Lenepigen

2. mislykkelse...

9 indlæg i dette emne

Det er så anden gang at jeg er blevet insemineret.

Kan ikke forstå hvorfor det ikke lykkedes når tallene er fine.

har valgt at vente et par måneder med den næste behandling, da vi ellers får terminsdag på vores bryllupsdag....

Og ja, så forsøger vi os igen i jan/feb!? men hva så... så lykkedes det sikkert heller ikke...

Er ved at miste modet for at forsøge. Hader skuffelsen der følger...

Jeg vil bare være gravid... ØV ØV ØV ØV ØV.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare rolig, det skal nok lykkes en gang.

Det er riiiigtig øv når det mislykkes. Men stol på mig, det er ikke verdens undergang, og man bliver gladere igen på et tidspunkt. Vores tal og det hele var også fine hele vejen igennem, og der var ingenting der tydede på nogen af os skulle fejle noget, men nogle gange vil naturen bare ikke på egen hånd, og nogle gange ej heller med lidt hjælp. Men de aller, aller, aller fleste som gerne vil have børn, får det på et tidspunkt!

Mange kram og tanker - og tænker at du om lidt tid er fyldt med håb igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå dig. Har selv været igennem 3 inseminationer, og 1 ivf. Er nu i gang med 2. ivf (havde kun tomme ægblære i det første forsøg). Men nu laver vi en aftale om, at næste gang er lykkens gang. Du er mega sej, og det skal nok belønne sig :)

Så nu sender jeg en masse :bd :bd :bd din vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener at have hørt at trods alle tal ser fine ud er der kun 15-20% chance for at blive gravid ogdå for kunstig befrugtning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅH,jeg kender det. Jeg har også været igennem insemination. Man har et kæmpe strudseæg, man har totalt ægløsning og kæmpe mega slimhinde OG man bliver insemineret med total supersæd. Og så sker der bare ikke en skid!! Så sidder man der - helt ærlig!! What's not to like?!?!? ALT er super duper. Og jeg havde det ligesom dig - det kan godt være at jeg kan læse mig til, at der "kun" er 10-15% chance hver gang, men mit hjerte forstår det bare ikke. Overhovedet ikke. Men en klog sygeplejerske sagde til mig, prøv at høre her, vi gør sådan her, fordi vi VED det virker. Og det virker, for nu er jeg gravid. Det blev jeg i andet forsøg. Men det kunne lige så godt have været i 5 forsøg. Jeg kan GODT forstå, du er ked af det, uforstående og frustreret. Men hvis nu I havde prøvet helt almindeligt, så havde du formentlig ikke undret dig specielt meget over, at der skulle mere end 2 forsøg til. Det er præcis det samme her - men det føles bare anderledes.. Det skal nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Håber i snart får positivt resultat, men forstår godt din frustration. Sender en masse :bd, er sikker på det nok skal lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER