Athene11

Plukkeveer!

12 indlæg i dette emne

Glædelig jul alle sammen :-)

Vil høre om i andre dagligt får plukkeveer? Jeg får dem ca 3 gange dagligt, plus minus.. Ved godt det er helt normalt, men det føles SÅ mærkeligt :-) Nu har jeg jo ikke mærket nogen spark eller lign. endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aner ikke om jeg har prøvet at have plukkeveer endnu. Har ikke haft noget hvor jeg har tænkt over, at det kunne være det, i hvert fald. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også plukveer. Har forstået at det er helt normalt at have dem, de må bare ikke gøre ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft nogle endnu - og med Luca havde jeg 1 under hele graviditeten.

Men som Mul skriver, så må de bare ikke gøre ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De gør ikke som sådan ondt, men lige pludselig mærker jeg det spænder i maven(som hvis en prut er på vej) haha, også når jeg mærker på livmoderen, er den stenhård :) Også aftager det ligeså langsomt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen,

Jeg har også lidt af dem - måske et par stykker om dagen. Mine gør heller ikke ondt, men min mave bliver hård ligesom du beskriver. Jeg kan huske, at jeg også havde dem da jeg var gravid med min datter - men kan ikke huske hvornår jeg begyndte at få dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er osse begyndt at få dem ind i mellem, oftest om aftenen når jeg skal til at sove, eller der mærker jeg dem måske bare? Jeg var lidt bekymret for om det var for tidligt, for kan slet ikke huske hvornår jeg begyndte at få dem med mine andre to børn som i dag er 11 og 8... det er jo en evighed siden ;) Mine gør heller ikke ondt, strammer bare til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen plukkeveer her men tilgengæld en monsteraktiv sparkebaby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle har plukveer. Det er livmoderens måde at træne sig op til fødslen. Måske også vænne barnet til vearbejdet. Men det er meget forskelligt hvor meget man mærker til dem.

Jeg kan godt mærke (nogle af) dem. De gør ikke ondt men kan bare mærke at det strammer op i maven og den bliver hård. Specielt kan jeg mærke det når jeg skal tisse, så skal jeg pludselig tisse ekstra meget fordi livmoderen strammer op og bliver hård og presser ned på blæren. Og når maven bliver godt stor så synes jeg også man kan mærke at der pludselig bliver mindre plads til at trække vejret.

Så hvis man oplever nogen af de ting så prøv at mærke på maven om ikke den er hård

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det ikke er farligt, men har bare SÅ mange :) især når er aktiv, så bliver maven pludselig hård :) Men det er nu dejligt nok at mærke der sker noget i maven, når nu man ikke er en af de heldige, der kan mærke den lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen plukkeveer her men tilgengæld en monsteraktiv sparkebaby

Hihi det kender jeg! Har også selv en monster aktiv sparkebaby! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rigtig mange...til dels for mange, så skal holde igen med fysisk hårdt arbejde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER