Annaperenna

Og navnet er...?

48 indlæg i dette emne

Er I blevet enige om navn, nu mange af Jer kender kønnet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tildels.

Vi er enige om Luna, men vi er ikke helt enige om andet navn.

Umiddelbart hælder vi mod Mille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke talt så meget om det. Det ene jeg havde - det synes min kæreste ikke om.

Det var Marvin - synes det er så fint et navn. Og det ville passe perfekt med min datters navn.

Milla og Marvin... men sådan bliver det ikke...

Min datter vil have han skal hedde Anton, for som hun siger: det hedder Victors lillebror. haha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker lidt om William, Charles og Noah.. :)

Aner ikke endnu, hvad for én han bliver... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nok blevet enige om et navn, som dog forbliver hemmeligt. Egentlig har jeg helst ikke ville ligge mig fast på et navn, hvad nu hvis han ikke ser sådan ud osv. Men når jeg siger hans navn 20 gange om dagen og det er det navn som er i mit hoved, mon ikke det er hans navn så? Frank er i hvert fald 100 % sikker på at det navnet og da jeg nævnte, at jeg altså gerne ville have muligheden for at ændre det, blev han helt ked af det.

Og er allerede kommet til at sige det til den første, da det simpelthen bare slipper ud af min mund :D

Så ja, vi har nok besluttet navnet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vi enige om navnet Lauge, så medmindre at han slet slet ikke ligner en sådan, så er det det vi holder fast i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakker lidt om William, Charles og Noah.. :)

Aner ikke endnu, hvad for én han bliver... ;)

Wiliam var mit absolut yndlingsnavn i flere år, men jeg nægter simpelthen at have et top-5 navn, og slet ikke det som er nr 1 på listen 2 år i træk. Desværre, et super navn!

Ellers er jeg også ret glad for Charles, men det hedder vores fugl så det går nok ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nok blevet enige om et navn, som dog forbliver hemmeligt. Egentlig har jeg helst ikke ville ligge mig fast på et navn, hvad nu hvis han ikke ser sådan ud osv. Men når jeg siger hans navn 20 gange om dagen og det er det navn som er i mit hoved, mon ikke det er hans navn så? Frank er i hvert fald 100 % sikker på at det navnet og da jeg nævnte, at jeg altså gerne ville have muligheden for at ændre det, blev han helt ked af det.

Og er allerede kommet til at sige det til den første, da det simpelthen bare slipper ud af min mund :D

Så ja, vi har nok besluttet navnet ;)

Iiih spændende - og hvor bliver jeg nysgerrig :P

Vi har stadig ikke snakket så meget om navne endnu, men jeg har også kun 2 navne jeg bare sådan lidt kan lide... Synes virkelig det er svært at finde pigenavne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nok blevet enige om et navn, som dog forbliver hemmeligt. Egentlig har jeg helst ikke ville ligge mig fast på et navn, hvad nu hvis han ikke ser sådan ud osv. Men når jeg siger hans navn 20 gange om dagen og det er det navn som er i mit hoved, mon ikke det er hans navn så? Frank er i hvert fald 100 % sikker på at det navnet og da jeg nævnte, at jeg altså gerne ville have muligheden for at ændre det, blev han helt ked af det.

Og er allerede kommet til at sige det til den første, da det simpelthen bare slipper ud af min mund :D

Så ja, vi har nok besluttet navnet ;)

Fortæl så det naaaavn, kan ikke klare presset!!! Er alt for nysgerrig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad synteI er bedst?

Leah Ellinor

eller

Ellinor Sophia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad synteI er bedst?

Leah Ellinor

eller

Ellinor Sophia

Nej, venter du en lille pige, Anna? Det havde jeg slet ikke set! :biglove

Jeg synes begge navne er søde, men kan bedst lide Leah Ellinor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også på leah ellinor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Susanne og Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Leah Ellinor.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og det kan I også lide, en ting er at foretrække det ene fremfor det andet - men er det et flot navn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ellinor er meget sødt men kender en person der hedder det som jeg ikke lige ville opkalde nogen efter, men sådan er det jo altid ;) synes leah ellinor er sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror simpelthen vi har låst os fast på William.. Mit barn er specielt, ligemeget om der så er 1000000 andre der hedder det.. ;) Og i øvrigt har børn en tendens til at finde det morsomt, at der er to i samme klasse, som hedder det samme.. Det er ligesom hyggeligt for de to, som gør.. Dog tror jeg det er de færreste i hans årgang, som vil hedde det, for det er slet ikke det, som er oppe mere.. Nu er liam, valdemar, oskar og den slags navne populære,.. Så jeg har absolut ingen betænkeligheder ved at kalde vores barn det..

Det skal også siges, at jeg altid har ELSKET det navn, og det gør min kæreste altså også nu.. Så er rimeligt sikker på, at vi vælger W.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er også et lækkert navn! Det er da lige meget hvor mange der hedder det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh kom lige forbi :) synes det er så spændende at læse tråde om hvad børnene skal hedde.

Altså vi har en William! Jeg forelskede mig totalt i det navn kort før jeg fandt ud af jeg var gravid!! Og det var bare navnet også selvom vi godt vidste den var i høj kurs. Han kunne ikke hedde andet, og hvorfor fravælge et navn man virkelig kan lide af den grund :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad lige og kiggede på det med navne.. Det er sjovt at se statistikkerne over den slags.. :) William er lidt ligesom navnet nikolaj (stavet på alle måder).. Nikolaj er der bare SÅ mange der hedder.. Det er fuldstædigt sygt! Det hedder min kæreste så.. Man hører tit andre nævne én der hedder det, men så er det heller ikke værre.. :) Jeg hedder f.eks. jette.. Det er der ligeså mange der hedder som nikolaj, men de er som regel bare lige min tyve år ældre end mig... Fatter ikke hvad jeg skulle kaldes jette for, men fred nu være med det.. Jeg møder hvert fald aldrig nogen på MIN alder, som hedder det... Og det er faktisk ikke specielt fedt.. Så speciel er det heller ikke rart at føle sig.. Det er hvert fald min mening.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores pige skal hedde Maja til fornavn og Kirsten til mellemnavn. Ikke sådan Maja-Kirsten, og hun skal bare hedde Maja til daglig. I min mands familie hedder drengene deres fars fornavn til mellemnavn (de er skotter) og jeg synes det er sjovt at føre traditionen videre på pige-siden.

Det spiller også rigtig meget ind at jeg knuselsker min svigermor. Min mand foreslog om vi skulle opkalde hende efter min afdøde mor, men jeg er ikke sådan til at "hylde de døde" og vores lille pige skal ikke forholde sig på nogen måde til en kvinde der har været død i årevis. Men det bliver sjovt når hun finder ud af, at hun "hedder det samme som farmor" :wub og jeg har bestilt farmor til at leve maaaaange år endnu :D og blive en betydningsfuld voksen i Majas liv :wub

Jeg ville forresten ikke have et top noget-som-helst-navn, men da først Maja var sagt højt kunne det ikke være anderledes - det skal hun bare hedde og det omtaler vi hende som :D og fra da af var jeg fuldstændig ligeglad med at Maja figurerer på top 50, som noget i 30'erne vist nok...eller var det 20'erne - det kan jeg ikke engang huske lige nu :rolleyes

Jeg elsker at Maja er et tudsegammelt nordisk navn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fint Dorte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster hedder Maja - mig bekendt har hun aldrig haft kammerater eller lign som hed det samme :)

Jeg synes at det er et dejligt navn - hvis ikke min søster hed det kunne det godt være på min liste :) måske stavet Maya :)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortæl så det naaaavn, kan ikke klare presset!!! Er alt for nysgerrig!!!

He he, hvis du bare ser mig noget mere inden han bliver født smutter det helt klart ud før eller siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, hvis du bare ser mig noget mere inden han bliver født smutter det helt klart ud før eller siden ;)

Haha så dig jo i går... Må drikke dig fuld nytårsaften :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER