil jeg gerne :) 

Send mig en PM så hitter vi ud af noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre heller ikke gravid endnu :ba Men har da testdag på mandag, så vi håber på en RIGTIG god påske i år :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER