Posted June 16, 2016 :yay fedt TiaK! Jeg var begyndt at frygte at jeg var efterladt alene! Jeg vil lige juble over at jeg næsten ikke er øm her til morgen :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 :yay fedt TiaK! Jeg var begyndt at frygte at jeg var efterladt alene! Jeg vil lige juble over at jeg næsten ikke er øm her til morgen :glad Ja, det ville squ være lidt fesent hvis os "gamle" begyndte at springe fra, når der er kommet nye til ;) Men denne tråd gør virkelig meget for mig, ellers ville jeg ikke få det gjort. Fedt du ikke er øm!! Går du i gang nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Ja, det ville squ være lidt fesent hvis os "gamle" begyndte at springe fra, når der er kommet nye til ;) Men denne tråd gør virkelig meget for mig, ellers ville jeg ikke få det gjort. Fedt du ikke er øm!! Går du i gang nu? Jeg skal lige aflevere William :) jeg satser på at gøre det så snart vi kommer hjem igen. Nohr må bare være med :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Hep hep hep! :glad Jeg får ikke selv gjort noget i den retning, men jeg cykler dog hver dag :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Dag 4 er hermed klaret! Puh! Sejt!! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Dag 11 - shred level 2 - done. (jøsses, det var hårdt! :o) Anna har været med :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Dag 1 Level 2, done :) Først tænkte jeg: yes, det her level er fedt! Men allerede halvvejs tænkte jeg at Jillian må være en form for sindssyg :rolleyes Det var hårdt! :O Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Level 2 er hårdt!! Fedt vi er så mange, der har fået det gjort i dag! Jeg synes dog vi mangler nogen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Hvor er I seje, altså! :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Jeg har endnu ikke haft tid i dag og jeg er alene hjemme med rødderne, så jeg er virkelig bekymret for at det ikke kan lade sig gøre i dag. Pissemøg <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Jeg har endnu ikke haft tid i dag og jeg er alene hjemme med rødderne, så jeg er virkelig bekymret for at det ikke kan lade sig gøre i dag. Pissemøg <_< Jeg er også alene med begge børn, så får det heller ikke gjort :( Jeg har dog gået over 9 km i dag, det må da også tælle :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Jeg er også alene med begge børn, så får det heller ikke gjort :( Jeg har dog gået over 9 km i dag, det må da også tælle :) Det tæller helt sikkert! :kram2 jeg håber ungerne har artet sig :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Jeg kunne altså ikke lige holde til at jeg skulle springe en dag over, for dårlige dage skal der nok komme. Så 21:35 satte jeg tv'et i gang - og ingen drenge til at forstyrre = dag 5 er klaret :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Jeg kunne altså ikke lige holde til at jeg skulle springe en dag over, for dårlige dage skal der nok komme. Så 21:35 satte jeg tv'et i gang - og ingen drenge til at forstyrre = dag 5 er klaret :yay :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 Det tæller helt sikkert! :kram2 jeg håber ungerne har artet sig :D Desværre ikke lige så godt som dine ;) Den store nåede at blive overtræt (hvad f*nden har bestemt at Disney Sjov skal være om fredagen?!? :prik) Så hun sov først 20:30. Den lille artede sig heldigvis godt - eneste anke der var at hun faldt i søvn inden jeg fik prøvet min nye ringslynge :P Og hvor er du sej at få shreddet så sent!! :O Jeg går altså ikke i gang nu (sidder med slik i sofaen :blush) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2016 I lokker virkelig for at komme i gang! Jeg skal kun jobbe 2 dage i næste uge, så der er faktisk en reel chance for at få startet på mandag! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2016 Jeg kunne altså ikke lige holde til at jeg skulle springe en dag over, for dårlige dage skal der nok komme. Så 21:35 satte jeg tv'et i gang - og ingen drenge til at forstyrre = dag 5 er klaret :yayHvor er du sej!!! :gp Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2016 Desværre ikke lige så godt som dine ;) Den store nåede at blive overtræt (hvad f*nden har bestemt at Disney Sjov skal være om fredagen?!? :prik) Så hun sov først 20:30. Den lille artede sig heldigvis godt - eneste anke der var at hun faldt i søvn inden jeg fik prøvet min nye ringslynge :P Og hvor er du sej at få shreddet så sent!! :O Jeg går altså ikke i gang nu (sidder med slik i sofaen :blush) Ak træls <_< Jeg havde ellers også droppet det, men jeg var alene hjemme så jeg tænkte jeg lige så godt kunne :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2016 Hvor er du sej!!! :gp Jeg prøver :D Tak :kiss Share this post Link to post Share on other sites