Morpige

ÅRETS DUMMERT

35 indlæg i dette emne

Hehe Pernille havde slet ikke set din historie.. det er lidt komisk.. tror det er noget med de auktioner.. min hjerne har også engang slået helt fra og budt på en en noget dyr trøje... heldigvis blev jeg også overbudt.. man bliver fanget af det der byd.. men havde aldrig gjort det hvis der stod køb

ja men jeg har tit budt på auktioner, uden at blive fanget af det. Jeg kunne forstå hvis den kostede 300 kr. eller noget. Men det her fatter jeg slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved jeg har lavet noget dumt, men kan simpelthen ikke komme på noget lige nu :)

Det var en værre en du havde gang i der Pernille - godt der var en der bød over så :D

Men det er jo heller ikke nemt når man virkelig trænger til ferie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm er os helt blank.....

Ingen kommentar :lol

Sorry søde ven, den lå lige til højre benet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen kommentar :lol

Sorry søde ven, den lå lige til højre benet :D

<_< Hvor vidste jeg bare den ville komme

:sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Hvor vidste jeg bare den ville komme

:sm

:kiss

Som jeg altid plejer at sige "jeg kan ikke gøre for det, det må være mine forældres skyld " :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Som jeg altid plejer at sige "jeg kan ikke gøre for det, det må være mine forældres skyld " :D

Kan du ikke sende mig deres adresse, så jeg kan skælde dem ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg lovede ude på mit tidligere arbejde, at jeg nok skulle stå for køkkenhaven. Jeg havde bare ikke nogen ide om, hvordan og hvorledes jeg skulle gøre, men fik af stykket fræst, og efterfølgende plantet en masse. Jeg glemet bare alt om at lue i haven, og den endte med at blive enormt tilgroet med ukrudt, og da jeg ikke anede hvad der var ukrudt og det der var plantet kunne jeg ikke rigtigt begynde at lue... jeg hørte rimelig meget for det. men om det er en dummeret ved jeg ikke, men jeg har i hvertfald hørt for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg lovede ude på mit tidligere arbejde, at jeg nok skulle stå for køkkenhaven. Jeg havde bare ikke nogen ide om, hvordan og hvorledes jeg skulle gøre, men fik af stykket fræst, og efterfølgende plantet en masse. Jeg glemet bare alt om at lue i haven, og den endte med at blive enormt tilgroet med ukrudt, og da jeg ikke anede hvad der var ukrudt og det der var plantet kunne jeg ikke rigtigt begynde at lue... jeg hørte rimelig meget for det. men om det er en dummeret ved jeg ikke, men jeg har i hvertfald hørt for det...

Det er du ikke ene om ikke at kunne kende forskel på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja Gitte, det kan jo ske for enhver :) Jeg kan bedre finde ud af haver nu, hvor jeg har min egen og ved hvad jeg planter. Men der går stadig ged i det. Jeg har de flotteste frosne bladsellerier og gulerødder i haven. Så kommer det op og så glemmer jeg at få det ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER