Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Fantastisk. Indtil videre kan jeg så trygt læne mig tilbage, i sikker forvisning om at jeg statistisk set er helt normalt på den.

TiaK: Det kan være at vi skal overtale dig, til at oprette sådan et tisse-i-kop-kursus for alle os andre fumlehoveder :lol

Eller så gør min anatomi bare at jeg har nemt ved at se hvor koppen skal være - jeg kigger altid først, og har ikke svært ved at spotte 'området' :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay Hvor er det fedt for jer :yay

:Yay er så glad idag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cd53...

Min mand har spurgt om jeg er sikker på jeg ikke er gravid... Jeg tør ikke tage en test, gider ikke skuffelsen.

Skal på forlænger weekend næste uge og havde håbet at mens kom inden da, men intet tyder på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

cd53...

Min mand har spurgt om jeg er sikker på jeg ikke er gravid... Jeg tør ikke tage en test, gider ikke skuffelsen.

Skal på forlænger weekend næste uge og havde håbet at mens kom inden da, men intet tyder på det.

 

Jeg kender ikke så meget til din historie, så måske spørger jeg dumt, men så vær sød at bære over med mig :) Er du sikker på at du ikke er gravid? Det er jo ikke alle som mærker nogen symptomer før længere henne i forløbet. Er det normalt med så lange cyklusser for dig? Men kan godt forstå at du ikke gider at teste, hvis du ikke tror på det og ikke ønsker skuffelsen. Håber at I får en dejlig weekend til gengæld, hvor går turen hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke så meget til din historie, så måske spørger jeg dumt, men så vær sød at bære over med mig :) Er du sikker på at du ikke er gravid? Det er jo ikke alle som mærker nogen symptomer før længere henne i forløbet. Er det normalt med så lange cyklusser for dig? Men kan godt forstå at du ikke gider at teste, hvis du ikke tror på det og ikke ønsker skuffelsen. Håber at I får en dejlig weekend til gengæld, hvor går turen hen?

Jeg har aldrig før haft så lang en cyklus. Stoppede på p-piller i juni måned og har haft cyklus på 29 og 37 dage. Dette her er så 3.cyklus og jeg testede negativ cd35, 40 og 43... Derfor tror jeg ikke på den :(

Med C testede jeg monster positiv 3 dage over tid.

Vi tager til Kbh. og bor på lækkert hotel og er bare mand og kone i stedet for mor og far... Jeg glæder mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal der ses live fra riget om fertilitet på TV2 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kommet ÆL tests ind af døren så nu skal der fanget ÆL :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal der ses live fra riget om fertilitet på TV2 :-)

Jeg ser det også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig før haft så lang en cyklus. Stoppede på p-piller i juni måned og har haft cyklus på 29 og 37 dage. Dette her er så 3.cyklus og jeg testede negativ cd35, 40 og 43... Derfor tror jeg ikke på den :(

Med C testede jeg monster positiv 3 dage over tid.

Vi tager til Kbh. og bor på lækkert hotel og er bare mand og kone i stedet for mor og far... Jeg glæder mig

 

Så kan jeg da godt forstå at du er både forvirret og frustreret :kram2 Jeg håber at du får den mens snart, så I kan komme videre. Det lyder rigtig dejligt med en tur, bare jer to. Det tror jeg virkelig også er sundt at huske at prioritere. Jeg mener slet ikke at der går noget fra børnene fordi man "vælger dem fra" (det gør man jo heller ikke, håber du forstår hvad jeg mener) i et par dage. Tvært i mod tror jeg at de får nogle langt mere glade, rummelige forældre tilbage med et større overskud. Det gavner alle tror jeg, forældre såvel som unger. Håber at I bare får en rigtig dejlig og afslappende tur og at det måske bare lige er den ro der skal til, for at få din krop tilbage på sporet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog den sidste test på lager i morges.

Som ventet var den stadig negativ, men heldigvis var min skuffelse ikke så stor, da det jo var det ventede resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh kan det godt passe, at billige-teste.dk figurer på ens kontoudtog under navnet "E-invasion A/S"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh kan det godt passe, at billige-teste.dk figurer på ens kontoudtog under navnet "E-invasion A/S"?

Jep, mener også det er det der står på kuverten. når det kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til tøsehygge imorgen. Kan simpelthen ikke beslutte mig for om jeg må få en genstand eller 2. Der er jo intet der er sikkert overhovedet endnu. Der er jo 1,5 uge til testdag endnu... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til tøsehygge imorgen. Kan simpelthen ikke beslutte mig for om jeg må få en genstand eller 2. Der er jo intet der er sikkert overhovedet endnu. Der er jo 1,5 uge til testdag endnu... :unsure

Selvfølgelig må du det! Ellers bliver PB fandme for hårdt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, mener også det er det der står på kuverten. når det kommer...

Godt godt. Det regnede jeg også med, det passede jo med beløb og dato :)

Synes bare ikke lige at ordet "invasion" pyntede i en netbank :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til tøsehygge imorgen. Kan simpelthen ikke beslutte mig for om jeg må få en genstand eller 2. Der er jo intet der er sikkert overhovedet endnu. Der er jo 1,5 uge til testdag endnu... :unsure

Jeg stemmer for JA! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog den sidste test på lager i morges.

Som ventet var den stadig negativ, men heldigvis var min skuffelse ikke så stor, da det jo var det ventede resultat

Stadig øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig må du det! Ellers bliver PB fandme for hårdt! :kiss

 

 

Jeg stemmer for JA! :kram2

Super. Da jeg blev gravid med Marius havde jeg været i Kbh og skeje total ud :D Måske det kan blive positivt at gøre det igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Da jeg blev gravid med Marius havde jeg været i Kbh og skeje total ud :D Måske det kan blive positivt at gøre det igen :D

Jeg stemmer for at historien gentager sig! :D (også for mig - julibarn, haps! :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for at historien gentager sig! :D (også for mig - julibarn, haps! :D)

Her vil det blive et juni barn, så det ville være perfekt. Ellers er jeg fortræstningfuld. Har jo tid til opstart af behandling i november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vil det blive et juni barn, så det ville være perfekt. Ellers er jeg fortræstningfuld. Har jo tid til opstart af behandling i november :)

Arh ok, men sjus-delen kunne gentage sig for dig, og så kan månedsdelen gentage sig for dig. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige af med lidt frustrationer piger.

 

Jeg har lige testet i dag, negativ. Men jeg kan bare ikke finde ud af min krop, hvad den vil. Og nej, har ikke haft symptomer. Jeg har haft lidt brunligt udflået her de sidste 3 dag (og efter test). Googlede det, ved jeg godt  :oops

Og ja, om jeg er over tid, ved jeg jo enlig heller ikke. Lige nu hedder den dag 50. Sidst var den oppe på 77.

Com on krop, du kan ikke være det bekendt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i byen igår og fik både øl, drinks, shots mv og tænkte ikke på pb overhovedet (bortset jeg fin sagt til en de godt kunne komme igang så vi kunne komme i MG sammen :blush ) ingen dårlig samvittighed overhovedet og jeg havde en skøn aften og gik først hjem lige godt kl 2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i byen igår og fik både øl, drinks, shots mv og tænkte ikke på pb overhovedet (bortset jeg fin sagt til en de godt kunne komme igang så vi kunne komme i MG sammen :blush ) ingen dårlig samvittighed overhovedet og jeg havde en skøn aften og gik først hjem lige godt kl 2...

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i byen igår og fik både øl, drinks, shots mv og tænkte ikke på pb overhovedet (bortset jeg fin sagt til en de godt kunne komme igang så vi kunne komme i MG sammen :blush ) ingen dårlig samvittighed overhovedet og jeg havde en skøn aften og gik først hjem lige godt kl 2...

Skønt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER