TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er det normalt at en baby på 6 måneder allerede er mor-syg?

Liv græder når hun f.eks kommet over til Jonas og i går ville hun ikke have grød da Jonas gav hende og hun græd bare. Da jeg så tog hende ville hun gerne spise og var glad hele tiden.

Jeg synes bare det er tidligt Det starter især fordi jeg også har en på 3,5 år der også er mor-syg <_<

Jeg ved ikke hvor normalt det er, men hårdt er det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det normalt at en baby på 6 måneder allerede er mor-syg?

Liv græder når hun f.eks kommet over til Jonas og i går ville hun ikke have grød da Jonas gav hende og hun græd bare. Da jeg så tog hende ville hun gerne spise og var glad hele tiden.

Jeg synes bare det er tidligt Det starter især fordi jeg også har en på 3,5 år der også er mor-syg <_<

 

Jeg tror, at det er meget normalt. Her er vi i samme bås....Hvis bare jeg vender ryggen til - for at åbne døren f.eks. så bliver der skreget efter mig selvom jeg er i samme rum. Hvis han ikke kan se mig, så er det hele forfærdeligt. Jeg tror aldrig jeg har gået så hurtigt på toilettet da hahaha :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt i chok Mie sov fra 19:30-23:30 så frygtede natteroderi - hun gjorde min frygt til skamme og sov 1:00-7:30 og så fik vi da også lige en formiddagslur fra 9:00-12:00 ❤️❤️❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt i chok Mie sov fra 19:30-23:30 så frygtede natteroderi - hun gjorde min frygt til skamme og sov 1:00-7:30 og så fik vi da også lige en formiddagslur fra 9:00-12:00 ❤️❤️❤️

 

Det kunne ik være bedre :loveshower :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at en baby på 6 måneder allerede er mor-syg?

Liv græder når hun f.eks kommet over til Jonas og i går ville hun ikke have grød da Jonas gav hende og hun græd bare. Da jeg så tog hende ville hun gerne spise og var glad hele tiden.

Jeg synes bare det er tidligt Det starter især fordi jeg også har en på 3,5 år der også er mor-syg <_<

Lyder nu helt normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud med med de skide livol d-dråber.

Ville ligge prøve igen i stedet for de dyre lactocare. Startede ud med 2 dråber og i denne uge 3 dråber. Men hun ka simpelhent ikke tåle dem på kokosolie.

Så har været ude og købe lactocare igen. Min lille mus ska ikke ha så ondt og græde, som da vi blev indlagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud med med de skide livol d-dråber.

Ville ligge prøve igen i stedet for de dyre lactocare. Startede ud med 2 dråber og i denne uge 3 dråber. Men hun ka simpelhent ikke tåle dem på kokosolie.

Så har været ude og købe lactocare igen. Min lille mus ska ikke ha så ondt og græde, som da vi blev indlagt.

Nej så er det bestemt bedre med de dyre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har gudskelov begge dele. Hurra for at være forberedt.

Vi havde igså begge dele til at ligge.. og det er vi glade for, nu vi har en datter der både snotter og gylper ud gennem næsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud med med de skide livol d-dråber.

Ville ligge prøve igen i stedet for de dyre lactocare. Startede ud med 2 dråber og i denne uge 3 dråber. Men hun ka simpelhent ikke tåle dem på kokosolie.

Så har været ude og købe lactocare igen. Min lille mus ska ikke ha så ondt og græde, som da vi blev indlagt.

Vi går også direkte på lactocare, npr hun er færdig med ACD-dråber... så slår vi to fluer med et smæk og kan undgå at skal købe biogaia også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfra har babyer opøvet evnen til at vågne præcis når forældre skal spise?!?! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfra har babyer opøvet evnen til at vågne præcis når forældre skal spise?!?! :rolleyes

Det er Malou også slem til at gøre ;) men hun er heldigvis blevet god til at sidde selv i skråstolen mens vi spiser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Åh mit hjerte smelter :kuller

Malou er begyndt at grine :wub det er bare den mest fantastiske lyd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfra har babyer opøvet evnen til at vågne præcis når forældre skal spise?!?! :rolleyes

Haha, det gør Simon også :D Og han vil som regel IKKE ligge selv, mens vi spiser :P Så vi skiftes for det meste til at spise :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede, hvor er Storm dog belastende i aften.

Er alene med ham til imorgen middag, og han har både haft mareridt med dertil hørende hysterisk gråd i en halv time, og også et par tudeture.

Aner ikke hvad jeg skal gøre efterhånden :wine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det gør Simon også :D Og han vil som regel IKKE ligge selv, mens vi spiser :P Så vi skiftes for det meste til at spise :rolleyes

 

Sådan er det også her :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede, hvor er Storm dog belastende i aften.

Er alene med ham til imorgen middag, og han har både haft mareridt med dertil hørende hysterisk gråd i en halv time, og også et par tudeture.

Aner ikke hvad jeg skal gøre efterhånden :wine

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfra har babyer opøvet evnen til at vågne præcis når forældre skal spise?!?! :rolleyes

Jeg tror det er en indbygget evne de besidder - Mie har den ihvertfald også - Bølle altså. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede, hvor er Storm dog belastende i aften.

Er alene med ham til imorgen middag, og han har både haft mareridt med dertil hørende hysterisk gråd i en halv time, og også et par tudeture.

Aner ikke hvad jeg skal gøre efterhånden :wine

:kram  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for pokker, havde besøg af en rigtig ven og veninde i eftermiddag - de kommer kl. 15 - Mie har kun fået sovet en lur på 30 minutter da hun var mere sulten, når der er gæster er hun slem til ikke at ville falde i søvn. Hun er egentlig rolig nok mens de er her, men spiser en del hos mig - de smutter igen kl. 18. Hun er stadigvæk sulten men er nu også så overtræt og ved at blive pyller hun slet ikke kan fokusere på at spise.

 

Vi havde besøg af SP igår som ikke var tilfreds med Mies vægt og derfor anbefalede jeg supplere med en flaske når hun er træt og pyller fordi hun simpelthen ikke har energi til at spise hos mig, samt at det jeg bruger suttebrikker pga. dumme flade brystvorter gør mine bryster ikke bliver stimuleret nok selvom jeg hjælper mælken på vej når hun spiser. 

 

Så måtte kl. 19 kapitulere og give hende den første flaske MME - hun åd næsten 100 ml selvom hun var blevet ammet på begge bryster inden :boo , hold op hvor jeg tudede mig igennem og følte mig som den mest elendige mor at jeg ikke kan mætte mit barn, hverken nu med min mælk, men heller ikke da hun lå i maven og ikke havde fået næring de sidste 4 dage inden hun blev født. Ved det er vigtigere at hun er mæt end at jeg skal amme det hele, men vil så gerne amme hende, nyder vores amme tid sammen, og jeg gør alle husmoderråd for at forøge min mælk, men kan bare ikke få det til at fungere uden ammebrikker  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, piger :kram

Jeg tog liften ind i stuen, og nu ligger han selvfølgelig og snakker og storsmiler.

Altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne ik være bedre :loveshower :bed

Nej det er fantastisk  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram, piger :kram

Jeg tog liften ind i stuen, og nu ligger han selvfølgelig og snakker og storsmiler.

Altså...

Åh lille pus da, håber han falder helt til ro  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lille pus da, håber han falder helt til ro  :kiss

Håber jeg godt nok også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for pokker, havde besøg af en rigtig ven og veninde i eftermiddag - de kommer kl. 15 - Mie har kun fået sovet en lur på 30 minutter da hun var mere sulten, når der er gæster er hun slem til ikke at ville falde i søvn. Hun er egentlig rolig nok mens de er her, men spiser en del hos mig - de smutter igen kl. 18. Hun er stadigvæk sulten men er nu også så overtræt og ved at blive pyller hun slet ikke kan fokusere på at spise.

Vi havde besøg af SP igår som ikke var tilfreds med Mies vægt og derfor anbefalede jeg supplere med en flaske når hun er træt og pyller fordi hun simpelthen ikke har energi til at spise hos mig, samt at det jeg bruger suttebrikker pga. dumme flade brystvorter gør mine bryster ikke bliver stimuleret nok selvom jeg hjælper mælken på vej når hun spiser.

Så måtte kl. 19 kapitulere og give hende den første flaske MME - hun åd næsten 100 ml selvom hun var blevet ammet på begge bryster inden :boo , hold op hvor jeg tudede mig igennem og følte mig som den mest elendige mor at jeg ikke kan mætte mit barn, hverken nu med min mælk, men heller ikke da hun lå i maven og ikke havde fået næring de sidste 4 dage inden hun blev født. Ved det er vigtigere at hun er mæt end at jeg skal amme det hele, men vil så gerne amme hende, nyder vores amme tid sammen, og jeg gør alle husmoderråd for at forøge min mælk, men kan bare ikke få det til at fungere uden ammebrikker :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for pokker, havde besøg af en rigtig ven og veninde i eftermiddag - de kommer kl. 15 - Mie har kun fået sovet en lur på 30 minutter da hun var mere sulten, når der er gæster er hun slem til ikke at ville falde i søvn. Hun er egentlig rolig nok mens de er her, men spiser en del hos mig - de smutter igen kl. 18. Hun er stadigvæk sulten men er nu også så overtræt og ved at blive pyller hun slet ikke kan fokusere på at spise.

Vi havde besøg af SP igår som ikke var tilfreds med Mies vægt og derfor anbefalede jeg supplere med en flaske når hun er træt og pyller fordi hun simpelthen ikke har energi til at spise hos mig, samt at det jeg bruger suttebrikker pga. dumme flade brystvorter gør mine bryster ikke bliver stimuleret nok selvom jeg hjælper mælken på vej når hun spiser.

Så måtte kl. 19 kapitulere og give hende den første flaske MME - hun åd næsten 100 ml selvom hun var blevet ammet på begge bryster inden :boo , hold op hvor jeg tudede mig igennem og følte mig som den mest elendige mor at jeg ikke kan mætte mit barn, hverken nu med min mælk, men heller ikke da hun lå i maven og ikke havde fået næring de sidste 4 dage inden hun blev født. Ved det er vigtigere at hun er mæt end at jeg skal amme det hele, men vil så gerne amme hende, nyder vores amme tid sammen, og jeg gør alle husmoderråd for at forøge min mælk, men kan bare ikke få det til at fungere uden ammebrikker :boo

Ahh kender følelsen med at man gerne vil amme, men at det ikke kører helt perfekt. Min lille Noor har ikke taget nok på og jeg kæmper også med ammebrikkerne. Noor skal vejes på onsdag og jeg håber bare på en tilfredsstillende vægt. Bliver så bekymret over den manglende vægtøgning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER