Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Lige et hurtigt spørgsmål kan man godt få kvalme i forbindelse med ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg bare røv skruk! Det hjælper virkelig ikke på ventetiden. Ville ønske vi bare kunne gå i gang nu, men arg det er det med bilen.

Godt det snart er jul :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål kan man godt få kvalme i forbindelse med ÆL?

Det synes jeg at jeg får.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg at jeg får.

Så er det nok bare sådan det skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har rigtig mange mens lignende smerter og de trækker til tider ned i benet og generelt bare ondt i maven. Skal man ligge noget i det en uges tid før testdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst en bog om et par der kæmper med at få børn. Den var faktisk både underholdende og rørende, for man følger dem tæt på i kampen om at få et barn. Fik et glimt af frustrationerne og sorgen i hele det helvede.

Den er skrevet lidt i samme tone som nynnes dagbog og er af Sinead Moriarty. Hedder Projekt Baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst en bog om et par der kæmper med at få børn. Den var faktisk både underholdende og rørende, for man følger dem tæt på i kampen om at få et barn. Fik et glimt af frustrationerne og sorgen i hele det helvede.

Den er skrevet lidt i samme tone som nynnes dagbog og er af Sinead Moriarty. Hedder Projekt Baby.

Har lige været inde og læse om den. Den lyder vildt god! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige læst en bog om et par der kæmper med at få børn. Den var faktisk både underholdende og rørende, for man følger dem tæt på i kampen om at få et barn. Fik et glimt af frustrationerne og sorgen i hele det helvede.

Den er skrevet lidt i samme tone som nynnes dagbog og er af Sinead Moriarty. Hedder Projekt Baby.

Den er rigtig god :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige af med lidt frustrationer piger.

Jeg har lige testet i dag, negativ. Men jeg kan bare ikke finde ud af min krop, hvad den vil. Og nej, har ikke haft symptomer. Jeg har haft lidt brunligt udflået her de sidste 3 dag (og efter test). Googlede det, ved jeg godt :oops

Og ja, om jeg er over tid, ved jeg jo enlig heller ikke. Lige nu hedder den dag 50. Sidst var den oppe på 77.

Com on krop, du kan ikke være det bekendt.

Det var dog også nogen utrolig lage cykluser du har.. Jeg har selv været helt oppe at runde de 37 dage, så begyndte jeg at tage Vitex som er naturmedicin. Det har gjort at min cyklus nu er ca 30 dage.. Det kunne du måske overveje?

Pillerne skulle over en periode også hjælpe på fertiliteten..

Herudover tager både min kæreste og jeg 500mg C-vitamin og 66 mg D-vitamin som også skulle øge fertiliteten:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor har jeg ondt af mig selv. Har det så dårligt med kvalme og opkast og så skyldes det ikke engang baby :-( På de her tidspunkter tænker jeg om jeg virkelig vil kunne magte et ekstra barn når jeg er så sløj.

Men konklusionen er altid... Jeg vil ikke kunne undvære resten af tiden ❤️

Andre der får de tanker eller er jeg bare utaknemmelig :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dog også nogen utrolig lage cykluser du har.. Jeg har selv været helt oppe at runde de 37 dage, så begyndte jeg at tage Vitex som er naturmedicin. Det har gjort at min cyklus nu er ca 30 dage.. Det kunne du måske overveje?

Pillerne skulle over en periode også hjælpe på fertiliteten..

Herudover tager både min kæreste og jeg 500mg C-vitamin og 66 mg D-vitamin som også skulle øge fertiliteten:-)

Det kunne jeg måske overveje.. Kan jo lige kigge på det. 

Jeg tager nu også matas gravid i forvejen, så vitaminer skulle jeg få nok af. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor har jeg ondt af mig selv. Har det så dårligt med kvalme og opkast og så skyldes det ikke engang baby :-( På de her tidspunkter tænker jeg om jeg virkelig vil kunne magte et ekstra barn når jeg er så sløj.

Men konklusionen er altid... Jeg vil ikke kunne undvære resten af tiden ❤️

Andre der får de tanker eller er jeg bare utaknemmelig :-(

Du er ikke alene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke alene :kram2

Tak Vinnus. For det mega skidt over for Carl Emil at jeg slet ikke magter ham. Hvordan vil det så ikke blive med to :-( øv øv øv hvor er jeg trist idag. For vil så gerne have en toer men magter jeg det ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Vinnus. For det mega skidt over for Carl Emil at jeg slet ikke magter ham. Hvordan vil det så ikke blive med to :-( øv øv øv hvor er jeg trist idag. For vil så gerne have en toer men magter jeg det ....

Vi kan alle have en grå dag :kram2

Her drømmer jeg om en nr 4, men på de grå dage er jeg også ude i tanker om jeg kan være der nok, om det kan hænge sammen, hvordan med min psyke osv. Men som Just_me skriver så er der ting der bliver nemmere med to (eller flere) og det er så skønt at se dem lege sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor har jeg ondt af mig selv. Har det så dårligt med kvalme og opkast og så skyldes det ikke engang baby :-( På de her tidspunkter tænker jeg om jeg virkelig vil kunne magte et ekstra barn når jeg er så sløj.

Men konklusionen er altid... Jeg vil ikke kunne undvære resten af tiden ❤️

Andre der får de tanker eller er jeg bare utaknemmelig :-(

På de dumme dage overvejer jeg endda at sende William tilbage :lol

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor har jeg ondt af mig selv. Har det så dårligt med kvalme og opkast og så skyldes det ikke engang baby :-( På de her tidspunkter tænker jeg om jeg virkelig vil kunne magte et ekstra barn når jeg er så sløj.

Men konklusionen er altid... Jeg vil ikke kunne undvære resten af tiden ❤️

Andre der får de tanker eller er jeg bare utaknemmelig :-(

:kram

På mine dårlige dage tænker jeg om jeg overhovedet magter ét barn, og kan slet ikke overskue at skulle være gravid med nr to oveni en tumling. Så du er bestemt ikke alene! :kram2

Og jeg ved ikke engang hvor hårdt det er endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i byen igår og fik både øl, drinks, shots mv og tænkte ikke på pb overhovedet (bortset jeg fin sagt til en de godt kunne komme igang så vi kunne komme i MG sammen :blush ) ingen dårlig samvittighed overhovedet og jeg havde en skøn aften og gik først hjem lige godt kl 2...

:bunny Fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj hvor har jeg ondt af mig selv. Har det så dårligt med kvalme og opkast og så skyldes det ikke engang baby :-( På de her tidspunkter tænker jeg om jeg virkelig vil kunne magte et ekstra barn når jeg er så sløj.

Men konklusionen er altid... Jeg vil ikke kunne undvære resten af tiden ❤️

Andre der får de tanker eller er jeg bare utaknemmelig :-(

Når jeg har kvalme og kaster op orker jeg ikke engang ét barn ;) :kram2 Har gudskelov kun været rigtig syg én gang efter at jeg er blevet mor, men der røg Valdemar lynhurtigt over til sin farmor. Jeg ville jo nok finde ud af at tage mig sammen, hvis ikke jeg havde haft den mulighed, men jeg kan i hvert fald SAGTENS følge dig i tankerne om ikke at orker en 2'er, når man kaster op. :kram

Nogle gange tænker jeg da på, om jeg orker en 2'er selvom Mar bare har haft en dårlig dag :rolleyes Men som du siger, så vil man jo alligevel ikke undvære :biglove Og så håber jeg lidt, at når der er to, så kan de rotte sig lidt sammen, når mor er træt og intet orker :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer nu at ha ømme bryster helt op til 1 dag før mens... Just saying...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at det svinger fra cyklus til cyklus her - det med de ømme bryster. Nogle gange har jeg haft let ømme bryster hele vejen fra æl til mens, denne gang har jeg f.eks. haft super ømme bryster, men kun to dage efter æl, hvorefter det har været forsvundet helt siden. Der er vist desværre ikke noget facit man kan gå ud fra i den sammenhæng, i forhold til at være gravid/ikke gravid, så ja - ret ugenialt, jeg giver dig ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mine ømme dutter også kommet, så CD16 og ÆL har været der i går eller evt forgårs og ventetiden kan begynde. Jeg glæder mig ikke <_< Uge 42 bliver laaaaang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mine ømme dutter også kommet, så CD16 og ÆL har været der i går eller evt forgårs og ventetiden kan begynde. Jeg glæder mig ikke <_< Uge 42 bliver laaaaang!

Tjek! uge 42 bliver meget lang! Vi regner dog med at tage i sommerhus på sjælland der, noget af ventetiden - håber det kan hjælpe på ventetiden!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mave er gået mere eller mindre i stå og jeg vrisser. Det er bare en fantastisk tid her i venteperioden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har for nylig fået 3. IUI... og nu er der bare den ulidelige ventetid til testdag d.18. oktober... :/

Tør næsten ikke håbe på noget, da vi er blevet skuffet så mange gange før.

Hvordan gør I egentlig med fester/sammenkomster? Da vi har ret svært ved at undfange, tør jeg ikke rigtig drikke. Hvilket gør det sociale ret så svært, da folk bliver så mistænksomme. Gider ikke, at folk ved noget, før der ER noget.

Og hvad med kaffe? Drikker I det? Jeg har lade mig fortælle at max 2 kopper om dagen er ok.

Mht. kost gør I så noget specielt?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER