Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har hørt at orgasme ved kvinden skulle hjælpe sædcellerne endnu mere på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt at orgasme ved kvinden skulle hjælpe sædcellerne endnu mere på vej :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved med sikkerhed at jeg ikke fik orgasme <_< ved sidste graviditet. Vi havde sex een gang, vi havde egentligt ikke lyst, og det var temmelig hurtigt overstået :lol

Jeg tror ikke så meget på at det gør en forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik orgasme, da jeg havde æl. Det var eneste gang, jeg fik en orgasme omkring æl, og jeg er jo altså gravid nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker at det måske forholder sig lidt, som mange andre "historier" omkring fertilitet, graviditet osv. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt vide, hvordan man har undersøgt/testet sådan en hypotese :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er det mig der har siddet og snust rundt inde på mamalicious hjemmeside :blush Håbet om en 2'er er vist blevet lidt størrer med en henvisning i hånden :) Men tør stadig ikke købe noget...

De har altså også nogle fine ting :biglove Jeg lurer også jævnligt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt vide, hvordan man har undersøgt/testet sådan en hypotese :D

Tjaaaaa ;) Har lige været forbi en side igen, hvor de også skriver om det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjaaaaa ;) Har lige været forbi en side igen, hvor de også skriver om det ;)

Står der, hvordan man har fundet ud af det? :D (Jeg får nogle meget sjove billeder i hovedet :P)

Ej, men hvis man nu har tendes til at blive mere våd af at få en orgasme, så tænker jeg, at det giver ok mening, for så må det vel give noget a la ÆL slim, som også skulle hjælpe sædcellerne på vej. Og det giver måske fin mening, at den der øgede fugt så helst skal komme nogenlunde samtidig med sædcellerne, så den er der, når det gælder :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Står der, hvordan man har fundet ud af det? :D (Jeg får nogle meget sjove billeder i hovedet :P)

Ej, men hvis man nu har tendes til at blive mere våd af at få en orgasme, så tænker jeg, at det giver ok mening, for så må det vel give noget a la ÆL slim, som også skulle hjælpe sædcellerne på vej. Og det giver måske fin mening, at den der øgede fugt så helst skal komme nogenlunde samtidig med sædcellerne, så den er der, når det gælder :chin:

Det er også lidt det de er inde på. At orgasmens trækninger hjælper sæden på vej : http://www.min-mave.dk/artikel/fertilitet/tips-til-at-blive-gravid/gravid-med-orgasme.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Interessant :) Men hvis det tager to timer for sæden at nå frem, så skal det dæleme være en god en :lolhit

 

Yup! Hørt  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der (især hvis det foregår når man er lidt træt), har prøvet at ramme forkert og tisse på sin hånd i stedet for i bøtten, når man ville teste? -_-  :huh

 

Eller findes der en eller anden særlig og risikofri opsamlingsmetode, som jeg blot ikke kender til? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder bare koppen hel op mod huden - har aldrig oplevet at tisse ved siden af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

selv med bøtten helt mod kan jeg finde ud af at ramme ved siden af, kunne godt tænke mig at lære tricket til ikke at ramme fingrene :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi overdraget til behandlingsverdenen. Men har først fået tid midten af november. Men vi er i gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi overdraget til behandlingsverdenen. Men har først fået tid midten af november. Men vi er i gang :glad

:yay så kan I slappe lidt af omkring det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi overdraget til behandlingsverdenen. Men har først fået tid midten af november. Men vi er i gang :glad

Woop! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi overdraget til behandlingsverdenen. Men har først fået tid midten af november. Men vi er i gang :glad

:yay det er så dejligt når der sker noget:) og når der er en dato så er man også i gang:) :bd til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii :glad

 

 

:yay så kan I slappe lidt af omkring det :)

 

 

Woop! :glad

 

 

:yay det er så dejligt når der sker noget:) og når der er en dato så er man også i gang:) :bd til jer

:Yay Det er så skønt at være videre. Og hellere have en tid og så aflyse den hvis det er vi selv klare det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der (især hvis det foregår når man er lidt træt), har prøvet at ramme forkert og tisse på sin hånd i stedet for i bøtten, når man ville teste? -_-  :huh

 

Eller findes der en eller anden særlig og risikofri opsamlingsmetode, som jeg blot ikke kender til? :rolleyes

Det har jeg skam også gjort flere gange! Men altså, får rettet koppen til, så 90% rammer nok i koppen trods alt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi overdraget til behandlingsverdenen. Men har først fået tid midten af november. Men vi er i gang :glad

Hvor er det bare dejligt at læse!!! Skønt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Geeez! Har sovet omkring 10 timer... Men er mega træt og har hovedpine, sådan migræne agtig! Så ved jeg at vejen mod ÆL er i gang... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut... Flere gange. Tror ikke der er andre muligheder end håndvask efterfølgende :lol :lol

 

 

Jeg holder bare koppen hel op mod huden - har aldrig oplevet at tisse ved siden af...

 

 

selv med bøtten helt mod kan jeg finde ud af at ramme ved siden af, kunne godt tænke mig at lære tricket til ikke at ramme fingrene :P

 

 

Det har jeg skam også gjort flere gange! Men altså, får rettet koppen til, så 90% rammer nok i koppen trods alt ;)

 

Fantastisk. Indtil videre kan jeg så trygt læne mig tilbage, i sikker forvisning om at jeg statistisk set er helt normalt på den.

 

TiaK: Det kan være at vi skal overtale dig, til at oprette sådan et tisse-i-kop-kursus for alle os andre fumlehoveder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER