Posted June 18, 2016 Dag 6 - level 1, done :yay På 6 dage :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2016 Dag 12 - shred level 2 - done :yay (17 dage siden start :rolleyes) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2016 I er seje, tøser! :yay Dag 4 - Level 2, done :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2016 Hvor er i seje :respekt Jeg har klaret dag 7 nu :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2016 Jeg klarede dag 13 - shred level 2 I eftermiddag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2016 Hvor er i seje!! Jeg har haft en så travl weekend at jeg ikke engang har haft tid til at have dårlig samvittighed. Men jeg er back-in-game i morgen :box Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2016 Så fik jeg klaret dag 7 på level 2 :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 19, 2016 Så fik jeg klaret dag 7 på level 2 :yayHar du ikke taget 17 dage i træk?! :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Jeg vil godt lige tilføje, at jeg nu kan se og mærke tydeligt forskel! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Hov, kan se jeg fik skrevet forkert i går Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Har du ikke taget 17 dage i træk?! :o Nej, jeg sprang en dag over Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Dag 5, Level 2 done :yay Nu er jeg halvvejs! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Jeg her en pausedag, men det har jeg hele tiden vidst, så det er jeg afklaret med ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 20, 2016 Øv, det blev altså ikke i dag :( Det har simpelthen ikke været muligt <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 21, 2016 Dag 6 - Level 2, done :yay Jeg er ved at køre træt i level 2, og glæder mig egentlig bare til level 3 nu! Jeg kan slet ikk huske level 3, men jeg håber det er bedre end level 2.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Dag 1 - level 3 ✔ Det var hårdt Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Dag 1 - level 3 ✔ Det var hårdt men dejligt med noget nyt Du er altså for sej! Vi startede samtidigt, men jeg er altså kun lige startet på level 2... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Jeg klarede dag 14 - shred level 2 (de første 2 circuits, 6 min løbetur og så det sidste minuts abs, da Sofie vågnede midt i det hele :rolleyes) i eftermiddag :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Så kom jeg endelig i gang igen! Og fik lavet halvdelen af øvelserne med 9kilos vægt ;) Dag 8, level 1 - done :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Jeg havde total off day i går, så der valgte jeg at løbe 5 km i stedet for. I dag har jeg så klaret dag 7 på level 2 :) Share this post Link to post Share on other sites