Posted August 28, 2012 Tak :) Øv hvor synd. Håber det snart bliver bedre :kram2 Tak :kram2 Desværre er det nogle år siden efterhånden jeg er blevet opereret og det bliver desværre aldrig helt godt igen.. Men gode og mindre gode perioder mht. smerter.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2012 Åhh jeg gad altså også gerne, men ikke så længe kæresten går her hjemme, med sin knæskade. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2012 Åhh jeg gad altså også gerne, men ikke så længe kæresten går her hjemme, med sin knæskade. Jeg har faktisk shreddet foran min kæreste et par gange ;) Men han fik og strenge ordre på ikke at kommentere :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2012 Jeg har faktisk shreddet foran min kæreste et par gange ;) Men han fik og strenge ordre på ikke at kommentere :D Sejt! Men der er ikke 10 vilde heste der får mig til at gøre det foran min kæreste ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2012 Dag 2 level 2 DONE :box Tror aldrig jeg har svedt så meget før :blink Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2012 Har endnu ikke fået shreddet i dag <_< Har haft en virkelig lang dag og er først lige kommet hjem for et kvarter siden. Overvejer virkelig om jeg skal droppe det i dag. Men så har jeg jo ikke gjort det 30 dage i træk :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2012 Nå jeg gjorde det sgu. Dag 3 level 2 DONE :box Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Nå jeg gjorde det sgu. Dag 3 level 2 DONE :box Hvor er du sej :gp SÅ GODT at du fik sparket dig selv i gang :) Jeg har holdt lidt over en uges pause nu, men min skulder har det stadig ikke godt :( Så i dag har jeg for første gang i over 3 år været ude at løbe. Det gik ikke stærkt, og det var ikke langt, men jeg kom da af sted. Efter løbeturen tog jeg lige 10 min. med fitnesshulaen, så det blev til lidt ekstra motion. Vil prøve at lave level 1 med Kill Jill i morgen og så tage endnu en løbetur på søndag. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Hvor er du sej :gp SÅ GODT at du fik sparket dig selv i gang :) Jeg har holdt lidt over en uges pause nu, men min skulder har det stadig ikke godt :( Så i dag har jeg for første gang i over 3 år været ude at løbe. Det gik ikke stærkt, og det var ikke langt, men jeg kom da af sted. Efter løbeturen tog jeg lige 10 min. med fitnesshulaen, så det blev til lidt ekstra motion. Vil prøve at lave level 1 med Kill Jill i morgen og så tage endnu en løbetur på søndag. Fedt at du stadig holder dig i gang :super Kill Jill :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Dag 4 level 2 DONE :box Tænk at jeg har gjort det hver dag i 14 dage nu :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Dag 4 level 2 DONE :box Tænk at jeg har gjort det hver dag i 14 dage nu :o Sådan :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Sådan :respekt Takker ;) Du må komme med på vognen når du har født :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Takker ;) Du må komme med på vognen når du har født :P Det skal jeg helt sikkert - dvd'en ligger og venter på mig ;) Overvejede lidt at prøve nu, men jeg kan ikke engang gøre rent, uden at min lænd er ved at tage livet af mig :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2012 Det skal jeg helt sikkert - dvd'en ligger og venter på mig ;) Overvejede lidt at prøve nu, men jeg kan ikke engang gøre rent, uden at min lænd er ved at tage livet af mig :D Jeg ville bestemt ikke have kunnet gøre det, da jeg var gravid :blink Måske kan du forsøge dig med noget gravid-yoga i stedet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2012 Dag 5 level 2 DONE :box Jeg er nu HALVVEJS!!! :o Synes level 2 er hård ved mine knæ <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2012 Dag 5 level 2 DONE :box Jeg er nu HALVVEJS!!! :o Synes level 2 er hård ved mine knæ <_< Jeg synes du er mega sej, Maria! :respekt :gp :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2012 Jeg synes du er mega sej, Maria! :respekt :gp :super Tak Susanne :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2012 Dag 6 level 2 DONE :box Er nu over halvvejs :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2012 Dag 6 level 2 DONE :box Er nu over halvvejs :yay Du er for sej! Har du tabt dig? Kg/cm? Kæft hvor ville jeg ønske jeg også kunne få det gjort! Men vil ikke gøre det når manden er hjemme, og det er bare så nemt at lade være... :whistling Men har skurret brusekabine i dag samt været i haven - det tæller vel også lidt :whistling Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2012 Du er for sej! Har du tabt dig? Kg/cm? Kæft hvor ville jeg ønske jeg også kunne få det gjort! Men vil ikke gøre det når manden er hjemme, og det er bare så nemt at lade være... :whistling Men har skurret brusekabine i dag samt været i haven - det tæller vel også lidt :whistling Tak :) Jamen så måtte jeg da lige måle mig om maven og den er faktisk 6 cm mindre :o Jeg har tabt 2 kg, men det er nok også pga. kostændring. Jeg måtte overvinde at gøre det, selvom min kæreste er hjemme. For han er næsten altid hjemme ;) :rolleyes I dag lavede han styrketræning mens jeg shreddede. Det var faktisk hyggeligt :) Rengøring tæller bestemt ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2012 Dag 7 level 2 DONE :box Og kæresten var med i dag :D Hold kæft det var sjovt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 Hvor er du altså god, Maria! :gp Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2012 Hvor er du altså god, Maria! :gp Taaak ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2012 Glemte at skrive i går aftes: Dag 9 level 2 DONE :box Så er det sidste dag på level 2 i dag :) Share this post Link to post Share on other sites