TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv Ema :kram

Håber det snart slutter!

Tak Mille. Vi havde en super første svømmetur, så det hjalp gevaldigt på humøret.

Nu krydser jeg bare fingre for vi får noget søvn

Og super du fandt hans jakke. Synes da du skal aflevere den anden og se om du ikke finder noget andet til ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare vær opmærksom på at ymer ikke anbefales til børn under 1 år pga det høje protein indhold, det kan de ikke nedbryde ordentligt :)

I know, men et sted måtte petitessegrænsen gå for mig, og det var det eneste han gad spise.. :rolleyes Vi er dog gået over til yoghurt, nu hvor han ikke brokker sig over det er for surt mere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know, men et sted måtte petitessegrænsen gå for mig, og det var det eneste han gad spise.. :rolleyes Vi er dog gået over til yoghurt, nu hvor han ikke brokker sig over det er for surt mere. :)

Vega har også fået ymer, hvis de ikke havde A38. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Adam kastede lige samtligt indhold fra maven op, ud over mig. Jeg tænker at det er varmen. Han har også søgt efter bryst (og fået det) hele dagen.

Men hold op en forskrækkelse når han kun er to uger og alting stadig er så nyt og usikkert for mig :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan gider ikke grød mere. Han spytter det ud og nægter det simpelthen. Mos er stadig i orden, men hvad kan jeg erstatte grøden med? (Jeg køber grød og mos - jeg har forsøgt at lave selv, men kørte simpelthen surt i alt det kogning, nedfrysning og optøgning) - yogurt naturel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anbefal en god Børne kiropraktor i nærheden af Aalborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Logan gider ikke grød mere. Han spytter det ud og nægter det simpelthen. Mos er stadig i orden, men hvad kan jeg erstatte grøden med? (Jeg køber grød og mos - jeg har forsøgt at lave selv, men kørte simpelthen surt i alt det kogning, nedfrysning og optøgning) - yogurt naturel?

Hvor gammel er det nu han er? Her hjælp det da han fik lov at spise selv, dvs. meget tyk havregrød på en preloaded ske. Ca fra 7,5 måned. Ellers måske klatkager af havregrød?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anbefal en god Børne kiropraktor i nærheden af Aalborg :)

Den gule bygning inde ved gåsepigen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gule bygning inde ved gåsepigen :)

Tak :kram ved du om de har ferielukket? De tager nemlig ikke telefonen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram ved du om de har ferielukket? De tager nemlig ikke telefonen :(

Aner det ikke - det er længe siden vi var der. Og vi skal først afsted igen når Elliot er 1år. Men de er så søde og dygtige derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel er det nu han er? Her hjælp det da han fik lov at spise selv, dvs. meget tyk havregrød på en preloaded ske. Ca fra 7,5 måned. Ellers måske klatkager af havregrød?

7 måneder :)

Maliva gad heller ikke grød og jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde der.

Gode forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anbefal en god Børne kiropraktor i nærheden af Aalborg :)

Vi gik (og jeg går stadig) ved kiropraktisk klinik i Vejgaard. Jeg har været/er rigtig glade for dem. Hende der tog sig af Valdemar er der godt nok ikke længere, men jeg kan ikke forestille mig andet end at "min" dernede også vil være god til børn. Hun er i hvert fald supersød og dygtig (ud fra, hvad jeg har oplevet på min ryg) og har selv en lille pige. Så hende turde jeg godt tage en baby med til :) Jeg tror måske også, at det er lettere at få en tid dernede end hos dem ved gåsepigen, for hver gang, jeg snakker kiropraktor med nogen, så nævner de dem, så jeg tror måske, at de er mere "kendte".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke - det er længe siden vi var der. Og vi skal først afsted igen når Elliot er 1år. Men de er så søde og dygtige derinde :)

Okay :) tror vi prøver BBM's kiropraktor så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik (og jeg går stadig) ved kiropraktisk klinik i Vejgaard. Jeg har været/er rigtig glade for dem. Hende der tog sig af Valdemar er der godt nok ikke længere, men jeg kan ikke forestille mig andet end at "min" dernede også vil være god til børn. Hun er i hvert fald supersød og dygtig (ud fra, hvad jeg har oplevet på min ryg) og har selv en lille pige. Så hende turde jeg godt tage en baby med til :) Jeg tror måske også, at det er lettere at få en tid dernede end hos dem ved gåsepigen, for hver gang, jeg snakker kiropraktor med nogen, så nævner de dem, så jeg tror måske, at de er mere "kendte".

Hvor gammel var Valdemar? Tror jeg prøver at ringe i morgen :) har du et nummer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel var Valdemar? Tror jeg prøver at ringe i morgen :) har du et nummer?

Han var vist omkring en måned, tror jeg. Der er hjemmeside og telefonnummer her: http://www.vejgaardkiropraktiskklinik.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind, tusind tak :glad

Det var så lidt da. Håber det hjælper :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde igen nu er det bare med lillesøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde igen nu er det bare med lillesøster :)

Har du født?! :o (:balloons)

Edit: Det kan jeg så se, at du har! TILLYKKE! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde igen nu er det bare med lillesøster :)

 

Også tillykke herinde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har taget 3-4 kravleskridt idag! :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg også til herinde igen nu er det bare med lillesøster :)

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du født?! :o (:balloons)

Edit: Det kan jeg så se, at du har! TILLYKKE! :loveshower

Hehe ja det har jeg som du har fundet ud af :) Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer andre også :kram2

Det første døgn her er gået godt. Hun har sovet meget, men sutter godt og længe når spiser :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har taget 3-4 kravleskridt idag! :yay

Han er bare sej, din Elliot! :yay :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER