Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Er der nogen som hurtigt lige kan fortælle mig om implantationsblødning? Og hvornår den ligger?

Jeg er nu 3-5 dage efter æl og har lige haft en lille blødning, hvilket jeg ellers aldrig har oplevet før (heller ikke før jeg blev gravid med Liam)..

Blodet var helt frisk og svarende til en mellemting mellem 2kr og 5kr :)

 

Implantationen sker tidligst på 6 dpo og normen er 7-10 dpo (med 9 dpo som det mest sandsynlige), så det burde være for tidligt til at være implantationsblødning. Men måske har æl ligget tidligere end du tror? Det lyder som om du ikke er helt sikker på hvornår den var?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!! Skriv lige når du får dem! :D Vi krydser fingre for at det går om nedenfor!

 

 

 

...og dét var ikke særlig længe! :D

Så kom min pakke med 50 GT tests og 50 ÆL tests :) så det gik hurtigt med at få dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min pakke med 50 GT tests og 50 ÆL tests :) så det gik hurtigt med at få dem..

 

Fedt!!! Nåh, men så kan du også komme i gang med at teste for ÆL :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt ligger den 6-8 dage efter ÆL, men det lyder ret meget som sådan en :)

 

Det lyder spændende - jeg må jo bare vente at se.. Men hvis det passer så kunne chancerne jo se ganske fine ud :glad

Jeg havde lidt friskt blod på papiret på dag 11 efter ægløsning (3+4).

Men jeg tror det er lidt forskelligt hvornår det sker. Prøv at Google det. Der står meget om det på nettet :)

 

Jeg prøvede at Google det, men der var bare tusind forskellige svar, hvilket gør mig usikker - også mindfulness jeg mig selv ved kun at læse dem, som passer på det jeg ønsker :s

Implantationen sker tidligst på 6 dpo og normen er 7-10 dpo (med 9 dpo som det mest sandsynlige), så det burde være for tidligt til at være implantationsblødning. Men måske har æl ligget tidligere end du tror? Det lyder som om du ikke er helt sikker på hvornår den var?

Jeg er ikke 100% sikker på hvornår min ÆL lå, men regner med inden for de dage jeg skrev - det giver mest mening ift mine kropslige reaktioner..

Hvad menes med dpo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DPO betyder 'Days past ovulation' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært at blive gravid :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært at blive gravid :boo

Aww sweetie, I get it. Det bliver vores tur snart :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så svært at blive gravid :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aww sweetie, I get it. Det bliver vores tur snart :kiss

Det skal det bare være! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler virkelig med dig, søde :kram :kram :kram

Det skal nok lykkedes!!! Heldigvis er PCO jo en udfordring man som oftest kan overkomme med en smule hjælp. Du er allerede i gang med at få hjælpen så du ikke skal kæmpe i årevis i uvished.

Men det der med at vente på ingenting ER ulideligt... :kram

Jeg føler mig slet ikke slået ud af pcoen -jeg føler mig bare utilpas med at jeg lige nu ingenting gør.. Jeg er magtesløs og jeg kan faktisk ikke gøre mere end det vi allerede gør :( det er så frustrende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig slet ikke slået ud af pcoen -jeg føler mig bare utilpas med at jeg lige nu ingenting gør.. Jeg er magtesløs og jeg kan faktisk ikke gøre mere end det vi allerede gør :( det er så frustrende..

Hvis du holder din PCO-kost og din motion så gør du en masse allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du holder din PCO-kost og din motion så gør du en masse allerede

Jeg gør alt hvad jeg kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du tager metmorfin, ikke? Og du har lige fået din MFR-vaccine, ikke? Du gør en masse for at give graviditet de bedste betingelser!

