Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Har du kigget dag-for-dag-guides igennem? "Når du er 3+1 sker det her. Når du et 3+2 sker det her..." Dem har jeg fået meget tid til at gå med ;)

Hvor finder jeg dem? :D Jeg er bare ret usikker hvad jeg egentlig er :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige set min lille nevø Asger ❤️ Det bliver jeg da ikke mindre skruk af. Hold op hvor er han skøn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige set min lille nevø Asger ❤️ Det bliver jeg da ikke mindre skruk af. Hold op hvor er han skøn :loveshower

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor finder jeg dem? :D Jeg er bare ret usikker hvad jeg egentlig er :chin:

Jeg googlede bare. Gravid 3+1 eller noget i den dur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en fin graviditetskalender på minmave.dk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm - måske jeg alligevel er gravid!??!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm - måske jeg alligevel er gravid!??!

Uh uh uh, spændende! Fortæl mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh uh uh, spændende! Fortæl mere...

Har skrevet i min tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er skruk-rastløs <_< Har lyst til at lave noget baby/gravid-relateret, men ved ikke, hvad det skulle være <_< (Godt jeg ikke har teste liggende :D)

 

Hold nu op hvor jeg kender det, har det på præcis samme måde lige nu. Der er 11 dage til (forventet) æl og mindst en uge til det giver mening at begynde med æl teste igen. Så hvad pokker skal man lige foretage sig? Bum bum... Er i panik begyndt at sende forespørgsler til alle mulige zoneterapeuter og akupunktører, om hvorvidt de har en ledig tid indenfor de næste ti dage. Så jeg kan føle at jeg i det mindste gør et eller andet positivt forud for æl og for at øge chancerne for denne cyklus. Men ellers er jeg ligesom også "løbet tør" for gode idéer :unsure

 

Hvor finder jeg dem? :D Jeg er bare ret usikker hvad jeg egentlig er :chin:

 

Dem har jeg desværre også allerede fordrevet tiden med. Men ja, det kan man godt få lidt tid til at gå med. Søg på "graviditet uge for uge" eller lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er der bare både alt for kort og alt for lang tid til næste æl :( Alt for kort tid, til at nå at gøre noget rigtig nyttigt i mellemtiden alligevel. Såsom at tabe yderligere 10-15 kilo. Og alt for lang tid til at sidde og vente tålmodigt, når man nu alligevel ikke rigtig kan nå noget. Har lige hadet at gå og vente to uger i uvished, og nu hader jeg at gå og vente to uger i absolut vished - om at der ikke sker noget før om mindst to uger. Man bliver jo lidt småskør af det her :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver skør, ked og deprimeret over ÆL tests :( køber ihvertfald fald ikke flere af dem nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver skør, ked og deprimeret over ÆL tests :( køber ihvertfald fald ikke flere af dem nu...

Jeg kender det godt! Jeg gider dem heller ikke mere - det har lykkedes mig at lave 2 positive på 8 måneder, selvom jeg altså HAR haft ÆL alle gangene :rolleyes :prik

 

Kæmpe forstående :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det godt! Jeg gider dem heller ikke mere - det har lykkedes mig at lave 2 positive på 8 måneder, selvom jeg altså HAR haft ÆL alle gangene :rolleyes :prik

 

Kæmpe forstående :kram

Tak :kram2 Jeg skal bare have den lægetid nu, så vi kan komme videre. Men er bare stadig så nervøs for om han vil give den henvisning. Men synes jo jeg har argumenterne iorden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Mit hoved burde simpelthen indimellem kunne skrues af og lægges i skuffen i stuearrest :lol :lol

Jeg skal til lægen i dag for at få lavet den der screening mod underlivskræft, og skal ved samme ombæring snakke med lægen omkring min historie med streptokokker og min frygt osv. Da jeg så var i bad, så tog jeg mig selv i at tænke, at hvad nu hvis ssygeplejersken ved testen sagde "Ej, kan du være gravid" og jeg så er blevet gravid på mini-pillerne og ikke opdaget det, og derfor ikke har haft andet end lidt pletblødning osv :lol

Ej, jamen kun en seriøst skruk kvinde kan efterrationalisere hvorfor hun pletbløder når hun lige er stoppet på mini-piller :lolhit :lolhit

Haha ønsketænkning indeed :D (Men hey, det ville da have været fantastisk, hvis det skete, så jeg forstår dig godt :kuller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror at mens er lige på trapperne... Det betyder start på første cyklus som TTC'er :yay

:yay Hvor spændende!!! :loveshower Når du egentlig juni-terminen, hvis I er heldige i første forsøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:lol Mit hoved burde simpelthen indimellem kunne skrues af og lægges i skuffen i stuearrest :lol :lol

Jeg skal til lægen i dag for at få lavet den der screening mod underlivskræft, og skal ved samme ombæring snakke med lægen omkring min historie med streptokokker og min frygt osv. Da jeg så var i bad, så tog jeg mig selv i at tænke, at hvad nu hvis ssygeplejersken ved testen sagde "Ej, kan du være gravid" og jeg så er blevet gravid på mini-pillerne og ikke opdaget det, og derfor ikke har haft andet end lidt pletblødning osv :lol

Ej, jamen kun en seriøst skruk kvinde kan efterrationalisere hvorfor hun pletbløder når hun lige er stoppet på mini-piller :lolhit :lolhit

Haha :lol så er jeg også ret skruk :P

For jeg håber også at der er sneget sig en meget heldig sædcelle igennem selvom jeg er på p piller :lolhit

Synes der er laaaaang tid til juni 2015, hvor K mener vi skal igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg når at blive vanvittig :lol ifl K så ville det passe bedst at vente til juni næste år med at gå i gang. Hans argumenter er helt i orden.

Tror jeg bliver måske mere skruk når jeg ser at i dejlige tøser herinde går i gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå :o Jeg er SÅ lettet over at U blev klar før tid, so to speak, for tanken om at rende rundt sådan her i et år endnu ville da fordrive den lille rest af fornuftige tanker som holder ved :lol :lol

Det kan jeg godt forstå du er. Jeg bliver skøøøør af at vente. Men hans argumenter er også fair nok, blandt andet det med bil. Nu fandt vi godt nok en pænt billig bil hvor der ville være plads, men som han siger, så skal vi jo ikke haste ind i det. Plus så kan jeg nyde ventetiden indtil :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol Især det sidste kan jeg godt følge :lol

Det har faktisk naget mig lidt her de sidste dage, at hvad nu hvis vi hurtigt får bid - så skal jeg aldrig mere være gravid :lol Så måske er det godt hvis det ikke går for hurtigt :lolhit :lolhit

Netop det sidste med at det er sidste graviditet har jeg også tænkt på. Det var også derfor han hentydede til ventetiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det vil være lige på vippen. Hvis ægløsningen falder præcis som Clue mener, så vil terminen hedde 30. juni :)

Jamen på vippen tæller også! Jeg vil gerne have dig med i min tg, og det skal altså helst være juni :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :lol så er jeg også ret skruk :P

For jeg håber også at der er sneget sig en meget heldig sædcelle igennem selvom jeg er på p piller :lolhit

Synes der er laaaaang tid til juni 2015, hvor K mener vi skal igang

Usj, der er også lang tid til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Usj, der er også lang tid til :kram2

Der er lang tid til nemlig.

Fra nu og til jul har jeg ok planer, men i det nye år... Nada, så januar til juni bliver hææææslig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER