tinapingvin

Jeg er bange for det er ved at gå galt

22 indlæg i dette emne

For D er inde i en total down periode, og synes ikke rigtig han virker glad. Jeg prøver at gøre alt for at opmuntre ham, men det hjælper ikke.

Jeg er bange for den uddannelse som han ellers gik så meget op i nu bliver til en han må droppe ud af.

Åhh jeg maler sikkert bare fanden på væggen, men jeg er skræmt for det kan gå galt - også i og med jeg lige har en svær periode jeg skal igennem!

Tager en snak med ham idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber du/han kan løse tingene... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 Håber det går søde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det går søde ven.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget :( Håber det hele går :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Håber det hele går og han kommer oven på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da Tina... sikke nogle trælse tanker at gå med :kram2

Jeg håber i får en god snak, og det viser sig at din frygt er ubegrundet, eller at i får løst op for tingene inden de udvikler sig!

Hvert fald mange gode tanker herfra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh søde h¨åber snakken giver resultat og du ikke behøver bekymre dig mere om det.. sys du har nok om ørene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber at det hjælper med en god snak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram håber I får snakket om det og det løser sig :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker søde, det må det bare ikke nu har i lige haft en så god periode.

Hvad er det d er ved at uddanne sig til ? og tror du ikke han skal en tur til lægen og se om han har en bette depri. for mænd an jo sagtens få det i forbindelse med at lille manden er kommet til verden.

Men håber i får talt lidt sammen og finder ud af hvad det er som trykker men mange kærlig tanker fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får en god snak med ham :kram2

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber det ordner sig for jer...

Jeg kommer til at tænke på at du nok er lidt ligesom mig. At du bekymrer dig om noget der ikke er sket endnu.... hvis du ved hvad jeg mener.

Jeg er rigtig slem til at tænke alle mulige scenarier igennem og forestille mig en hel masse ting, og så gå og bekymre mig om det (og det er ikke engang sket endnu)

Jeg har øvet mig den seneste tid i at være i nuet, havde selv en downperiode for en måned siden hvor jeg frygtede at min mand skulle fyres og jeg sov og spiste ikke i flere dage indtil det gik op for mig at jeg bekymrede mig over noget der endnu ikke er sket (og ikke sker forhåbentlig)

Det eneste du kan gøre er at holde ved og ud og hjælpe ham igennem....

Tusind kram fra mig til dig og glædelig jul

(håber det er ok jeg skriver selvom jeg ikke kender dig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da Tina... sikke nogle trælse tanker at gå med :kram2

Jeg håber i får en god snak, og det viser sig at din frygt er ubegrundet, eller at i får løst op for tingene inden de udvikler sig!

Hvert fald mange gode tanker herfra :kram2

Tusind tak søde - og ja vi har heldigvis fået os en rigtig god snak :)

årh søde h¨åber snakken giver resultat og du ikke behøver bekymre dig mere om det.. sys du har nok om ørene

Tak smukke - synes også jeg har nok at spekulere på, men det er heldigvis gået godt det hele!

For pokker søde, det må det bare ikke nu har i lige haft en så god periode.

Hvad er det d er ved at uddanne sig til ? og tror du ikke han skal en tur til lægen og se om han har en bette depri. for mænd an jo sagtens få det i forbindelse med at lille manden er kommet til verden.

Men håber i får talt lidt sammen og finder ud af hvad det er som trykker men mange kærlig tanker fra mig

Han er ved at uddanne sig til byggetekniker - hvilket han er rigtig glad for. Han er bare gået i off mode en periode her, men det er heldigvis ved at gå den anden vej. Han er ikke depri men er bare i en periode hvor han ikke magter noget - ligesom mig :) Men han er igang med at lave lektier og er begyndt at stå op om morgen :)

håber det ordner sig for jer...

Jeg kommer til at tænke på at du nok er lidt ligesom mig. At du bekymrer dig om noget der ikke er sket endnu.... hvis du ved hvad jeg mener.

Jeg er rigtig slem til at tænke alle mulige scenarier igennem og forestille mig en hel masse ting, og så gå og bekymre mig om det (og det er ikke engang sket endnu)

Jeg har øvet mig den seneste tid i at være i nuet, havde selv en downperiode for en måned siden hvor jeg frygtede at min mand skulle fyres og jeg sov og spiste ikke i flere dage indtil det gik op for mig at jeg bekymrede mig over noget der endnu ikke er sket (og ikke sker forhåbentlig)

Det eneste du kan gøre er at holde ved og ud og hjælpe ham igennem....

Tusind kram fra mig til dig og glædelig jul

(håber det er ok jeg skriver selvom jeg ikke kender dig)

Hvor er du sød - og det er helt okay du svarer. Men ja jeg er ligesom dig, bekymrer mig en smule for meget, men det er gået galt før, så jeg ved det kan ske igen. Men det er heldigvis ikke tilfældet, han er på vej op igen, han var vist bare gået tidligt på juleferie. Men puuuuhh en spekulation når man har set hvorn det sidste år har været. Men heldigbis har vi det godt sammen igen. Jeg er bare bange for at miste den mand, og det at miste ham fordi han ikke kan tage sig sammen. Det har jeg prøvet :(

Men tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det dejligt at høre at det er gået godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det går godt alligevel :kiss

Der er nok ikke noget at sige til du bekymre dig meget, tror jeg altid man gør når man er bange for et eller andet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER