Little Angels <3

Mig, min kæreste og vores lille spire.. :)

234 indlæg i dette emne

EEEJ! er det sandt..?! :S Puha.. Det må ha været hårdt :boo

Jeg kan hvert fald sagtens sætte mig ind i, hvorfor det ikke lige er det fedeste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sikke nange gode milepæle du har at se frem til, det gør uden tvivl ventetiden kortere fordi man hele tiden har noget at se frem til om ikke så længe.

Vi har det lidt på samme måde. Tager en privat scanning på tirsdag, både fordi jeg ikke kan lade være med at være nervøs efter 3x blødning men også fordi vi vil fortælle det til familien torsdag i næste uge så vi vil gerne have set hjerteblink lige inden.

Næste ting at glæde sig til er NF d. 6 nov, så 2 uger efter den kommende scanning. NF er jo lidt en milepæl så forhåbentlig kan jeg slappe af der.

D. 9 nov fortæller vi det til alle vores venner hvorefter det er helt officielt for ugen efter fortæller vi det på arbejde.

Så er det bare at vente på december hvor vi måske køber os til en kønscanning for at vide køn inden jul, i forhold til gaver og lign. Og så er der MD omkring jul nytår. Så hvis bare lige der er liv på tirsdag, så skal det hele nok gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa.. Helt sikkert.. Men hvorfor skulle baby ikke være okay? Selvfølgelig er den det! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke nange gode milepæle du har at se frem til, det gør uden tvivl ventetiden kortere fordi man hele tiden har noget at se frem til om ikke så længe.

Vi har det lidt på samme måde. Tager en privat scanning på tirsdag, både fordi jeg ikke kan lade være med at være nervøs efter 3x blødning men også fordi vi vil fortælle det til familien torsdag i næste uge så vi vil gerne have set hjerteblink lige inden.

Næste ting at glæde sig til er NF d. 6 nov, så 2 uger efter den kommende scanning. NF er jo lidt en milepæl så forhåbentlig kan jeg slappe af der.

D. 9 nov fortæller vi det til alle vores venner hvorefter det er helt officielt for ugen efter fortæller vi det på arbejde.

Så er det bare at vente på december hvor vi måske køber os til en kønscanning for at vide køn inden jul, i forhold til gaver og lign. Og så er der MD omkring jul nytår. Så hvis bare lige der er liv på tirsdag, så skal det hele nok gå :)

Ej hvor er der meget at se frem til for jer :-) <3 Det vil jeg da også igang med, så det hele er mere overskueligt. Lige nu går tankerne mere på om der overhovedet er noget derinde :-) Seævfølgelig er der det, men tvivlen hænger i luften hele tiden.. Der er så mange der mister, så hvorfor skulle det ikke ske for en selv? :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh.. Præcis.. Jeg går også bare og frygter det værste.. Altså.. Det kan jo i og for sig ikke hjælpe noget, for man kan ikke holde for noget uanset hvor mange scanninger og undersøgelser man får.. Til gengæld kan man blive mere rolig, for hver gang man får en god oplevelse.. Og desuden bliver det opdaget, hvis der skulle være noget galt, så man ikke går og venter til nf... Det ville bare være det værste!

Så.. Efter min mening, så giver det tryghed.. Falsk tryghed, men tryghed, og mindre stress.. Og nu har vi allerede set bebs én gang og med hjerteblink.. Såå... Vi krydser fingre.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så nervøs for at barnet ikke er live, hvor kroppen bare ikke frastøder det :-( Det er min frygt, for har overhovedet ikke blødt eller haft mistanke, men det er den der frygt ved at komme til scanning og der så ikke er hjertelyd :'-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa præcis.. Det er også bare min store frygt.. Men, på den anden side.. Hvorfor skulle baby dog ikke have det godt... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ved det godt :whistling Vi må være optimistiske. Jeg ved ikke om du har det på samme måde, men jeg tænker konstant på min mave, kigger på den, mærker på den osv.. Jeg mærker alt hvad der sker, ligamentsmerter osv.. Jeg føler virkelig det overskygger hele min hverdag <_<

Når jeg får ondt, er jeg opmærksom med det samme! :help Men det forsvinder nok jo længere hen vi kommer i graviditeten....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh.. Ork ja! det er samme historie herhjemme.. Hver gang jeg komme i soveværelset, eller forbi et spejl kigger jeg på den.. Gramser på den.. Og mærker hele tiden efter, hvis der er den mindste smule uro..

Men.. Jeg sover meget.. ;) Så går tiden hurtigere,. Især nu hvor jeg er sygemeldt.. Men får også 50 ture i kvalmekarusellen og dagen, så det er meget oplagt at jeg sover...

Som sagt så har jeg også proppet diverse scanninger og undersøgelser ind i skemaet, for at man konstant kan finde ro i, at man jo snart skal have baby kigget efter igen.. :) glæder mig sygt meget til på torsdag i næste uge.. Puha! Så skal den lille flobber lures efter igen.. :loveshower

Og det bedste ved det hele er, at når man bliver scannet ved autoriserede scanningsklinnikker og jordemødre, så får man tilskud fra danmark til det.. Så selvom det koster mere end gratis, så er det stadig overskueligt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg mistede, var der ingen symptomer overhovedet, ikke andet end at første scanning viste et foster der svarede til 8+2 uden hjerteblink :boo

MEN her mandag nat da jeg var oppe for at tisse var der (undskyld detaljerne) lidt brunt udflåd i mine trusser, og om morgenen var der lyst brunt på papiret da jeg tørrede mig og sådan har det fortsat indtil for en time siden hvor jeg var på toilet hvor der igen bare var gennemsigtigt udflåd... puuuha er bare mega nervøs for hvad min krop har gang i, ringede til lægen i morges og han sagde at jeg måtte afvente at se hvad der sker, bare der ikke kommer frisk blod så skulle det nok være okay :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg mistede, var der ingen symptomer overhovedet, ikke andet end at første scanning viste et foster der svarede til 8+2 uden hjerteblink :boo

MEN her mandag nat da jeg var oppe for at tisse var der (undskyld detaljerne) lidt brunt udflåd i mine trusser, og om morgenen var der lyst brunt på papiret da jeg tørrede mig og sådan har det fortsat indtil for en time siden hvor jeg var på toilet hvor der igen bare var gennemsigtigt udflåd... puuuha er bare mega nervøs for hvad min krop har gang i, ringede til lægen i morges og han sagde at jeg måtte afvente at se hvad der sker, bare der ikke kommer frisk blod så skulle det nok være okay :unsure

UHA! Ikk sig det! :unsure Har Det stået på i over et døgn nu så?

Og, var du sidste gang til tidlig scanning inden og havde set hjerteblink, eller var det ved første scanning det blev opdaget? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk jeg hører om mange kvinder som mister omkring 8-9 uge, og hvor de først opdager det til senere scanning... Hmm.. Er meget spændt på min scanning på privatklinik den 26 oktober :)

Jeg tror ikke man skal ligge ret meget i dine symptomer, for der er SÅ mange som pletbløder en smule, eller har brunt udflåd, det er meget normalt. Tror mere man skal være bekymret for kraftige smerter i lænden, mave og om der er rødt blod.. Men hvor er de første 12 uger nervepirrende! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er svært, at forholde sig roligt til alt der sker.... Er som nævnt bange for, at man ikke opdager det, og så får den lede nyhed til en ellers lykkelig scanning.. Magter det bare ikke.. jeg skal også scannes nu her d 25.. Det glæder jeg mig sindsygt til, men på den anden side bekymrer jeg mig også lidt... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker fuldstændig ligesom dig! Det værste ville være at få at vide at fosteret ikke har været i live siden den og den uge.. Åh ha, så var det nemmere at håndtere at den selv frastødte dig fra livmoderen, selvom jeg absolut ikke ønsker det skal ske :( Håber på det bedste for din scanning LittleAngels :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker fuldstændig ligesom dig! Det værste ville være at få at vide at fosteret ikke har været i live siden den og den uge.. Åh ha, så var det nemmere at håndtere at den selv frastødte dig fra livmoderen, selvom jeg absolut ikke ønsker det skal ske :( Håber på det bedste for din scanning LittleAngels :kiss

Præcis!! Og tak i lige måde, læste du skulle dagen efter mig.. Men skal vi nu ikke prøve at glæde os.. det er jo dumt at gøre andet, når det modsatte ikke er bevist.. Ligemeget hvor dårligt man har det, så ændrer det ikke situationen til det bedre.. Så lad os glæde os til at se vores små bebser hver især, og juble over hjerteblink når tiden kommer! :)

Hvor er det forresten du skal scannes? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den allerførste scanning og vi var bare helt vildt glade for at skulle se vores bebs for første gang og så sagde hun bare, der er ikke noget hjerteslag... BUM :(

Har heldigvis ikke ondt i maven, kun pga. nervøsitet, overvejer stærkt om jeg skal tage til en jordemoder og blive scannet bare for at se om der stadig er hjerteblink, men kæresten siger jeg skal tage det med ro og at det er meget normalt at have lidt brunligt udflåd (han er så sød :kuller)

Den SKAL blive derinde, vi skal jo følges ad Jette :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lad os det :loveshower

Jeg skal scannes i aalborg på en slags privatklinik, eller det er bare en scanningsklinik :)

Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var den allerførste scanning og vi var bare helt vildt glade for at skulle se vores bebs for første gang og så sagde hun bare, der er ikke noget hjerteslag... BUM :(

Har heldigvis ikke ondt i maven, kun pga. nervøsitet, overvejer stærkt om jeg skal tage til en jordemoder og blive scannet bare for at se om der stadig er hjerteblink, men kæresten siger jeg skal tage det med ro og at det er meget normalt at have lidt brunligt udflåd (han er så sød :kuller)

Den SKAL blive derinde, vi skal jo følges ad Jette :gravid

ÅÅrh.. Jeg føler virkeligt med dig.. :(

Det må bare ha været det værste ever.. Men, selvfølgelig har denne bebs det helt fantastisk, og ligger bare og driller sin mor derinde! Vi skal jo følges ad, som du siger.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lad os det :loveshower

Jeg skal scannes i aalborg på en slags privatklinik, eller det er bare en scanningsklinik :)

Hvad med dig?

Sejt.. Så er det hermed en aftale.. ;)

Og det er hos birgit.. Vores allesammens berømte og højt elskede jordemoder i fredericia.. :D De er simpelthen så søde og sindsygt dygtige.. Vi har ligeledes kendt dem fra tiden længe før klinikken, faktisk fra jeg var 13, så godt og vel lige over 10 år.. Så dem er jeg naturligvis mest tryg ved.. Det bliver så godt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk! :loveshower :loveshower

Det er da fedt.. Ville ønske det var mig! Det gør hele situationen meget bedre og mere tryg, det glæder mig at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa.. det er også lidt specielt.. ydermere har de altid tid til at jeg spørge ind til ting, og kan snakke i timevis.. så det er luksus...

Og de fulgte mig også i min første graviditet, hvor jeg ligeledes var til scanning hos dem.. Så det er skønno.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt, for Jordemødrene på sygehusene har virkelig ikke ret meget tid i konsultationerne længere.. det bliver skåret ind til benet, som er brand ærgeligt! Det er jo tydeligvis et behov, siden vi alle sammen er så flittige til at betale os til flere ydelser..

Det betyder da også vildt meget, at de har fulgt dig i den første graviditet :)

- de kender dig og ved hvilket forløb du har været i.. sikke heldig du er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da dejligt, for Jordemødrene på sygehusene har virkelig ikke ret meget tid i konsultationerne længere.. det bliver skåret ind til benet, som er brand ærgeligt! Det er jo tydeligvis et behov, siden vi alle sammen er så flittige til at betale os til flere ydelser..

Det betyder da også vildt meget, at de har fulgt dig i den første graviditet :)

- de kender dig og ved hvilket forløb du har været i.. sikke heldig du er ;)

Det er jo det.. Så det nyder vi i fulde drag.. tit bliver samtalen og henledt på alt muligt andet fis, men det er jo bare hyggeligt... ;) Forleden spurgte jeg sågar (De har solgt mig is imod kvalme)- om de også kunne hjælpe med et middel mod diller-væmmelse (HAHA), fordi jeg indtil videre har mistet lysten totalt pga kvalmen.. Det tærer hårdt på manden, så det skulle vi jo altså oz lige har omdiskuteret.. men altså.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja... Så fik vi altså et mikro akvarie idag, og imorgen skal vi ned og købe to slørhaler og en sugemalle, som skal bo deri.. Freya GLÆDER sig! :D

idag har min kvalme heller ikke været så intens, som den ellers ofte kan være, så det var rart med en lille pause!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, fedt hvis man kunne få et middel mod diller-væmmelse ;)

Åh det ser så hyggeligt ud med akvarie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER