Posted June 14, 2016 Jeg nåede lige at gå i gang med opvarmningen, så vågnede Line <_< Nu har hun spist og er faldet i søvn ved mig bryst... :rolleyes Kunne hun så ikke bare have sovet de 25 min længere.,, Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Dag 10 level 1 DONE!! (14 dage siden opstart) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Dag 10 level 1 DONE!! (14 dage siden opstart)Sådan!!! :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Dag 10 level 1 DONE!! (14 dage siden opstart)Sejt! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Jeg gad heller ikke, men Sofiee gav mig skubbet! :super Så dag 10 - shred level 1 - done! :box Jeg kan virkelig mærke jeg er blevet stærkere i stort set alle styrkeøvelser - det er skønt ^_^ Skide godt! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Jeg står lidt på stand by med træningen lige nu. Overskuddet er der ikke, men jeg håber det snart vender tilbageSå er træningen heller ikk vigtigere :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Takket være motivationen fra verdens mest nuttede træningsmakker fik jeg klaret dag 2 :yay Fedt! Godt med en god træningsbuddy :D :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Tak piger. Overvejer lidt at springe med, I lokker jo :D Jeg er bare ikke så gode venner med træning som jeg ikke "har set før" så jeg ved ikke lige, om jeg hellere skulle vælge et andet træningsprogram og lave det samme igen og igen :chin: Og jeg ved heller ikke heeeelt endnu om jeg virkelig gider :blushHvis du klarer level 1 i dag, er det ikk nyt for dig i morgen - så har du nemlig set det før :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Arh jeg troede faktisk der var 30 forskellige programmer, men nu fatter jeg at det kun er 3 forskellige. :blush Hmm jeg når det ikke idag :chin: Jeg har heller ikke hverken en sportsbh eller vægte. :unsure Eller noget som helst træningstøj faktisk :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Arh jeg troede faktisk der var 30 forskellige programmer, men nu fatter jeg at det kun er 3 forskellige. :blush Hmm jeg når det ikke idag :chin: Jeg har heller ikke hverken en sportsbh eller vægte. :unsure Eller noget som helst træningstøj faktisk :chin: Ammetop, sodavandsflasker og leggins+stropbluse gør det for mig ;) Og så selvfølgelig noget af Nohrs skumgulv :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Argh - i giver mig dårlig samvittighed piger.... Burde virkelig også komme i gang med noget... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 14, 2016 Jeg gider ikke i dag! Vælger at hygge mig sammen med min mand i stedet for :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Dag 3 fik jeg klaret i formiddags inden jeg fik gæster :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Dag 3 fik jeg klaret i formiddags inden jeg fik gæster :yay Du er sej!! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Jeg er stadig ikke startet op igen, men har været til mor i form og gået næsten 12 km idag, så det tæller da også lidt :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Jeg fik klaret dag 10 på level 1 i formiddag :yay Puha, er spændt på level 2 i morgen! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Du er sej!! :yay Tak :kiss Og i lige måde :respekt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Jeg tager vist lige en pause. Det er nemmere end dagligt dårlig samvittighed <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Jeg tager vist lige en pause. Det er nemmere end dagligt dårlig samvittighed <_< Den model har jeg også overvejet - er i hvert fald hoppet over i dag uden større tankegang :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2016 Den model har jeg også overvejet - er i hvert fald hoppet over i dag uden større tankegang :) :ditto <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 SQU!!! Dag 1 level 2 DONE!!! :box (16 dage siden opstart) (det var så desværre kun de første 14 minutter, der var på level 2, så var videoen i dropbox ikke længere, så resten blev level 1 - men jeg har besluttet mig for at det denne gang tæller som den første dag på level 2) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Kom så tøser!! Vi skal have noget mere motivation ind i denne tråd igen!! :7: Vi kan godt og det føles SÅ godt bagefter! Hep hep hep!! :yay :gp Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Du er sej, TiaK! :yay Jeg starter også på level 2 i dag - hvis den da virker? :unsure Og ja, mere motivation i tråden, hep hep hep! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2016 Tak Sofie :) Måske denne her gør :unsure Level 2: https://www.youtube.com/watch?v=ZEz0VGxsiqc#t=62.400542 Share this post Link to post Share on other sites