tsecret

Andre der har testet positiv for nylig?

58 indlæg i dette emne

Iiih alle de maj-bebser!! :loveshower

Jeg vil også vove mig herind lidt forsigtigt...

Jeg testede positivt i går :biglove Og min termin har jeg regnet ud til d. 22. maj.

Glæder mig til at følges med jer alle!!

Jaaa, så kom du :kram2

Jeg var også usikker på at melde mig herind, men som du selv skrev, her er folk samme sted som en så hvis der er noget sted man kan få råd og trøst så er det vel i denne gruppe :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig også på banen, er også 6+, er testet positiv ved blodprøve, og det var vores første ivf forsøg, så er stadig lidt skepsis. men selvfølgelig bliver den der, der er så skønt i den hule :), og det kommer på det bedste tidspunkt, da samme dag vi skulle teste, blev min mand kørt ned, og ligger desværre stadig indlagt, og har ødelagt en del i sit venstre ben og får en masse men, så "spunk" er vores lys punkt.

Åh ja, kan godt huske at jeg skrev tig lige da i havde jeres ivf forsøg og din mand var blevet kørt ned. Hvor er jeg bare glad for at det lykkedes for jer! Tillykke med spunken! :loveshower

Håber at alt hurtigt går i orden med din mand :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også til her

Er idag 6+5 ca. skal til tidlig skanning på mandag for at finde ud af præcis hvor langt jeg er

men indtil videre lyder terminen på den 3 maj 13

Tillykke til alle jeg andre

Tillykke og velkommen til denne fantastiske og velvoksende (i mere end en forstand he he ;) ) terminsgruppe! :loveshower

Hjertelig tillykke til Jer alle :loveshower

Jeg var til tidlig scanning igår - lægen kunne se livmoderen, men kunne ikke se noget inde i den, hvilket enten betyder at jeg ikke er så langt henne, som jeg troede eller også er der ikke noget derinde. Det kan sagtens være jeg ikke er så langt henne som jeg troede, jeg har OVERHOVEDET ikke styr på det, fordi det kom så meget bag på mig at det lykkedes. Vi har pt 4 hold i omgangskredsen, som kæmper for at få børn og det tror jeg at vi er blevet påvirket af. Vi er begge store mennesker, så vi har haft lidt den der: "hvis de ikke kan, så kan vi nok heller ikke". Men jeg fik taget en blodprøve igår og skal så have taget en ny i morgen, så de kan se om mine tal stiger som de skal - så jeg krydser fingre. JEg HÅBER at jeg kan blive i denne gruppe, det bliver nok med termin midt/slut maj :)

Jeg håber for jer at det bare var for tidligt at se noget, især hvis du ikke er sikker på hvor langt du er.

Hvordan kan det være at du var til tidlig scanning?

Krydser for det bedste for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til denne fantastiske og velvoksende (i mere end en forstand he he ;) ) terminsgruppe! :loveshower

Jeg håber for jer at det bare var for tidligt at se noget, især hvis du ikke er sikker på hvor langt du er.

Hvordan kan det være at du var til tidlig scanning?

Krydser for det bedste for jer :kram

Ja krydser også fingre, nu er der under et døgn til vi ved besked.

Jamen alting er egentlig gået meget hurtigt. Jeg testede positiv mandag (havde overhovedet ikke forventet det, tog bare en test for "sjov") og så var det at jeg kom til at tænke over min krop. Torsdag havde jeg haft rigtig rigtig kraftige smerter i underlivet, så jeg lå stille nærmest hele dagen. Der var også en anelse blod. JEg troede det var blærebetændelse og ville ringe til lægen fredag, hvis jeg stadig havde ondt. Men fredag havde jeg ingen smerter. Siden havde jeg en meget brunlig udflåd og da jeg så fandt ud af at jeg var gravid, så sad jeg og læste lidt rundt på nettet og læste om at være gravid uden på livmoderen. Jeg tænkte at det kunne jeg godt have symptomer på, så tirsdag ringede jeg til egen lægen og fik en tid senere på dagen. JEg havde ikke nogen smerter, men blev undersøgt. Hun kunne godt se udflåden og henviste mig til scanning onsdag og fik besked om at ringe direkte derind, hvis jeg fik smerter. Jeg blev jo så scannet onsdag og der kunne de ikke se noget. Så nu er det blodprøven i morgen der fortæller om alt er som det skal være eller om vi må prøve igen. Vi forsøger at se positivt på det og ligesom sige, at vi i det mindste kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også :loveshower

Stort tillykke til jer alle :balloon

Jeg testede positivt sidst i august, og er nu 6+uger henne.

Det her er min tredje graviditet, har to drenge på 3 og 6 år.

Jeg har en del kvalme, ømme bryster, oppustet mave (specielt sidst på dagen), ligamentsmerter.

Og så er jeg bare så nervøs,vil bare så gerne at den lille bebs bliver derinde og er sund og rask. Har haft to ukomplicerede og nemme graviditeter og føler mig bare udsat nu, som om jeg er kommet længere frem i køen fordi det er gået nemt og godt to gange. Det er slet ikke realistisk snak, for jeg ved jo godt at sådan fungerer tingene ikke :unsure men ønsker bare at man kunne spole tiden frem til nf- skanningen så man kunne se en forhåbentlig levende og sund og rask baby :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også :loveshower

Stort tillykke til jer alle :balloon

Jeg testede positivt sidst i august, og er nu 6+uger henne.

Det her er min tredje graviditet, har to drenge på 3 og 6 år.

Jeg har en del kvalme, ømme bryster, oppustet mave (specielt sidst på dagen), ligamentsmerter.

Og så er jeg bare så nervøs,vil bare så gerne at den lille bebs bliver derinde og er sund og rask. Har haft to ukomplicerede og nemme graviditeter og føler mig bare udsat nu, som om jeg er kommet længere frem i køen fordi det er gået nemt og godt to gange. Det er slet ikke realistisk snak, for jeg ved jo godt at sådan fungerer tingene ikke :unsure men ønsker bare at man kunne spole tiden frem til nf- skanningen så man kunne se en forhåbentlig levende og sund og rask baby :unsure

Velkommen og tillykke!!! Sikke mange skønne majbebser vi får!

Ømme bryster, oppustet mave sidst på dagen er jeg helt med på. Men jeg er også kun 5+2 så jeg har indtil videre sluppet for kvalme.

Med to gode graviditeter er jeg sikker på at det hele nok skal gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, kan godt huske at jeg skrev tig lige da i havde jeres ivf forsøg og din mand var blevet kørt ned. Hvor er jeg bare glad for at det lykkedes for jer! Tillykke med spunken! :loveshower

Håber at alt hurtigt går i orden med din mand :kram2

Jamen vi er super glade, det har været noget af en rutshje tur op og ned, manden er ved godt mod, trods en meget alvorlig skade, som gør at det vil påvirke hans, førelighed resten af livet, i skrivende stund skal han gennen operation nr 12, og have transplanteret hud der, til hvor de har fjernet muskel og de vil så "fylde noget af hullet op med hud lag, der er beskadiget nerver, så han skal gå med skinne resten af livet, og kommer nok ikke lige til at løbe og spille fodbold med spunk, men så må vi købe en masse lego og andet de så kan lave i stedet, og spunk får da også nogle dejlige storesøstre, der er klar på alt det som far ikke lige kan. På Mandag skal vi scannes for anden gang, min hcg tal bliver ved med at være temmelig høje, så vi skal lige tjekke at der nu også kun er en spunk ;), og så kan tiden vist kun gå for langsom ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vidst også jeg kan tilmelde mig gruppen :-) er i dag 4+1, har taget 4 teste og alle er positive, dog ikke helt så tydelige... :-\ kan man kun ligge billeder ind fra computeren, så vil jeg nemlig gerne vise jer dem, og lade jer vurdere :-) stregerne er ikke lige tydelige.

Har termin den 27 maj :-) - kan man godt bestille tid hos lægen før 6. Uge og blive testet, hvis man er i tvivl?

Min kæreste og jeg har så svært ved at tro det :-$

Tillykke til alle jer andre!!!! Det er SÅ stort..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke. Jeg er også 4+1:-) jeg synes også her i starten det er svært at tro på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vidst også jeg kan tilmelde mig gruppen :-) er i dag 4+1, har taget 4 teste og alle er positive, dog ikke helt så tydelige... :-\ kan man kun ligge billeder ind fra computeren, så vil jeg nemlig gerne vise jer dem, og lade jer vurdere :-) stregerne er ikke lige tydelige.

Har termin den 27 maj :-) - kan man godt bestille tid hos lægen før 6. Uge og blive testet, hvis man er i tvivl?

Min kæreste og jeg har så svært ved at tro det :-$

Tillykke til alle jer andre!!!! Det er SÅ stort..

Tillykke og velkommen til denne yderst velvoksende og aller bedste terminsgruppe! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at jeg hører til herinde, testede positivt hos lægen mandag og skal scannes allerede fredag, så finder jeg ud af om det er her jeg skal være. Er SÅ spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg melder mig også lige så stille ind.

Jeg testede positiv den 17 (og den 18, 19 & i dag)

Skal først til lægetjek den 25 - håber håber at jeg kan holde den i mig, selvom det dog ikke var planlagt, og jeg faktisk var på p-piller da dette skete. derfor er det dog stadig et ønskebarn, både fra min og fra min kærestes side..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til de nye maj-bebser på stammen.. Vi er da vist godt nok mange, er vi ikke? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til de nye maj-bebser på stammen.. Vi er da vist godt nok mange, er vi ikke? :)

Maj er jo også en super god måned ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj er jo også en super god måned ;-)

Det har du fuldstændigt ret i :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan jeg også melde mig :) Er i dag 5+4 og har indtil videre termin samme dag som Jackie d. 22 maj :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke og velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen og tillykke med den lille i maven :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vover også pelsen, og sætter mig til rette i Maj grppen.. :) Jeg testede positiv i fredags, og er først nu begyndt at vænne mig til tanken.. skal have ringet til lægen om et kvarter, så jeg kan få tid og blive testet hos ham.. Jeg er tre dage over tid, og har testet positiv på de første.. ømh.. 10 tests.. :rolleyes

TILLYKKE til alle jer andre NYE.. :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower Tillykke med graviditeten!! Hvad siger terminen?

Sikke mange vi er :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER