Binser

Den store shoppetråd!

32 indlæg i dette emne

Nu er vi så godt begyndt at overveje hvad vi skal have indkøbt til de to nye små.

Vi har jo en autostol, så skal have en mere. Igår var jeg på den blå avis og fandt en magen til den vi har med isofix base til 800kr. Så den køber manden i dag.

Der ud over skal vi have en leander seng magen til den Luca pt. Sover i. Så kan de få ens senge og Luca får om 3-4 mdr en halvhøj storebror seng istedet. :)

Jeg fandt den igår sat 25% ned i babysams webshop, med madras og udtræk til junior seng!

Der ud over har vi faktisk ikke købt noget endnu. Vi venter på januar udsalget.

Har du købt noget? Vis evt. Billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Det er bare så hyggeligt at shoppe baby ting. Jeg er dog ikke rigtig begyndt endnu.

Vi har alt pånær tøj og autostol. Men skal have købt noget drenge tøj på udsalg. Autostolen kan vi måske låne af nogle venner.

Lige nu skal jeg lige have overstået julegaverne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo det meste fra de to første, så er endnu ikke gået shopamok.

Men glæder mig til januar hvor vi skal til md og måske kan få at vide hvad der gemmer sig derinde :loveshower

Hvis det viser sig at være en pige skal jeg helt sikkert ud og have bare lidt til hende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har efterhånden alt til ham... Det eneste vi mangler er et badekarstativ, badestol, sengetøj, autostol, regnslag, myggenet og en sengerand.. ellers har vi faktisk alt.. :) Og det er rigtigt dejligt synes jeg.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun købt to "start-pakker" med ti dele tøj i hver i neutrale farver... Dem får min mand i julegave :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første indkøb i hus :yay

tøj.bmp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - hvad gør jeg mon forkert... kan I se billedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se det, er på mobilen :-)

Lækre sparkedragte, er også selv vildt forelsket i Hummel ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er det nogen fine dragter!!! Jeg er også helt vild med Hummel :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hummel laver rigtig meget fint tøj, syntes bare det er for dyrt når de i de små str. Ikke bruger det så længe af gangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hummel laver rigtig meget fint tøj, syntes bare det er for dyrt når de i de små str. Ikke bruger det så længe af gangen.

Ja, så er det dyrt. Dette er købt brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder pt med en giga indkøbskurv hos Lucky Little Me og tror jeg trykker køb, har indtil videre kun shoppet for 100 kr. til lillesøster så syntes jeg har holdt mig MEGET i skindet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeejha... Nu er vi så det nærmere, at have det vi skal bruge til lillebror... Har anskaffet myggenet og regnslag, en twilight turtle natlampe og en badestol.. Desuden har jeg besluttet at farve halvdelen af freyas gamle stofbleer i blå, så vi ikke skal anskaffe en masse nye... :) Det glæder jeg mig til at prøve.. Så.. Bortset fra en autostol er det kun ting som en tyk sengerand, strømper, hagesmække, bogstaver til døren, amme-bh'er til mig selv, ammeindlæg osv, som vi mangler.. Så det er dejligt overskueligt nu... Og vores lejlighed er færdig næste weekend, så vi kan få flyttet... Og.. Ja, så er der ikke andet tilbage end at komme på plads, og så ellers vente på lille sparkelillebror.. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hører jeg godt nok til i Juni gruppen, med lige i starten, så det kunne godt ende med at blive herinde. Min søn kom 35+4, så måske :)

Dog har vi intet købt endnu, og jeg tør bare slet ikke. Gad vide om vi ender med en baby og slet intet har til hende :P Dog har jeg fået vores gamle puslebord tilbage, det står i svigerforældrenes kælder, en veninde har lånt det i en periode. Hendes babyseng må vi så låne, og en babyautostol kan jeg låne fra en anden veninde. Så vi har grundtingene, uden rigtigt at have dem, det har jeg det fint med.

Dog svinger jeg ofte forbi en skøn børne genbrugsbutik vi har i byen, og har der fundet næsten nye lagener, barnevognssele og lidt nye bodyer osv. Dog blev det købt sidst jeg var gravid hvor det endte i en MA. Den skræk sidder bare i mig endnu.

Det eneste jeg har som krav at jeg vil ud og købe fra helt nyt er barnevognen :wub Ny madras til sengen og dyner og puder, selv om hun ikke skal bruge pude i starten. Åh altså, hvor jeg glæder mig, hvis det virkelig lykkedes denne gang :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte kombivogn igår, da den var sat 20% ned på babysams hjemmeside.

Og idag har jeg købt to body'er og to par bukser i name it som var sat ret meget ned.

Også havde babysam udsalg på hagesmæker til 10kr på deres hjemmeside så dem købte jeg 8 af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og jeg trykkede godkend, må hellere tage et billede af det hele når jeg får det ind :)

Så tror jeg jeg syer nyt betræk til min voksi pose - og ellers er det mest indretning af værelse, jeg går op i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt denne bluse til mig selv.

Den kunne jeg ikke lige stå for.

E6GwF.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin bluse Binser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den sjov den t-shirt :)

Min mor var så sød at tage mig med på ventetøjsshopping på hendes regning i sidste weekend :)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med, at jeg i marts skal på stor genbrugs shop på loppemarked i Tap1 ved Carlsberg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

et udpluk kløbte vist 8 bodyer og 2 par bukser og nogle savlesmække til Ellinor

Har købt lidt forskelligt på udsalg ellers men venter nu på at få noget arvetøj og så supplerer jeg derfra :)

blogger-image--985362117.jpg

og så har jeg købt dette sengetøj

fit-250x350x75.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan vi tilføje puslebord til vores tjekliste :) vi fandt i dag en puslereol til halvpris i babysam, så den blev fluks tilføjet vores ordre :) Samtidig ændrede vi også farven på barnevognen til sort/sort :loveshower

http://www.babysam.d...reol-m-1-skuffe

post-6054-0-65440200-1359060413_thumb.jp

Så lykkedes det vidst med billedet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag købt

2sacyzl.jpg

og

15wjh2w.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Købte en wallsticker forleden og den kom så igår så idag er den blevet sat op.

dWPQ6CE.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER