Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ih hvor du lokker :p

Jeg kan bare mærke, at jeg synes det er lidt hyggeligt at gå rundt her i sommerhuset og forestille mig at jeg er gravid. Tror jeg ville blive lidt trist og skuffet over at se en negativ test :unsure

Det kan jeg godt forstå. Den tanke har også tidligere afholdt mig fra at teste. Den er tricky :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, men det er jo netop også håbet om at få bekræftet følelsen, der giver lyst til at teste :) Det er svæææært ;)

Meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er sgu rigtig nok hvad "man" siger, at en ægløsnings test viser knald positiv når man er gravid  :blink Troede det var en skrøne!

Så blev vi den skrøne fattigere :) :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev vi den skrøne fattigere :) :gravid

Ja har et billede som bevis  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har et billede som bevis  :yay

Kom med det, elsker billeder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min æl-test. Den blev taget, da jeg var omkring 6+0 :)

post-8913-0-93410000-1413143800_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min æl-test. Den blev taget, da jeg var omkring 6+0 :)

Det var da en positiv æl-test der var til at forstå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2+6 og så er ugen hvor jeg ikke kan være i mit tøj, startet. Fårk, hvor jeg synes det er latterligt, at skulle ligne en gravid en uge hver måned, når jeg ikke er det!!! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og det er sgu rigtig nok hvad "man" siger, at en ægløsnings test viser knald positiv når man er gravid :blink Troede det var en skrøne!

Hvorfor skulle det være en skrøne- der har været flere beviser herinde ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en positiv æl-test der var til at forstå :)

Ja, men jo i virkeligheden også forvirrende, når det "bare" var pga graviditet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min æl-test. Den blev taget, da jeg var omkring 6+0 :)

Ja sådan ser min også ud, har taget den sammen med en g test, og der er ingen tvivl på g testen, og vildt den er så voldsom på ÆL testen  :)

 

Det var da en positiv æl-test der var til at forstå :)

Ja sådan ser min også ud  -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg bliver lidt irriteret på mig selv og ÆL-test lige nu.

Sagen er den at jeg er på cd 16. I lørdags cd 14 vælger jeg at begynde at teste for ægløsning, "velvidende" at jeg ikke for ægløsning før et sted mellem cd 21 og 28 ( lange cyklusser, som regel <_< ).

Mit test lørdag middag har en pæn farve, men er slet ikke positiv. Søndag først på aftenen er den overaskende meget farvet, men ikke nok til at være positiv. I dag omkring middag er der så nærmest overhovedet ikke nogen streg.

I virkeligheden kan jeg jo slet ikke konkludere på det, for det der LH hormon svinger temmelig meget med koncentration af tis og sådan.

Dog synes jeg, efter spekulationerne er sat i gang, at jeg er øm i maven (måske opfundet pga latterlig psyke?) og jeg kunne også finde lidt æl lignende slim, det har jeg dog konstateret at jeg har flere gange i cyklus.

Så i bund og grund aner jeg ikke en skid!

Det gode er at vi sexede i lørdags, og jeg tænker lidt på om jeg skulle springe på min mand i aften. I lørdags var svømmerne 3 uger gamle ( :blush , pga lang blødning, nervøsitet omkring graviditet og alm træthed), så jeg tænker lidt på om de var i lidt ringe kvalitet... Hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også bare surt at få en negativ test og stadig vente på mens. For så håber og tror man jo alligevel lidt stadig og så er man lige vidt :rolleyes

Hvor langt er du?

Præcis!! ;)

I dag ville jeg være 3+1 - tror jeg... Har ikke helt styr på det der med tallene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+0 og jeg har faktisk ikke været udspilet i dag - yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Du må mene det er positivt :) Så jeg hepper med dig :yay

Haha :D Jeg lægger slet ikke noget graviditets-mæssigt positivt i det, men taget i betragtning af, at jeg i går aftes var udspilet og forberedte mig på en uge med ondt og problemer med at være i mit tøj, så er enhver dag hvor det ikke er tilfældet, positivt! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+1: Absurd vådt og meget udflåd i går og i dag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+1: Absurd vådt og meget udflåd i går og i dag :unsure

Håber på det tyder på en graviditet!

Puha jeg har haft menssmerter og stik siden den formodet ægløsning for 6 dage siden - den næste uge må godt gå hurtigt! Håber ikke det er fordi min psyke driller. Jeg håber så inderligt at jeg snart møder to streger på min test (også hos jer andre)...

God vind til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det skørt at føle sig en smule tom og "ensom" efter at have fået mens? Havde jo gået og bildt mig ind, at jeg var gravid, og det var lidt hyggeligt at gå med den følelse ^_^

Det er SÅ hyggelig en følelse! Jeg elsker den også :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det skørt at føle sig en smule tom og "ensom" efter at have fået mens? Havde jo gået og bildt mig ind, at jeg var gravid, og det var lidt hyggeligt at gå med den følelse ^_^

Sådan havde jeg det også i sidste cyklus - jeg var temmelig overbevist om, at jeg var gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER