Susanne

Hvordan har I sovet i nat...

141 indlæg i dette emne

Har ikke sovet så dårligt siden Anna blev født :(

Hun har sovet på mig hele natten og er vågnet og har grædt/klynket 2-4 gange i timen hele natten. Og jeg kan bare ikke finde ud af at sove på ryggen, men hver gang jeg så meget som gjorde antræk til at flytte hende ned ved siden af mig, så græd hun hjerteskærende og holdt ikke op før hun kom tilbage på mit bryst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke sovet så dårligt siden Anna blev født :(

Hun har sovet på mig hele natten og er vågnet og har grædt/klynket 2-4 gange i timen hele natten. Og jeg kan bare ikke finde ud af at sove på ryggen, men hver gang jeg så meget som gjorde antræk til at flytte hende ned ved siden af mig, så græd hun hjerteskærende og holdt ikke op før hun kom tilbage på mit bryst :(

Puha det lyder da som frygtelig nat for jer begge :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet så godt som man nu kan med et spædbarn

Karla sov fra 21-04 og igen fra 05-09. :yay Skønt, når man kan få en god nats søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet så godt som man nu kan med et spædbarn

Karla sov fra 21-04 og igen fra 05-09. :yay Skønt, når man kan få en god nats søvn :)

Det er da også helt fantastisk! :loveshower

Her har vi også sovet markant bedre end sidste nat! Anna sov simpelthen fra 15:45 til 07 i morges - kun afbrudt af at skulle op og trøstes/ha sutten og så 2 gange spisning. Jeg er nu stadig træt, men det er da fremskridt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet så fantastisk... Lillepigen har kun været vågnen en gang og skulle have sutten (normalt er det 3-4 gange),så jeg har absolut intet og klage på i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også helt fantastisk! :loveshower

Her har vi også sovet markant bedre end sidste nat! Anna sov simpelthen fra 15:45 til 07 i morges - kun afbrudt af at skulle op og trøstes/ha sutten og så 2 gange spisning. Jeg er nu stadig træt, men det er da fremskridt :rolleyes

Hold da op! Det har været tiltrængt så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet nogenlunde som vi plejer :) Fra 23 - 04.30, og fra 05 - 08 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op! Det har været tiltrængt så!

Ja, hun var syg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det har været en mærkelig nat :unsure

Valdemar har slået sin søvnrekord: fra 22.30 til 4.30 i et stræk. Og så igen fra 5 til 8. Men han sov meget uroligt (drømte?) og havde været ret ked af det igår aftes, så jeg var lidt mor-pylret og bekymret og kunne ikke rigtig finde ud af bare at lægge mig til at sove og nyde roen. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DÅRLIGT! :(

I nat er klart på top 5 over de dårligste nætter vi har haft siden hun blev født :( Jeg har sovet 2x2 timer kl. 02:30-04:30 og 06-08 :zzz

Anna sov 5-15min og klynkede/græd og satte sig op. Hun hostede og hostede og græd hver gang bagefter :( Og så har hun også fået feber i nat. Jeg ville næsten have givet min højre arm for en børnepanodil i nat - så har jeg vist på den hårde måde lært altid at tage et par stykker med, når vi skal på ferie! <_<

Nu sover hun igen. Hun har været i okay humør, men har ikke rigtig spist noget. Vagtlægen sagde, at det eneste man kunne gøre noget ved er halsbetændelse og det var det meget sjældent. Så længe hun ikke bliver apatisk og bleg, skal hun selv klare det. Nu har hun været syg i næsten 3 uger og det er bare blevet værre den sidste uge - det er ikke fair! :( Nu sørger vi for at have nogen børnepanodiler til i nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

DÅRLIGT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog halvanden time at få hende til at sove igen, kl 23. Herefter vågnede hun en gang til flaske kl 4, og kl 7 listede min søster ind og tog hende,( eller som hun sagde "shh, moster stjæler dig lige, så mor kan sove" så sov jeg til kl 9! Så ret godt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en skala fra 1-10 er det nok en 8'er :) Har selvfølgelig ikke sovet så godt, som før jeg blev gravid og heller ikke så godt som de der fantastiske 3 nætter for et par måneder siden, hvor Valdemar kun vågnede og skulle have mad én gang pr. nat. MEN det har alligevel været ret godt. Valdemar gik kold med det samme vi lagde ham i sengen igår ved 23-tiden. Kl. 00.30, da vi gik i seng vågnede han lidt og ville tilsyneladende med. Han var dog ikke sulten, så han lå bare og puttede og lagde sig til at sove igen ( :kuller) og jeg tror faktisk ikke, at han vågnede og var sulten før 3.30?! ( :blink). Der kom jeg så til at rage min mobil ned bag sengen, og det er lyset fra dén som jeg bruger, når jeg skal finde Valdemars sut i mørket, så der blev søvnen lige liiiiiiiidt forstyrret af at jeg skulle rode rundt og finde mobiltelefon :rolleyes Men ellers sov vi igen til 6.30 og stod op kl. 7. Så det er jeg særdeles godt tilfreds med :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet rigtig dårligt - men Charlie har, som de fleste nætter, sover super! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER