Susanne

Hvordan har I sovet i nat...

141 indlæg i dette emne

For sindssygt! Anna gik kold allerede kl. 19:00 - var lige kort vågen kl. 20:30, men faldt kom lige op og fik en godnatsang mere og faldt så selv i søvn igen efter 15min. Sov til kl. 05 - tømte 240ml og sov videre til kl. 08:05?! :o :blink

Så hun har sovet 13 timer i nat - føler mig som et helt nyt menneske! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har sovet af h..... til.. Max har sovet fantastisk - faldt i søvn 21.30 og vågnede først 5.30 og sov efter amning videre til kl. 7 da storesøster kom ind.. Men Mille kom i aftes ind i vores seng og faderen synes det var synd hvis hun skulle smides ind i sin egen seng altid, så hun blev liggende.. Men det gør jo at jeg ikke rigtig har plads til at og amme, så valgte da han begyndte og knirke (troede han vågnede der ved 1 tiden - men nej), at gå ind i min datters seng.. Tror jeg er vågnet 1 gang i timen og så begyndte det jo også og tordne og regne helt vildt, så er total smadret i dag.. dry.gif Men dejligt at ungerne har sovet dejligt.. 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dejligt :( ronja har været rigtig ked en 6-7 gange og det hjalp ikke engang at komme ind til os i nat :(

Da hun var faldet til ro og havde sover et par timer nogen lunde roligt kom skraldebilen og vækkede mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh...her bliver det ikke til meget nattesøvn..... Charlie sover max 2-3 timer ad gangen, så jeg får ca 4-5 timers usammenhængende søvn pr. nat for tiden.....

Priser mig lykkelig for at Marlon var så nem dengang man var "ny i faget"..... For selv om man som regel har en idé om hvad man skal, så er det godt nok HÅRDT med så lidt og spredt søvn :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ret godt :) Valdemar var lidt urolig igår aftes, men omkring midnat fik han mad og faldt i søvn og så sov han indtil klokken lidt i fire. :loveshower Så mad og fra halv fem til halv otte sov han igen. Så fik han mad igen, og så tog Brian ham ind i stuen og hyggede med ham, så jeg kunne sove videre, så jeg er først lige stået op for en halv time siden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet ok, men ikk dybt nok..

Lasse var overtræt og overstimuleret i går og så endte det med at han sov mellem os. Manden synes, at det havde Lasse fortjent. Men jeg dur ikke til det - sover ikk dybt nok og kommer kun til at ligge på en side, hvilket gir ondt i ryggen. Lasse er også begyndt at brede sig og så vækker manden mig for at jeg skal flytte Lasse over mod mig pga. manden føler han er ved at falde ud over kanten. årh lad ham nu bare sove.

Så det hedder altså sove i egen seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet dejligt :balloon Johan sov "tidligt" kl. 21.45 og sov frem til kl 10 :loveshower Jeg har kun været vågen en enkelt gang da han piv lidt i søvne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva har sovet HELT fantastisk i nat! :yay

Hun faldt i søvn i bilen 19.30 og sov indtil 20.30 (vi skulle aflevere Malivas barnepige) og da vi kom op, vågnede hun op til dåd og ville først sove klokken 22.00.

Jeg puttede hende klokken 22.30 og hun sov indtil klokken 3.30, hun fik bryst til 3.45 og så sov hun til 4.30 og der sov hun indtil J skulle op klokken 6-6.30 :yay

Hun har sovet hele natten i sin egen seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dåååååårligt :zzz Mar har bare været MEGET vågen i nat. Ikke sur og ked, bare vågen. Ingen tunge øjenlåg her, bare store smukke funklende blå øjne, der siger "UNDERHOLD MIG!!!!!" mens arme og ben basker rundt, så man overvejer om ungen tror, han er en fugl. Og så har han været enormt "produktiv" og skidt hele tre gange - den ene gang mens jeg var ved at fjerne den første lorteble = bæ udover mor :yiepie = Ekstra tid til at vaske og rydde op = mere vågen baby.

Behøver jeg sige, at jeg er smadret idag. :zzz (Og vi havde ellers planlagt at tage i Bilka, men det orker jeg da under ingen omstændigheder nu. Øv :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk ret godt. Mar tog en KÆMPE lur fra 22 til 3.30! :yay Jeg vågnede dog på et tidspunkt under hans lur og var DYBT forvirret over at min baby ikke var i min seng (han starter som regel natten i lift og kommer op til os, når han skal ammes og bliver så der resten af natten). Der gik faktisk lidt tid, før jeg faldt til ro, og jeg kan svagt huske, at jeg skubbede rundt på Brian, fordi jeg var bange for, at han havde lagt sig på ham :blush Nå men så var der bleskift og amning til et-eller-andet over 4 og så sov vi alle indtil omkring kl. 7 hvor Valdemar begyndte at danse rundt i søvne - sikkert fordi mine bryster lækkede og der var mælk over det hele :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi bare sovet godt - og længe. Mikkel blev puttet omkring kl. 21.30, og han er måske faldet i søvn omkring kl. 22.00. Og så vågnede han først igen kl. 3.45. Se det var dejligt. Her blev vi så bespist og fik skiftet ble og så sov han igen helt til kl. 7.00. Dejligt. Dette mønster må gerne fortsætte... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia sørgede for en af de gode nætter :) blev ammet fra 23 - 23.30, sov fra 23.45 - 5.15, fik ren ble og mad, og sov igen fra kl 6 - lidt i 9. Mor er glad!!!! Flere af den slags nætter tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna faldt i søvn kl. 19:30. Vågnede 21:30 og skulle lige putte lidt hos mig og have en godnatsang mere og sov så videre til kl. 05:20. Fik flaske og kunne ikke finde ro i sin seng. Kom over til os, fik en hånd på sig og sov med det samme videre til kl. 07:30. JA TAK! :loveshower (i går vågnede hun kl. 05:45 - sikke en forskel!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia sørgede for en af de gode nætter :) blev ammet fra 23 - 23.30, sov fra 23.45 - 5.15, fik ren ble og mad, og sov igen fra kl 6 - lidt i 9. Mor er glad!!!! Flere af den slags nætter tak :)

Årh, sådan en nat vil jeg også have!!! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedre end forventet - kiropraktoren havde sagt at vi godt kunne forvente lidt koliksymptomer i weekenden, og det synes jeg ikke rigtig at vi gjorde.

Men ikke decideret godt. Valdemar vågnede allerede halv tre (nu havde jeg lige vænnet mig til at han vågnede halv fire) og selvom han ok hurtigt faldt i søvn igen, så lå han og sprællede i søvne - i vores seng. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, sådan en nat vil jeg også have!!! :whistling

Det kan jeg godt forstå, ville også ønske det var sådan hver nat :)

Men mon ikke det med sådan en gang kiropraktik bare er sådan noget der skal blive skidt før det bliver rigtig godt. Hun havde jo sagt til jer, at der kunne komme koliksymptomer, så selvom det er hårdt så går det jo faktisk som planlagt (hvis det gir mening) - og måske endda bedre, fordi det ikke er desideret koliksymptomer han har.

Han skal nok blive god igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå, ville også ønske det var sådan hver nat :)

Men mon ikke det med sådan en gang kiropraktik bare er sådan noget der skal blive skidt før det bliver rigtig godt. Hun havde jo sagt til jer, at der kunne komme koliksymptomer, så selvom det er hårdt så går det jo faktisk som planlagt (hvis det gir mening) - og måske endda bedre, fordi det ikke er desideret koliksymptomer han har.

Han skal nok blive god igen :)

Ja, du har helt ret, og det prøver jeg også at huske. Jeg synes bare det er svært når han har ondt :( Men lige nu ligger han og bobler sammen med sin far og ser yderst veltilpas ud :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du har helt ret, og det prøver jeg også at huske. Jeg synes bare det er svært når han har ondt :( Men lige nu ligger han og bobler sammen med sin far og ser yderst veltilpas ud :7himmel

Det kan jeg godt forstå, det går lige i hjertet! :(

Men dejligt han får sovet nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inat har Mikkel givet den hele armen og været en dejlig dreng. han blev puttet omkring kl. 22.00 og vågnede først kl. 5.30. Dejlig nat til Mor :loveshower

Flere nætter af denne slags, tak :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk, ud over den skrigetur Gry havde fra kl 22.30 - 23 har hun været vågen en enkelt gang for at spise, kan ikke huske hvad tid, men hun har sovet helt til kl 7.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super! Max spiste kl 21.15 ca og vi gik i senge en halv time senere og han sov til 4.30 hvor han fik lidt mad og sov så videre til kl 7.. Dejligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophia spiste fra 23 - 23.30, og sov til kl 6. Faldt så først i søvn igen kl 7, men sov så til 9.15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke så godt... Maja faldt i søvn kl. 22 i går - vågnede så kl. 1, 4 og 7 og så igen kl. 9, hvor vi stod op... Tror, at det er pga. varmen, at hun vågner så tit og vil spise...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super!

Faldt i søvn 19:45, skulle lige putte lidt hos mig da vi gik i seng kl. 23:30, men jeg lagde hende tilbage i sin egen seng og så sov hun til 05:45 hvor hun fik flaske. Kom over til os og faldt efter ca. 10min, på mirakuløs vis, i søvn igen og så sov vi til 07:50! :o :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke fantastisk, men det er da også bare møgvarmt! kan sagtens leve uden tropenætter!!

Bjarke havde det rigtigt svært med varmen i går. Det startede allerede sidste nat, hvor han først sov rigtigt omkring kl 5, så tog han dog 4,5 time i streg, dejligt! Men så blev det også kun til sådan noget halvt noget, på max ½ time resten af dagen. Han var pylret ville ligge ved bryst konstant osv. Endelig kl 20.30 faldt han i søvn :yiepie og sov indtil kl 1, hvor han til gengæld var mægtig vågen... Så det tog ca 2 timer før han havde fået skifte ble, havde fået mad og var blevet underholdt ;) Så sov han frem til ca kl 6, hvor han skulle ha en ren ble og en lille tår mælk, og så sov han 1 time mere... Havde jo også en del at indhente...

Problemet var bare, at jeg var blevet overtræt, så i stedet for at sove kl 3 da han var puttet, så faldt jeg først i søvn henad 5 :( Til gengæld sov jeg rigtigt godt, da han så vækkede mig kl 6 og igen næste gang kl 7.30...han kunne nu godt lige ha sovet bare en time mere...

Og på trods af alle ens gode fortsæt om at sove når han sover om dagen, så er der bare altid lige lidt man skal nå, så det blev kun til en time her til formiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER