Posted June 10, 2016 Dag 10 - Level 1 DONE :glad 1. Level gennemført :box OG jeg vejer det mindste siden fødslen, og jeg synes faktisk min mave ser fladere ud ^_^ :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 10, 2016 Dag 8 - shred level 1 - DONE :yay Sofie synes det var en fest at være med :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 10, 2016 Dag 8 - shred level 1 - DONE :yay Sofie synes det var en fest at være med :D :yay Hvor er hun sød Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 10, 2016 Dag 10 - Level 1 DONE :glad Overvejer lidt at holde weekend og begynde på level 2 på mandag Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2016 Dag 9 - 27:35 min (4,8km) - done :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2016 Level 2 - dag 1 DONE :glad Forfriskende med noget nyt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2016 Dag 9 - 27:35 min (4,8km) - done :) Sådan :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 11, 2016 Jeg fik ikke sheeddet lørdag. Stadig syndeflod og så skulle vi til bryllup. Håber på mere energi søndag. Ellers må jeg starte forfra :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 12, 2016 Ha - jeg har glemt det i dag! :D Har simpelthen ikke skænket det en eneste tanke :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 12, 2016 Ha - jeg har glemt det i dag! :D Har simpelthen ikke skænket det en eneste tanke :rolleyesHeller ikke jeg :D Jeg tager revanche i morgen ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 12, 2016 Jeg er hoppet over både fredag (rengøring og havearbejde), lørdag (Djurs Sommerland) og i dag (kom først hjem kl 16 og er alenemor). Derudover har jeg indtaget store mængder slik, is og lyst brød, så jeg frygter lidt at det kilo jeg havde tabt og den forbedring jeg har følt er langt væk nu... Nå, i morgen er jeg back-in-game! :box Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 12, 2016 Og jeg har hverken trænet igår eller idag og kommer heller ikke til det imorgen. Vender stærkt tilbage på tirsdag :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Jeg har også pjækket i 2 dage pga. weekend hos svigerne. Nu står den på 3 alene hjemme dage med børnene og har ærlig talt mest bare lyst til chokolade Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Hm.. Jeg kan ikke se level 1? Edit: never mind :) jeg fandt en 'beginners shred' som jeg starter med. Det var nu hårdt nok alligevel :Blush Jeg håber at jeg må være med i denne tråd selvom jeg ikke er lige så sej? I så fald: 1/30 er klaret :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Hm.. Jeg kan ikke se level 1? Edit: never mind :) jeg fandt en 'beginners shred' som jeg starter med. Det var nu hårdt nok alligevel :Blush Jeg håber at jeg må være med i denne tråd selvom jeg ikke er lige så sej? I så fald: 1/30 er klaret :glad Sejt :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Jeg har også pjækket i 2 dage pga. weekend hos svigerne. Nu står den på 3 alene hjemme dage med børnene og har ærlig talt mest bare lyst til chokolade Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Hm.. Jeg kan ikke se level 1? Edit: never mind :) jeg fandt en 'beginners shred' som jeg starter med. Det var nu hårdt nok alligevel :Blush Jeg håber at jeg må være med i denne tråd selvom jeg ikke er lige så sej? I så fald: 1/30 er klaret :glad Sejt! :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Hm.. Jeg kan ikke se level 1? Edit: never mind :) jeg fandt en 'beginners shred' som jeg starter med. Det var nu hårdt nok alligevel :Blush Jeg håber at jeg må være med i denne tråd selvom jeg ikke er lige så sej? I så fald: 1/30 er klaret :glad Hvis jeg kan, kan alle. Velkommen til ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Hm.. Jeg kan ikke se level 1? Edit: never mind :) jeg fandt en 'beginners shred' som jeg starter med. Det var nu hårdt nok alligevel :Blush Jeg håber at jeg må være med i denne tråd selvom jeg ikke er lige så sej? I så fald: 1/30 er klaret :glad Du er da akkurat lige så sej som alle andre - selvfølgelig er du med i denne tråd! Sejt klaret! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2016 Jeg har godt nok slet ikk motivationen til det i dag :unsure Åh, jeg vil jo gerne, men orker det bare ikk rigtig.. Share this post Link to post Share on other sites