Det er et virkeligt træls game på nogle punkter, fordi man som sådan ikke kan gøre en meter... Men vi må gøre det vi kan, og tro på at det nok skal gå :kram

Jo til alle tingene... Jeg tror det føles som om vi ingenting gør -netop fordi vi nu skal beskytte os.. :(

Jeg tror bare lige at jeg har ramt en mur... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej hvor kan jeg bare mærke ALT - bare fordi vi er gået igang med første cyklus. Hvor er det vildt! Er 3+0ish idag og har mens smerter og lidt tunge bryster.. :blink Hjernen kan godt nok snyde! Eller også er vi bare ufatteligt heldige..  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej hvor kan jeg bare mærke ALT - bare fordi vi er gået igang med første cyklus. Hvor er det vildt! Er 3+0ish idag og har mens smerter og lidt tunge bryster.. :blink Hjernen kan godt nok snyde! Eller også er vi bare ufatteligt heldige.. :7himmel

Krydser fingre for det sidste :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej hvor kan jeg bare mærke ALT - bare fordi vi er gået igang med første cyklus. Hvor er det vildt! Er 3+0ish idag og har mens smerter og lidt tunge bryster.. :blink Hjernen kan godt nok snyde! Eller også er vi bare ufatteligt heldige..  :7himmel

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh pisse pms hormonbombe... Ligger i min seng og kan ikke sove og tuder fordi jeg slet ikke kan overskue at min kæreste ikke syns vi er klar til at prøve at få en baby, samtidig med alt i mig skriger og længes. Hver gang jeg ser dejlige, men store, Lilly, og når jeg ser min kæreste dybt i øjnene så bølger den her voldsomme trang og lyst til en ny lille op. Det er det samme tåre cirkus hver måned på denne tid lige før mensen, som melder sig på klokkeslæt... Skal det overhovedet blive til noget, og hvordan skal jeg kunne blive ved at vente :boo Jeg har en drøm om et barn mere i mit hjerte og jeg savner det bare så ubeskriveligt meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh pisse pms hormonbombe... Ligger i min seng og kan ikke sove og tuder fordi jeg slet ikke kan overskue at min kæreste ikke syns vi er klar til at prøve at få en baby, samtidig med alt i mig skriger og længes. Hver gang jeg ser dejlige, men store, Lilly, og når jeg ser min kæreste dybt i øjnene så bølger den her voldsomme trang og lyst til en ny lille op. Det er det samme tåre cirkus hver måned på denne tid lige før mensen, som melder sig på klokkeslæt... Skal det overhovedet blive til noget, og hvordan skal jeg kunne blive ved at vente :boo Jeg har en drøm om et barn mere i mit hjerte og jeg savner det bare så ubeskriveligt meget!

 

Åhh, hvor ville jeg bare sådan ønske for dig at han snart blev klar søde. Kan godt forstå at det er ulideligt :( Kæmpe kram, du kan tro at jeg forstår følelsen :kram2 Er han bare helt afvisende overfor tanken lige nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+0 og ingen symptomer <_<

Så alt er som det plejer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+0 og ingen symptomer <_<

Så alt er som det plejer...

Øv :( Håber at det er helt uden betydning for det faktiske resultat :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Håber at det er helt uden betydning for det faktiske resultat :kram2

Ja. Det positive er, at jeg heller ikke husker symptomer de gange jeg har været gravid, så håbet lever stadigt :)

Det kunne bare være så hyggeligt at have noget at tolke på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så går turen snart til lægen... Skal op og snakke om at få taget div blodprøver (hormon-status mv) idet jeg nu er dag 59 i første cyklus. (Efter 18 år på piller)

Er SÅ spændt.. og mega nervøs.. En dag der bare skal overståes.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man drømmer om pigerne herinde! :O

Jeg havde den mærkeligste drøm om en af jer herinde..

Personen er gravid, og desværre ender det ud i en SA.. Det sker midt under hendes frokost og hun ser derfor sit snit til at få lidt ekstra mad.. Ja, i tænker det rigtige -hun spiste blodet inkl klumper!!!

Hele drømmen går ud på at jeg skal forsvare hende :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER