TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hvor er min dygtige sovebaby blevet af?? :cry

Han har siden den 18.12 taget 6-9 timers søvn i træk hver nat.

De sidste 2 nætter har han så taget max 3,5 time pr lur.

Mor er træt nu! :(

Ditto bare med datter og Interval 4-7,5 time og værende 3 trælse nætter pt. - og kun lur hvis det involvere at barnevognen kører = gåture på 3 timer for at hun bare får lidt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Laura fik så feber i går aftes og sov først ved midnat total pyller, så vågnede hun kl 2 for mad sov først kl 3 og vågnede igen kl 5 og var sulten og så tog hun en time mere.

Stakkels barn :(

Øv :( håber hun får det bedre i løbet af dagen.

Her har der stadig ikke været andet en lidt pyller samme aften tror ikke vi mærker mere denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto bare med datter og Interval 4-7,5 time og værende 3 trælse nætter pt. - og kun lur hvis det involvere at barnevognen kører = gåture på 3 timer for at hun bare får lidt søvn.

Træls at skulle gå så længe med barnevognen....håber det snart vender med søvnen igen...kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls at skulle gå så længe med barnevognen....håber det snart vender med søvnen igen...kram

Tak søde. Håber jeg dæleme også at det snart gør. Er hårdt med ulykkelig lille overtræt baby som bare ikke vil overgive sig til søvnen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto bare med datter og Interval 4-7,5 time og værende 3 trælse nætter pt. - og kun lur hvis det involvere at barnevognen kører = gåture på 3 timer for at hun bare får lidt søvn.

Øv øv, hvorfor kan de ikke bare sive længe? :)

Det er da også voldsomt, at du er nødt til at gå så længe.

Hun vil sket ikke sove i vognen, hvis den bare står stille?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, hvorfor kan de ikke bare sive længe? :)

Det er da også voldsomt, at du er nødt til at gå så længe.

Hun vil sket ikke sove i vognen, hvis den bare står stille?

Nope står den stille så vågner hun. Og hun vil ikke lægge sig til at sove selv - så skal falde i søvn i mine arme og flyttes og det er ofte hun vågner når hun så bliver lagt. Og spurgte sundhedsplejersken om råd til hvad Søren jeg jan gøre da det er pisse uholdbart og fik bare at vide at når hun sover så lidt skal jeg fortsætte med de ting jeg gør - altså gå lange ture i vognen og holde hende til hun sover trygt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes der sker meget med Asger pt :)

Han er endelig begyndt at grine! Så er han begyndt at trille fra mave til ryg og gør de indledende øvelser til at trille fra ryg til mave. Derudover har han længe sat sig op når han lægger i vores arme. Så der er også gemt mavemuskler bag den runde mave :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope står den stille så vågner hun. Og hun vil ikke lægge sig til at sove selv - så skal falde i søvn i mine arme og flyttes og det er ofte hun vågner når hun så bliver lagt. Og spurgte sundhedsplejersken om råd til hvad Søren jeg jan gøre da det er pisse uholdbart og fik bare at vide at når hun sover så lidt skal jeg fortsætte med de ting jeg gør - altså gå lange ture i vognen og holde hende til hun sover trygt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope står den stille så vågner hun. Og hun vil ikke lægge sig til at sove selv - så skal falde i søvn i mine arme og flyttes og det er ofte hun vågner når hun så bliver lagt. Og spurgte sundhedsplejersken om råd til hvad Søren jeg jan gøre da det er pisse uholdbart og fik bare at vide at når hun sover så lidt skal jeg fortsætte med de ting jeg gør - altså gå lange ture i vognen og holde hende til hun sover trygt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope står den stille så vågner hun. Og hun vil ikke lægge sig til at sove selv - så skal falde i søvn i mine arme og flyttes og det er ofte hun vågner når hun så bliver lagt. Og spurgte sundhedsplejersken om råd til hvad Søren jeg jan gøre da det er pisse uholdbart og fik bare at vide at når hun sover så lidt skal jeg fortsætte med de ting jeg gør - altså gå lange ture i vognen og holde hende til hun sover trygt

Og når man så også er baby der vågner ved den mindste tisseble så det sgu op af bakke af og til synes jeg. Og smid lige oven i at min mand har fået fødselsdepression og ikke rigtig vil have noget med hende at gøre.

Ej Sorry er bare presset pt.

Ej søde hvor lyder det virkelig som op ad bakke for jer pt...

Lige den detalje med hun altid falder i søvn i dine arme...er det efter mad hun så falder i søvn ? For kender en som os har en pige der falder i søvn når hun har spisg og bøvset...de fik at vide de skulle sørge for at lægge hende inden hun faldt i søvn..for hun vågnede os hver gang hun blev lagt ellers...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej søde hvor lyder det virkelig som op ad bakke for jer pt...

Lige den detalje med hun altid falder i søvn i dine arme...er det efter mad hun så falder i søvn ? For kender en som os har en pige der falder i søvn når hun har spisg og bøvset...de fik at vide de skulle sørge for at lægge hende inden hun faldt i søvn..for hun vågnede os hver gang hun blev lagt ellers...

Ja det er det. Har prøvet st lægge hende inde hun sover - for silvan hun skriger så. Men jeg er pr igang med puttekampen og lægger hende inden hun sover. Den skal tages. Og prøver at få hende til at tage en sut og nusseklud i stedet for som tryghed.

Ja det er skisme op ad bakke. Synes det er så synd hun slet ikke kan finde ro og hvile for hold op hun trænger til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er det. Har prøvet st lægge hende inde hun sover - for silvan hun skriger så. Men jeg er pr igang med puttekampen og lægger hende inden hun sover. Den skal tages. Og prøver at få hende til at tage en sut og nusseklud i stedet for som tryghed.

Ja det er skisme op ad bakke. Synes det er så synd hun slet ikke kan finde ro og hvile for hold op hun trænger til det.

Hvad sker der efter et måltid mad hvis i ligger og 'leger' med hende på et tæppe eller lignende...kan hun så ikke stille og roligt blive træt og dermed nemmere at putte ?

Ej prøver bare at hjælpe så godt jeg kan søde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram SDB, det lyder som en rigtig hård tid i jeres lille familie :kram

Får din mand noget hjælp? Det bør han - man kan godt komme igennem men jeg tror på, at det skal hjælpes og bearbejdes.

Hvad med dig? Hænger du i?

:kram2 og tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora 4 uger i dag :kuller

For 4 uger siden var manden på vej for at hente Filippa og køre hende til farmor og farfar og inden længe begyndte de ikke så sjove veer,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh der er godt med lyd på Laura :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der efter et måltid mad hvis i ligger og 'leger' med hende på et tæppe eller lignende...kan hun så ikke stille og roligt blive træt og dermed nemmere at putte ?

Ej prøver bare at hjælpe så godt jeg kan søde...

Hun bliver stadig gal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram SDB, det lyder som en rigtig hård tid i jeres lille familie :kram

Får din mand noget hjælp? Det bør han - man kan godt komme igennem men jeg tror på, at det skal hjælpes og bearbejdes.

Hvad med dig? Hænger du i?

:kram2 og tanker

Han får hjælp. Var ved læge igår og skal igen på tirsdag. Desuden har han lovet at kontakte sin sundhedsforsikring med henblik på psykolog hjælp.

Mig ja jeg overlevet fordi det skal jeg. Nogen skal være der for Mie. Men glæder mig til dagen hvor det er muligt at leve og ikke kun overleve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal slet ikke undskylde noget som helst! Det er røv og du er fuldt berettiget til at brokke dig! Jeg har slet ikke nogle guldkorn mht. søvn, men har masser af dem her :kram til dig og så en lille fodnote, at Adam sov nærmest ikke de første tre måneder af hans liv. Men det vendte og jeg håber at det også vender for jer.

Indtil da, så råber du bare røv så meget du har behov for!!!

For at få de der gåture til at være en brøkdel mindre træls, kan du så evt. høre noget musik det gør dig glad eller en lydbog eller noget? Og se det som en god måde at få noget ro på - forstået på den måde at det er noget 'alene-tid' hvor baby sover og du kan få lidt mentalt fri.

Endnu en gang :kram !!

Tusind tak for kram. Kan heldigvis godt lide at gå de ture. Så får jeg da motion og luft. Især så bakket der er her hvor jeg bor.

Håber også hendes søvn vender. For var hun bare vågen og glad var det en til, det er at se hvor træt og tryghedssøgende hun er og pyller der er hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope står den stille så vågner hun. Og hun vil ikke lægge sig til at sove selv - så skal falde i søvn i mine arme og flyttes og det er ofte hun vågner når hun så bliver lagt. Og spurgte sundhedsplejersken om råd til hvad Søren jeg jan gøre da det er pisse uholdbart og fik bare at vide at når hun sover så lidt skal jeg fortsætte med de ting jeg gør - altså gå lange ture i vognen og holde hende til hun sover trygt

Og når man så også er baby der vågner ved den mindste tisseble så det sgu op af bakke af og til synes jeg. Og smid lige oven i at min mand har fået fødselsdepression og ikke rigtig vil have noget med hende at gøre.

Ej Sorry er bare presset pt.

Du skal overhovedet ikke undskylde! :kram2

Det lyder sindssygt hårdt :(

Jeg ved selv, hvordan jeg har det, når Storm hyler og er træls og ikke vil sove, og hvis ikke jeg havde haft min mand til at tage over, så var jeg blevet tosset.

Så al respekt til dig for at holde sammen på det hele :kram :kram

Har desværre ingen gode råd til søvningen.

Storm havde lidt af det samme da han var en måned, men det gik ligeså stille over.

Håber du snart kan få lidt ro og en pause fra utilfreds baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke du skal undskylde. Enhver ville føle sig presset i dine sko. Håber du kan holde hovedet over vande !!

God bedring med din mand. Håber han søger og får hjælp.

:kram

Tak. Han har været ved læge igår og skal igen næste uge. Samt han har lovet at kontakte sin sundhedsforsikring med henblik på psykolog og vores sundhedsplejerske kommer på fredag ekstra.

Jeg holder mig oven vande pt og håber jeg kan fortsætte med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura har heldigvis haft det bedre i dag hun spiser sover og er glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordelene ved at de sover udenfor er, at de ofte sover bedre og længere lure end de vil gøre indenfor :)

Jeg går så i den modsatte retning af alle andre :rolleyes

Simon er lidt over 4 mdr nu og det kan tælles på en hånd det antal gange han har sovet ude. Han vågner simpelthen efter kort tid, hvorimod det er lykkedes at få ham til at sove inde. Jeg har fået ham til at sove i op til 1,5 time, mens jeg gik tur, men han vågner så snart den står stille.

Lise sov ude i sin barnevogn, men da hun lige blev lidt større og vi tog hende ind sov hun meget bedre og længere tid indenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura har heldigvis haft det bedre i dag hun spiser sover og er glad :)

Det er godt at høre søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha jeg er så glad idag. SP roste os og kom med gode råd osv. Var et rigtig godt besøg hvor jeg blev klogere og hvor hun kom med inputs vi kan bruge fremover :-)

Derudover har vores søn sovet 2 timer i barnevognen og så måtte jeg desværre vække ham da han skulle vejes og det...efter en halv time med sp kunne vi igen putte ham og han har nu lige sovet en halv time mere ;-) Nu er det så mad tid...så det er en sejr i forhold til hans dags lur ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha jeg er så glad idag. SP roste os og kom med gode råd osv. Var et rigtig godt besøg hvor jeg blev klogere og hvor hun kom med inputs vi kan bruge fremover :-)

Derudover har vores søn sovet 2 timer i barnevognen og så måtte jeg desværre vække ham da han skulle vejes og det...efter en halv time med sp kunne vi igen putte ham og han har nu lige sovet en halv time mere ;-) Nu er det så mad tid...så det er en sejr i forhold til hans dags lur ;-)

 

Super dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER