Morpige

ÅRETS DUMMERT

35 indlæg i dette emne

Nu rinder året ud og jeg vil mægtigt gerne høre "jeres" "årets dummert" :) Specielt fordi jeg lige har lavet en dummert der var så slem at jeg slet ikke forstår det <_<

Heldigvis gik det iorden af sig selv, men puhhaaaa... opmunter mig med at jeg ikke er den eneste der handler før jeg tænker!

:balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloon Godt initiativ :balloon

Jeg VED, at jeg har lavet et eller andet - andet vil simpelthen ikke ligne mig :oops

Men som sædvanligt, så fortrænger jeg det ligesom :P

Så jeg vender tilbage - spørger manden og en veninde ;)

Lad os høre, hvad du har bedrevet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige spurgt manden og han kan ikke lige komme på noget - så det kan ikke have været vildt slemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke umiddelbart noget at bidrage med .. hva' jeg kan komme i tanker om ^_^

Men glæder mig til at læse jeres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu rinder året ud og jeg vil mægtigt gerne høre "jeres" "årets dummert" :) Specielt fordi jeg lige har lavet en dummert der var så slem at jeg slet ikke forstår det <_<

Heldigvis gik det iorden af sig selv, men puhhaaaa... opmunter mig med at jeg ikke er den eneste der handler før jeg tænker!

:balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Er jeg den eneste der gerne vil have denne fortalt :lol

Jeg har vist ikke lavet det store, men glæder mig til at læse jer andres bøffer :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der gerne vil have denne fortalt :lol

Jeg har vist ikke lavet det store, men glæder mig til at læse jer andres bøffer :P

Nej jeg venter også spændt på Pernilles beretning ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vist heller ikke bidrage med nogle historier, men læser gerne jeres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu rinder året ud og jeg vil mægtigt gerne høre "jeres" "årets dummert" :) Specielt fordi jeg lige har lavet en dummert der var så slem at jeg slet ikke forstår det <_<

Heldigvis gik det iorden af sig selv, men puhhaaaa... opmunter mig med at jeg ikke er den eneste der handler før jeg tænker!

:balloon :balloon :balloon :balloon :balloon

Fortæl fortæl fortæl :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm kan ikke lige komme i tanke om noget lige nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så starter jeg dælme jeg har lavet mega mange :-))))))))

1) Jeg skulle til UK men arbejde og undervise nogle af vores rejsemontør og jeg kunne bare ikke lige klare det mentalt at skulle være væk fra August og min mand.

Så da jeg mødte nogle at vores montør i lufthavnen brød jeg totalt sammen og græd :-)))))

De grinede deres røv i laser da det kun var 3 dage og drengene er vant til at være væk fra deres familier og børn op til 3 mdr.

Da jeg så skulle hjem derovre fra havde jeg ikke fået særlig meget søvn (da mine naboer var meget glade for hinanden)

Der kom jeg i lufthavnen uden mit boardingpass og mobiltlf. Og måtte derfor ringe fra min firmamobil ud til siten og spørge og der lige var en bil som kunne køre i lufthavnen med det samme.

2) det var i Maj da vi skulle på ferie i Malaga jeg havde ikke fløjet med August før, så jeg pakkede legetøj og heæe molevitten i pusletasken, men havde ikke lge tænkt tanken at det nok ikke lige var skide klogt at pakke en hammer boremaskine og skruetrækker. Told damen kunne jo ikke se at det var legetøj og derfor måtte jeg lige til siden og hive alt op af tasken og bevise jeg ikke var en terrorist.

3)Da jeg fik nyt arbejde i den samme afdeling, der brød jeg grædene sammen fordi jeg ikke hørte ordentlig efter og troede jeg var blevet fyret.

Heldigvis kender min chef mig og fik lige fortalt at det var en forfremmelse istedet heller ikke smart.

4)Da jeg sidder og svare min mand skide pigesur og vrisser af ham (jeg har lavet en tråd om det) og der viser det sig han er ved at bestille et weekendophold til os.

Jeg kan godt komme på flere men der skal jo være plads til jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så starter jeg dælme jeg har lavet mega mange :-))))))))

1) Jeg skulle til UK men arbejde og undervise nogle af vores rejsemontør og jeg kunne bare ikke lige klare det mentalt at skulle være væk fra August og min mand.

Så da jeg mødte nogle at vores montør i lufthavnen brød jeg totalt sammen og græd :-)))))

De grinede deres røv i laser da det kun var 3 dage og drengene er vant til at være væk fra deres familier og børn op til 3 mdr.

Da jeg så skulle hjem derovre fra havde jeg ikke fået særlig meget søvn (da mine naboer var meget glade for hinanden)

Der kom jeg i lufthavnen uden mit boardingpass og mobiltlf. Og måtte derfor ringe fra min firmamobil ud til siten og spørge og der lige var en bil som kunne køre i lufthavnen med det samme.

2) det var i Maj da vi skulle på ferie i Malaga jeg havde ikke fløjet med August før, så jeg pakkede legetøj og heæe molevitten i pusletasken, men havde ikke lge tænkt tanken at det nok ikke lige var skide klogt at pakke en hammer boremaskine og skruetrækker. Told damen kunne jo ikke se at det var legetøj og derfor måtte jeg lige til siden og hive alt op af tasken og bevise jeg ikke var en terrorist.

3)Da jeg fik nyt arbejde i den samme afdeling, der brød jeg grædene sammen fordi jeg ikke hørte ordentlig efter og troede jeg var blevet fyret.

Heldigvis kender min chef mig og fik lige fortalt at det var en forfremmelse istedet heller ikke smart.

4)Da jeg sidder og svare min mand skide pigesur og vrisser af ham (jeg har lavet en tråd om det) og der viser det sig han er ved at bestille et weekendophold til os.

Jeg kan godt komme på flere men der skal jo være plads til jer andre

:haha :haha Du er sjååååv :D :D

Jeg tænker lige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit års bommert er helt klart at jeg på vej hjem til Randers fra Århus løb tør for benzin 1,5 km før den afkørsel jeg normalt kører af - heldigvis var der en afkørsel, der hvor bilen løb tør, og jeg nåede lige op for enden af dén, da bilen hostede og ikke ville køre mere. Så jeg måtte pænt (med hjælp fra en medtrafikant) skubbe bilen over i siden af vejen, mens jeg gik 200 meter hen til en bezintank for at købe en 5 liters dunk for efterfølgende at tanke den med benzin....

(Min mand påtager sig dog halvdelen af skylden, da vi sammen vurderede, at der var nok benzin på til at køre ud og hjem igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så starter jeg dælme jeg har lavet mega mange :-))))))))1) Jeg skulle til UK men arbejde og undervise nogle af vores rejsemontør og jeg kunne bare ikke lige klare det mentalt at skulle være væk fra August og min mand.Så da jeg mødte nogle at vores montør i lufthavnen brød jeg totalt sammen og græd :-)))))De grinede deres røv i laser da det kun var 3 dage og drengene er vant til at være væk fra deres familier og børn op til 3 mdr.Da jeg så skulle hjem derovre fra havde jeg ikke fået særlig meget søvn (da mine naboer var meget glade for hinanden)Der kom jeg i lufthavnen uden mit boardingpass og mobiltlf. Og måtte derfor ringe fra min firmamobil ud til siten og spørge og der lige var en bil som kunne køre i lufthavnen med det samme.2) det var i Maj da vi skulle på ferie i Malaga jeg havde ikke fløjet med August før, så jeg pakkede legetøj og heæe molevitten i pusletasken, men havde ikke lge tænkt tanken at det nok ikke lige var skide klogt at pakke en hammer boremaskine og skruetrækker. Told damen kunne jo ikke se at det var legetøj og derfor måtte jeg lige til siden og hive alt op af tasken og bevise jeg ikke var en terrorist.3)Da jeg fik nyt arbejde i den samme afdeling, der brød jeg grædene sammen fordi jeg ikke hørte ordentlig efter og troede jeg var blevet fyret.Heldigvis kender min chef mig og fik lige fortalt at det var en forfremmelse istedet heller ikke smart.4)Da jeg sidder og svare min mand skide pigesur og vrisser af ham (jeg har lavet en tråd om det) og der viser det sig han er ved at bestille et weekendophold til os.Jeg kan godt komme på flere men der skal jo være plads til jer andre

:gp

Og der er SAGTENS plads til flere :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så kommer jeg lige med flere :-))))))))))))

Nå men min über über boss er tysker og jeg har sgu talt med ham mange gange da jeg skulle hjælpe han med en lille opgave.

Spørger han mig og noget og svare han jeg kan ikke forstå dig når du taler tysk så hurtigt, hvorpå han svare at han altså forsøger at tale dansk hmmmmmmmm vi begyndet at grine fordi jeg svarede om vi ikke godt kunne tage den på engelsk istedet for så vi begge kunne forstå:-))))))))))))

På mit arbejde skal vi bakke ind på parkeringpladsen pga sikkerhed, der kommer jeg til at sige at det jo er super for en bakke spasser som mig at møde før alle de andre så man kan køre lige igennem parkeringsbåsen. Det høre min direkte chef og et par dage efter får jeg en mail at jeg er tilmeldt et bakke kursus på parkeringspladsen lige uden for vores vinduer, og tro mig der blev en meget sjov stemning på kontoret den dag jeg skulle lære at bakke :-))))))))))))

En dag havde jeg lige nogle timer for mig selv herhjemme og tænkte nu skulle jeg dælme gøre vores badevørelse rent til den helt store guldmedalje og det fik jeg gjort jeg fik skurret så meget på vores gummilister i bruseren at de begyndte at smuldre så vi skulle have nyr, men så kan man jo sige at de er hlet rene ik

Nu må det da snart være andres tur eller fylder jeg jo tråden og bliver stemplet som en motorikspasser som ikke kan tænke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så kommer jeg lige med flere :-))))))))))))

Nå men min über über boss er tysker og jeg har sgu talt med ham mange gange da jeg skulle hjælpe han med en lille opgave.

Spørger han mig og noget og svare han jeg kan ikke forstå dig når du taler tysk så hurtigt, hvorpå han svare at han altså forsøger at tale dansk hmmmmmmmm vi begyndet at grine fordi jeg svarede om vi ikke godt kunne tage den på engelsk istedet for så vi begge kunne forstå:-))))))))))))

På mit arbejde skal vi bakke ind på parkeringpladsen pga sikkerhed, der kommer jeg til at sige at det jo er super for en bakke spasser som mig at møde før alle de andre så man kan køre lige igennem parkeringsbåsen. Det høre min direkte chef og et par dage efter får jeg en mail at jeg er tilmeldt et bakke kursus på parkeringspladsen lige uden for vores vinduer, og tro mig der blev en meget sjov stemning på kontoret den dag jeg skulle lære at bakke :-))))))))))))

En dag havde jeg lige nogle timer for mig selv herhjemme og tænkte nu skulle jeg dælme gøre vores badevørelse rent til den helt store guldmedalje og det fik jeg gjort jeg fik skurret så meget på vores gummilister i bruseren at de begyndte at smuldre så vi skulle have nyr, men så kan man jo sige at de er hlet rene ik

Nu må det da snart være andres tur eller fylder jeg jo tråden og bliver stemplet som en motorikspasser som ikke kan tænke

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så starter jeg dælme jeg har lavet mega mange :-))))))))

1) Jeg skulle til UK men arbejde og undervise nogle af vores rejsemontør og jeg kunne bare ikke lige klare det mentalt at skulle være væk fra August og min mand.

Så da jeg mødte nogle at vores montør i lufthavnen brød jeg totalt sammen og græd :-)))))

De grinede deres røv i laser da det kun var 3 dage og drengene er vant til at være væk fra deres familier og børn op til 3 mdr.

Da jeg så skulle hjem derovre fra havde jeg ikke fået særlig meget søvn (da mine naboer var meget glade for hinanden)

Der kom jeg i lufthavnen uden mit boardingpass og mobiltlf. Og måtte derfor ringe fra min firmamobil ud til siten og spørge og der lige var en bil som kunne køre i lufthavnen med det samme.

2) det var i Maj da vi skulle på ferie i Malaga jeg havde ikke fløjet med August før, så jeg pakkede legetøj og heæe molevitten i pusletasken, men havde ikke lge tænkt tanken at det nok ikke lige var skide klogt at pakke en hammer boremaskine og skruetrækker. Told damen kunne jo ikke se at det var legetøj og derfor måtte jeg lige til siden og hive alt op af tasken og bevise jeg ikke var en terrorist.

3)Da jeg fik nyt arbejde i den samme afdeling, der brød jeg grædene sammen fordi jeg ikke hørte ordentlig efter og troede jeg var blevet fyret.

Heldigvis kender min chef mig og fik lige fortalt at det var en forfremmelse istedet heller ikke smart.

4)Da jeg sidder og svare min mand skide pigesur og vrisser af ham (jeg har lavet en tråd om det) og der viser det sig han er ved at bestille et weekendophold til os.

Jeg kan godt komme på flere men der skal jo være plads til jer andre

Tak du skønne, det blev mit humør lige bedre af og jeg kan levende forestille mig de situationer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit års bommert er helt klart at jeg på vej hjem til Randers fra Århus løb tør for benzin 1,5 km før den afkørsel jeg normalt kører af - heldigvis var der en afkørsel, der hvor bilen løb tør, og jeg nåede lige op for enden af dén, da bilen hostede og ikke ville køre mere. Så jeg måtte pænt (med hjælp fra en medtrafikant) skubbe bilen over i siden af vejen, mens jeg gik 200 meter hen til en bezintank for at købe en 5 liters dunk for efterfølgende at tanke den med benzin....

(Min mand påtager sig dog halvdelen af skylden, da vi sammen vurderede, at der var nok benzin på til at køre ud og hjem igen)

Åh ja det kan ske og det er bare så pinligt :)TAK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for historierne :) Jeg må indrømme at det lettede mit hjerte lidt at læse om jeres dummerter, da jeg virkelig fik så dårlig samvittighed over min. Den var så slem at jeg ikke engang turde fortælle den til familien i går efter 2 glas med snaps.

Men jeg synes selvfølgelig I skal høre den- og umiddelbart lyder det måske ikke så slemt, så I får lige lidt forhistorie.

Jeg er gået 15000 kr. ned netto i løn, pga. sygdom (og tidligere arbejdsløshed) Så vi har haft det hårdt og været tæt på at mistet huset. Men vi klarer skærerne indtil videre og vi har naturligvis ændret livsstil så vi nu lever for 3000 om måneden. Men når man tidligere "frådsede" så er der glæder man savner.

Forleden fik vi så et større pengebeløb i julegave, som hjælp til noget vi mangler :) Og det var skønt. Jeg har ikke som sådan tænkt over de penge. Men min underbevidsthed må have arbejdet videre.

Men det er sådan at jeg i feb. starter med at læse og vi ved endnu ikke om det bliver på SU, eller revalidering. Hvis SU, puha så er det skidt. Så det er fornuftigt at gemme pengene.

I December har jeg så været med i julekalenderen ved rejseselskabet Primo Tours, og hver dag går man ind og svarer på et rejsespørgsmål og sætter 4 navne på, med personer som man vil have med på sin tur, hvis man vinder rejsen.

Nu var kalenderen så slut, men de skrev igen at man kunne gå ind på deres nye auktion.

Jeg klikker så ind for sjovt og ser et par billeder af en strand og nogle palmer. OG SÅ ved jeg ikke hvad der sker. Det siger bare klik for mig og af en eller anden grund skriver jeg (vist nok) 9316 kr. og siger byd. Og jeg aner ikke hvorfor.

Nok så flot siger jeg til manden. Ups! Jeg kom til at byde på en rejse.

Han griner og siger "jo jo" og så går det op for mig, at jeg virkelig har budt på en rejse til en værdi af kun 11000 kr. og nu er jeg højest bydende- og endnu værre. Rejse afgangen er 1. maj og det er til Tyrkiet. Manden ved ikke om han kan få fri og han vil bare ikke til Tyrkiet.

Da det går op for ham, sidder han pludselig med tårer i øjnene og jeg bliver nærmest desperat flov. Der er ikke andre der byder og jeg roder i betingelserne, og der står at buddet er bindende, når man kender afrejse tidspunktet. Hvis man ikke gjorde det, ville der være 14 dages fortrydelsesret.

Og jeg fatter stadig ikke hvad der skete inde i mit hoved. Hvorfor bød jeg?

Efter 15 min, hvor jeg har tårer i øjnene og manden har tårer i øjnene og ingen af os fatter hvad der gik galt for mig, er der heldigvis en der byder 1 kr. mere end mig. Og siden var der 13 mere der bød, så den kom 13 kr. højere op.

Pyhhhhhh

JEG ER SÅÅÅÅ FLOV!!!!

Det gode er så at manden forstår nu at jeg virkelig virkelig trænger til en ferie!!! Vi har ikke været afsted siden 2005 (også fordi vi har sommerhus)

Men jeg fatter bare nada!!! Hvorfor slog hovedet fra på den måde? Er det et alderdomstegn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede det dummeste i morges, da jeg vælger at køre ind på parkerinspladsen, men ender nok lidt for lang til venstre og derved sidder fast... kan sq ikke finde ud af at køre bil i det lorte vejr.. og derved holder jeg så og parkere for lastbilen der skulle til at køre.. godt farmand var på arbejde og kunne komme og køre min bil ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede det dummeste i morges, da jeg vælger at køre ind på parkerinspladsen, men ender nok lidt for lang til venstre og derved sidder fast... kan sq ikke finde ud af at køre bil i det lorte vejr.. og derved holder jeg så og parkere for lastbilen der skulle til at køre.. godt farmand var på arbejde og kunne komme og køre min bil ind...

haha, kan lige forestille mig der kommer et par "blondine/kvinde" vittigheder frem i sådan en situation

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle til eksamen da jeg var på mit 2. hovedforløb her i august (mener jeg det var) Jeg var ik helt forberedt til denne eksamen, men havde en idé om hvad jeg ville forklare om. Da jeg kort forinden jeg skal ind, opdager at dette ik kan lade sig gøre, panikker jeg. Flere siger til mig jeg bare skal forklare om hvad vi har skrevet om, og for guds skyld ikke skal nævne hvad jeg VILLE ha sagt, da dette vil trække ned.

Nu er jeg en ærlig person, så det første jeg gør, er at forklare hvad jeg VILLE ha vist/fortalt, og derefter bryder jeg grædende sammen. Min lærer stikker mig en gajol til at sunde med på, og spørger om han ik skal starte med at fortælle hvad han synes om vore rapport. Jo det må han gerne. Jeg spiser en gajol, tører øjnene, og snakker det jeg nu kan. Jeg bestod med en ca karakter på 4-7 (vi fik ingen direkte karakter, men bare en hvad det svarede til sådan cirka) Nøøøj hvor var jeg lettet, men os riiimelig flov over at sidde og vræle overfor vores lærer :oops

Jeg har sikkert lavet mange flere bummerter, men kan ik komme i tanke om dem lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle til eksamen da jeg var på mit 2. hovedforløb her i august (mener jeg det var) Jeg var ik helt forberedt til denne eksamen, men havde en idé om hvad jeg ville forklare om. Da jeg kort forinden jeg skal ind, opdager at dette ik kan lade sig gøre, panikker jeg. Flere siger til mig jeg bare skal forklare om hvad vi har skrevet om, og for guds skyld ikke skal nævne hvad jeg VILLE ha sagt, da dette vil trække ned.

Nu er jeg en ærlig person, så det første jeg gør, er at forklare hvad jeg VILLE ha vist/fortalt, og derefter bryder jeg grædende sammen. Min lærer stikker mig en gajol til at sunde med på, og spørger om han ik skal starte med at fortælle hvad han synes om vore rapport. Jo det må han gerne. Jeg spiser en gajol, tører øjnene, og snakker det jeg nu kan. Jeg bestod med en ca karakter på 4-7 (vi fik ingen direkte karakter, men bare en hvad det svarede til sådan cirka) Nøøøj hvor var jeg lettet, men os riiimelig flov over at sidde og vræle overfor vores lærer :oops

Jeg har sikkert lavet mange flere bummerter, men kan ik komme i tanke om dem lige nu :)

:kram :kram stakkels dig. Men den karakter betyder at du bestod?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit Pernille det kan da kaldes en midlertidig kortslutning :o

Ud fra et økonomisk synspunkt var det jo godt, at nogen bød mere.

Men jeg håber, at I snart får råd til en lille ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit Pernille det kan da kaldes en midlertidig kortslutning :o

Ud fra et økonomisk synspunkt var det jo godt, at nogen bød mere.

Men jeg håber, at I snart får råd til en lille ferie.

Tak ki :) Men hvis ellers revalideringen går i gennem, så kan vi bruge pengegaven til en lille ferie, uhhh det ville være dejligt. Gad godt Malta eller Grækeland(kreta eller Rhodos)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe Pernille havde slet ikke set din historie.. det er lidt komisk.. tror det er noget med de auktioner.. min hjerne har også engang slået helt fra og budt på en en noget dyr trøje... heldigvis blev jeg også overbudt.. man bliver fanget af det der byd.. men havde aldrig gjort det hvis der stod køb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER