Solvej99

Knæk Cancer

13 indlæg i dette emne

Har I doneret?

Jeg har :)

Jeg kender efterhånden flere, der har kræft :(

Min svigermor (er uhelbredeligt syg :boo)

Min kollega (brystkræft)

Min vens mor (brystkræft)

Min venindes kæreste (lymfekræft)

Min brors niece (leukemi)

2 veninders mødre (tabte kampen til kræft :()

Synes det er så forfærdeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også doneret...

Min mor har haft kræft, kender flere der er døde af kræft :( Blandt andet min far, kun 49 år gammel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke doneret i år, selvom jeg gerne ville, men jeg har kun lige penge til at det hele løber rundt lige nu, så må blive næste år. (kryds lige fingre for at vi får den nye lejlighed som der var sidste svarfrist på i dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også doneret. Og har nu også besluttet mig for at blive medlem af kræftens bekæmpelse, så jeg støtter fast. Min elskede far har kræft :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også doneret. Og har nu også besluttet mig for at blive medlem af kræftens bekæmpelse, så jeg støtter fast. Min elskede far har kræft :boo

Det gør mig ondt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke doneret da jeg, har nogle andre hjertesager som der desværre ikke er stor fokus på som kræft.

Vi donere ikke ved tv udseendelser osv men når folk kommer ved vores dør giver vi faktisk altid ligegyldig hvad det er :)

Men jeg er utrolig glad og taknemmelig over at i andre gøre det af jeres gode hjerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har doneret og må indrømme at det er noget af det eneste jeg donerer til.. Har haft det alt for tæt inde på livet og vil gøre alt for at hjælpe til forskning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg dornene altid når der er dør indsamling og så er det ligegyldigt hva det er til udover det så får bedste forældre og oldeforældre hvert år i jule gave et billede af vores unger samt en gave for livet ( kan købes ved kræftens bekæmpelse et papir på at der er doneret 150 kr til en specifik kræft form ) Jeg vil hellere donere pengene end og købe en ligegyldig gave de alligevel sætter i skabet til alle de andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både manden og jeg har doneret.

KEnder også en del der er ramt og kræften har taget den ene desværre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også doneret. Har en veninde der har haft cancer, og det kan jo ramme os alle. Så det er faktisk den eneste ting jeg donere til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har både budt inde på Lauritz.com og send sms'er ind til støtte

Min mor har kræft og lægerne kan pt ikke gøre mere for hende, så jeg håber at de med de mange millioner kan finde en mirakelkur så min mor og alle andre ramte og berørte igen kan få håb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender heldigvis ingen der har det eller har haft...men har nu doneret alligevel.. frygtelig sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også doneret - og synes det er et rigtig initiativ TV2 tager - dog synes jeg "knæk cancer" er lidt uheldig ordvalg - jeg har altså flere gange hørt det som "knep cancer"... :whistling :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER