Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

:kram til TiaK og Pada!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig på banen. Vi har i forvejen Aksel fra august 2013 og nu er vi ved at være klar til at gøre ham til storebror.

Glæder mig helt vildt til at få en lille dejlig skøn baby igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes jo at jeg kan se en svag streg, men det synes jeg jo nærmest altid, så måske jeg har udviklet en evne.. :unsure

IgyJ5ab.jpg

Åh altså.. Den evne har jeg jo også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til TiaK og Pada!

 

:ditto Det må blive en januar termin så :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For noget tid siden var der nogle der billigt ville sælge æl test... hvem var det? Aidste måned lykkedes graviditet ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For noget tid siden var der nogle der billigt ville sælge æl test... hvem var det? Aidste måned lykkedes graviditet ikke...

Ved ikke hvem det var, men jeg har æl og gt teste fra billig test, som jeg gerne vil sælge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan blive ved med at se svage svage streger.. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er mig der ser syner. Det må det jo have været i lang tid, for så længe skal man da ikke lave svage streger! Nå men here goes..:

 

 

4+2

pwhPE5k.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke se noget, Pada :( Men krydser for at det er fordi mine øjne ikke er trænede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan blive ved med at se svage svage streger.. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er mig der ser syner. Det må det jo have været i lang tid, for så længe skal man da ikke lave svage streger! Nå men here goes..:

 

 

4+2

pwhPE5k.jpg

Jeg kan desværre heller ikke se noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan blive ved med at se svage svage streger.. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er mig der ser syner. Det må det jo have været i lang tid, for så længe skal man da ikke lave svage streger! Nå men here goes..:

4+2

pwhPE5k.jpg

Jeg kan heller ikke se en streg som jeg tænker der vil være 4+2 :(

Men man ved jo ikke om du er en der udvikler stregen langsomt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ fumlefis

Min mobil viste ikke dit svar i går (lånetlf) så købte nogle clearblue æl test på nettet i nat men hvis jeg mangler nogle fremover vil jeg da gerne høre fra dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan blive ved med at se svage svage streger.. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er mig der ser syner. Det må det jo have været i lang tid, for så længe skal man da ikke lave svage streger! Nå men here goes..:

4+2

pwhPE5k.jpg

Jeg kan desværre ikke se stregen.. Men altså min første utydelig streg kom 10 dage over tid.. Så hvis mens ikke har vist sig, så er der vel stadig en chance?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ fumlefis

Min mobil viste ikke dit svar i går (lånetlf) så købte nogle clearblue æl test på nettet i nat men hvis jeg mangler nogle fremover vil jeg da gerne høre fra dig

Helt i orden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke se stregen.. Men altså min første utydelig streg kom 10 dage over tid.. Så hvis mens ikke har vist sig, så er der vel stadig en chance?

Det kunne godt tænkes. Vi må jo se. Mens er stadig ikke dukket op :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt tænkes. Vi må jo se. Mens er stadig ikke dukket op :blink

Krydser fingre for dig.. Måske din æl har lagt senere end du troede? Eller at du er en langsom starter ift at producere hcg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada har du prøvet anden slags test ? Min erfaring med de strimmel er at de er længe om at vise udvikling hos mig frem for de der plastik fra supermarkeder...

Håber du snart får svar ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg glæder mig til at komme herind igen. og så alligevel ikke helt, for vil jo hellere over i et andet forum :P 

 

I skal vide at jeg håber for jer piger (også selvom jeg utrolig gerne vil følges med rigtig mange af jer!)

 

:bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen mens og forsat mærkelig test.. Jeg spilder ikke en test imorgen nu når jeg testede idag uden resultat :)

Jeg tror at hvis jeg kan -så venter jeg til på mandag (men jeg kan nok ikke holde mig fra det søndag! :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig.. Måske din æl har lagt senere end du troede? Eller at du er en langsom starter ift at producere hcg?

 

Tak! :) Ja, det er meget muligt.. Synes bare jeg havde ÆL smerter d. 28-29/3 og det var også der vi sidst havde sex.. Så hvis den har lagt senere er jeg i hvert fald nok ikke gravid. Nu må vi se hvad tiden bringer. Det er bare et rigtig træls limbo at gå rundt i!

 

Pada har du prøvet anden slags test ? Min erfaring med de strimmel er at de er længe om at vise udvikling hos mig frem for de der plastik fra supermarkeder...

Håber du snart får svar ! :-)

 

Jeg har prøvet RFSU og så nogle som jeg fik af Malouski… Så 3 forskellige :blush Og tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :) Ja, det er meget muligt.. Synes bare jeg havde ÆL smerter d. 28-29/3 og det var også der vi sidst havde sex.. Så hvis den har lagt senere er jeg i hvert fald nok ikke gravid. Nu må vi se hvad tiden bringer. Det er bare et rigtig træls limbo at gå rundt i!

Jeg har prøvet RFSU og så nogle som jeg fik af Malouski… Så 3 forskellige :blush Og tak!

Ja det er forfærdeligt.. Husker det så tydeligt.. Håber snart du får afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er forfærdeligt.. Husker det så tydeligt.. Håber snart du får afklaring :kram

 

tak! :) Har du fået en forklaring på hvorfor du først kunne teste så sent? Eller er det bare sådan for nogen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm hvorfor skal det være så svært at få fingre i Livol Multi Total Gravid i butikkerne  :blink  :chin: Jeg har været i Kiwi, Netto, Eurospar, Superbrugsen og ja sågar Apoteket, men ingen af dem har Livol Multi Total Gravid på hylderne, de har kun Total voksen, eller børn på hylderne! <_<

 

Kunne selvfølgelig bestille dem online, men når jeg så skal betale fragt oveni, så kan det ikke rigtig betale sig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmmm hvorfor skal det være så svært at få fingre i Livol Multi Total Gravid i butikkerne :blink :chin: Jeg har været i Kiwi, Netto, Eurospar, Superbrugsen og ja sågar Apoteket, men ingen af dem har Livol Multi Total Gravid på hylderne, de har kun Total voksen, eller børn på hylderne! <_<

Kunne selvfølgelig bestille dem online, men når jeg så skal betale fragt oveni, så kan det ikke rigtig betale sig :rolleyes

Jeg har købt mine i bilka og kvickly og Føtex (det er blevet til et par glas) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt mine i bilka og kvickly og Føtex (det er blevet til et par glas) :)

 

Ahaaa det kan være, at det er det, jeg har jeg gjort galt så  :D  Jeg har ikke været i hverken Bilka, Kvickly eller Føtex og kigge endnu :D

Tak for tippet! :tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke det var fordi at det er helt umuligt, ville jeg være overbevist om at jeg er gravid med den kvalme, jeg render rundt med. Desværre er det bare eftervirkningerne af den omgangssyge, bassen slæbte med hjem fra vuggestuen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER