Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Godt noget tid siden jeg har skrevet herinde, har været ret nede..

Dette skyldes i særdeleshed en udebleven mens.. Men nu har den endelig vist sig! (Tænk man kan blive glad for at få mens).  

Men det blev også til en cyklus på 47 dage :(

 

Lige nu føler jeg mig bare så tyk! håber dælme det er fordi jeg er oppustet pga. mens..

 

Årh øv, det kender jeg bare godt, det med oppustetheden :( Selv når jeg ikke har mens; synes at det er en rimelig konstant tilstand her <_< Håber at dit forsvinder igen.

 

Og hvor dejligt at mens endelig kom. Kan godt forstå hvis du har været nede over det, jeg ville selv blive rigtig frustreret over, at skulle gå og vente i uvished på den måde, det har jeg vist ikke temperament til :blush Håber at det hele bliver lidt lysere snart søde  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, mega øv! Gad godt slippe væk fra det her forum!

 

Uha, det kan jeg sandelig godt forstå, det er vist også på tide *skub skub* 

 

Jeg ville indtil videre stille mig tilfreds med blot at måtte være ordentligt med i denne del af forum igen, føler mig lidt hjemløs pt. :(

 

Og selvom jeg sagtens kan forstå at du mister modet lidt (jeg tester jo selv tidligt bla. for at tage skuffelsen lidt i bidder og nedtrappe håbet gradvist), så er der altså tid endnu og jeg tillader mig at heppe rigtig meget for, at du får et kæmpe chok næste gang du tester, fordi der pludselig bare kommer en fin streg nr. 2 til dig  :7himmel   :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja forresten, så kom manden i går ud af det blå og begyndte at snakke om, hvordan vi kunne lave om i huset, for at få et ekstra børneværelse (vi har en ret åben planløsning og ikke så mange aflukkede rum) og hans løsning viste sig at være nøjagtig den, som jeg selv har udtænkt for flere år siden :D 

 

Det er muligvis bare en drøm lige nu, men det er så rart når han vil være en del af den ind i mellem  :7himmel  Og det må jo betyde at han også ser/håber på mere end et barn i vores familie :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det håber jeg også at vi gør :7himmel

Det er heller ikke så meget at jeg er egentlig ked af det lige nu, som at det bare er en underlig fornemmelse. Det der med altid at være bagefter på en måde. Og pludselig måtte konstatere at man igen er havnet bagerst i køen, fordi alle dem man fulgtes med - og ikke mindst alle dem der kom til efter - nærmest alle som en er rykket videre. Mens jeg selv bare er slået helt hjem til start igen <_<

Det der frustrerer mig, er ikke så meget at jeg ikke er gravid lige nu, som det er at vi bare aldrig bliver rigtig klar. Og ja ja, jeg ved godt at folk altid siger, at man aldrig bliver helt klar. Men vi bliver bare aldrig rigtig lige så klar, som alle de andre, der heller ikke er "rigtig klar". Vi har ikke rigtig råd, vi har ikke en dagligdag/jobsituation der passer til familieliv, vi har ingen støtte/noget netværk osv. (faktisk har vi kun min mor, som bor 3 timer væk, ingen andre). Og heller ingen udsigt til at få nogen af delene indenfor overskuelig fremtid.

Nå, det er ikke så meget brok (selvom det måske lyder sådan), som en tør konstatering. Jeg er egentlig ok, burde jo efterhånden være vant til at det bare er spillereglerne, men havde alligevel naivt håbet, at jeg kunne være sprunget lidt foran i køen for en gangs skyld :blush

Tak søde :kiss

Det er også bare møg ærgeligt at alt det med mandens arbejde skulle komme når du endelig havde fået ham i gang med PB, er det stadig noget rod???

Jeg har hele tiden været lidt øhhh-hvordan-gør-vi-det over Sunes 4-dage væk arbejde, det harmonere ikke rigtigt med familieliv, men han er heldigvis kun sat på projekter i København fremadrettet fordi hans chef mener at alle med mindre børn (eller babyer på vej) skal kunne komme hjem hver dag og være fædre og jeg knuselsker ham for den holdning.... Der er heldigvis heller ingen sure miner fra de single konsulenter der kan se frem til det kommende projekt i Sønderjylland så det er dejligt......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja forresten, så kom manden i går ud af det blå og begyndte at snakke om, hvordan vi kunne lave om i huset, for at få et ekstra børneværelse (vi har en ret åben planløsning og ikke så mange aflukkede rum) og hans løsning viste sig at være nøjagtig den, som jeg selv har udtænkt for flere år siden :D

Det er muligvis bare en drøm lige nu, men det er så rart når han vil være en del af den ind i mellem :7himmel Og det må jo betyde at han også ser/håber på mere end et barn i vores familie :kuller

Det er da en lille åbning...... Og foråret er jo på vej så det kan snart blive sommer og PB-start selvom jeg ved du føler det som en evighed ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay!! Positiv æltest! Endelig.... Og vi har givet den et forsøg :blush og vi prøver igen i morgen ;)

Yay!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!! Positiv æltest! Endelig.... Og vi har givet den et forsøg :blush og vi prøver igen i morgen ;)

YAAAAAAAAY!  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!! Positiv æltest! Endelig.... Og vi har givet den et forsøg :blush og vi prøver igen i morgen ;)

YAY! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv, det kender jeg bare godt, det med oppustetheden :( Selv når jeg ikke har mens; synes at det er en rimelig konstant tilstand her <_< Håber at dit forsvinder igen.

 

Og hvor dejligt at mens endelig kom. Kan godt forstå hvis du har været nede over det, jeg ville selv blive rigtig frustreret over, at skulle gå og vente i uvished på den måde, det har jeg vist ikke temperament til :blush Håber at det hele bliver lidt lysere snart søde  :kiss

Tak for de søde ord Alura!

Det var dælme ikke sjovt og være ude og købe tøj til festen vi skal til i morgen :( 

 

Hvor er det øv du skal vente på den måde :kram

Jeg har et lille lyspunkt i dag :) Har fået min karakter for min SSO.. Det blev sgu til et 12-tal :yay  Det kan jeg lige leve højt på et par dage :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5 og negativ :boo

Nu afventer jeg bare mens og prøver at affinde mig med at næste mulige termin er midt i alle julehelligdagene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

3+5 og negativ :boo

Nu afventer jeg bare mens og prøver at affinde mig med at næste mulige termin er midt i alle julehelligdagene :(

:kram2 :kram2

December terminsgruppe med mig?

Og så føder du bare 38+0 eller først 42+0 og så er det ikke noget problem alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+5 og negativ :boo

Nu afventer jeg bare mens og prøver at affinde mig med at næste mulige termin er midt i alle julehelligdagene :(

:(

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

:kram

Jeg er også begyndt at tænke på nissebaby.

Håber stadig for dig, at det er falsk alarm :kiss

Jeg er heldigvis allerede begyndt at finde fordelen ved en julebaby :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

December terminsgruppe med mig?

Og så føder du bare 38+0 eller først 42+0 og så er det ikke noget problem alligevel :kram2

Jeg vil MEGET gerne i decemberterminsgruppe med dig!

Og jeg tror faktisk, at så længe det ikke bliver 1.januar, så er jeg tilfreds ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

:kram2 :kram2

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mens murren, så det sidste spinkle håb er ved at være begravet. Øv, men også dejligt at komme videre.

Har lige siddet og kigget frem og æl falder selvfølgelige lige i påsken! Der skal vi lægge ny terrasse => hårdt fysisk arbejde = træt og udmattet = minimal overskud til øget mængde sex :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg glæder mig også til noget afklaring snart <_<

Mon ikke I nok skal finde lidt overskud? :seng

Hvis du prøver med ÆL-test denne gang, så behøver I jo ikke at sexe så meget ;)

Kan du så ikke lige tage og holde på din graviditet, så jeg kan få resten af dine denne gang? :p

Men ja, tror jeg skal tage at prøve dem. Hvor mange bruger man ca?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens er slut og jeg venter nu på at ÆL tests vil komme så vi kan fange ÆL....

 

Da manden og jeg havde lysten til at sexe igår, fik jeg meget ondt og ubehag i underlivet at lysten til sex, var lig 0 til sidst for mig, hvad kan det være ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den største prøve kommer for mig idag... Vi skal hjem til min mormor og hun bager altid kager og laver kaff, og køber æblejuice til os som ikke drikker kaffe..

Jeg kan intet få af det pga denne dumme pco! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER