TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Tak søde! For begge dele :kram2 Vi kører om 10 min! :blink

Hav en dejlig dag!!! :kram2 :kiss :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hav en dejlig dag!!! :kram2 :kiss :biglove

 

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik så fint idag - vi var der i halvanden time, og han legede rundt i hele rummet.. Han var lige henne ved mig et par gange, og han tog også et par styrt, og der ville han trøstes af os. Men jeg tror nok det skal blive godt! :glad I morgen skal vi igen afsted fra 7.30 og til kl. 09, tror jeg.. Men de var rigtig søde derude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik så fint idag - vi var der i halvanden time, og han legede rundt i hele rummet.. Han var lige henne ved mig et par gange, og han tog også et par styrt, og der ville han trøstes af os. Men jeg tror nok det skal blive godt! :glad I morgen skal vi igen afsted fra 7.30 og til kl. 09, tror jeg.. Men de var rigtig søde derude :)

Dejlig start. Hvor er han sej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den dygtigste baby! VI har kørt 1800 km på tre dage, og han har brokket max en halv time sammenlagt!

Har også lovet ham at han ikke skal i bilen i morgen ;)

Wow, det er godt nok imponerende! Sødt af dig, han lige får en pause :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mia startet i vs. Første dag gik heldigvis rigtig godt, vi er så heldige at hun er startet på samme stue som Leo gik, så det var bare hyggeligt at være tilbage. Mia kravlede straks ud og legede med de andre. Hun var også tryg nok til at vise at hun kan gå (rejste sig og tog ti skridt) og rakte ud efter pædagogen :yay Så har tiltro til, hun nok skal klare indkøringen i næste uge, derefter slutter min mands barsel. Så begynder hverdagen :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mia startet i vs. Første dag gik heldigvis rigtig godt, vi er så heldige at hun er startet på samme stue som Leo gik, så det var bare hyggeligt at være tilbage. Mia kravlede straks ud og legede med de andre. Hun var også tryg nok til at vise at hun kan gå (rejste sig og tog ti skridt) og rakte ud efter pædagogen :yay Så har tiltro til, hun nok skal klare indkøringen i næste uge, derefter slutter min mands barsel. Så begynder hverdagen :s

 

Dejligt med en god start! :glad Men ja, hverdagen banker virkelig på nu! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mia startet i vs. Første dag gik heldigvis rigtig godt, vi er så heldige at hun er startet på samme stue som Leo gik, så det var bare hyggeligt at være tilbage. Mia kravlede straks ud og legede med de andre. Hun var også tryg nok til at vise at hun kan gå (rejste sig og tog ti skridt) og rakte ud efter pædagogen :yay Så har tiltro til, hun nok skal klare indkøringen i næste uge, derefter slutter min mands barsel. Så begynder hverdagen :s

Fedt med god start :yay

Spændende med den rigtige hverdag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige nu med Liv der lægger på min mave :kuller Det ville Ronja aldrig så nyder Liv vil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mia startet i vs. Første dag gik heldigvis rigtig godt, vi er så heldige at hun er startet på samme stue som Leo gik, så det var bare hyggeligt at være tilbage. Mia kravlede straks ud og legede med de andre. Hun var også tryg nok til at vise at hun kan gå (rejste sig og tog ti skridt) og rakte ud efter pædagogen :yay Så har tiltro til, hun nok skal klare indkøringen i næste uge, derefter slutter min mands barsel. Så begynder hverdagen :s

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårrh.. Selvom jeg ELSKER at Elliot er begyndt at rejse sig, kravle rundt osv. og er virkelig dygtig til det, så er jeg alligevel ved at blive sindssyg. KÆFT jeg sidder ikke ned i to sek før han er puttet til nat.

Idag tænkte jeg, at jeg da lige ville gøre rigtig godt rent mens han sov middagslur, og så kunne jeg nok lige nå et afsnit af de unge mødre bagefter. Han vågnede fandme efter 40 min, hvor jeg LIGE var blevet færdig med at gøre rent.. Det hader jeg virkelig… Så ville jeg hellere ha' gemt det rengøring og gjort det sammen med ham, så jeg kunne slappe af mens han sov.. Ihh! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårrh.. Selvom jeg ELSKER at Elliot er begyndt at rejse sig, kravle rundt osv. og er virkelig dygtig til det, så er jeg alligevel ved at blive sindssyg. KÆFT jeg sidder ikke ned i to sek før han er puttet til nat.

Idag tænkte jeg, at jeg da lige ville gøre rigtig godt rent mens han sov middagslur, og så kunne jeg nok lige nå et afsnit af de unge mødre bagefter. Han vågnede fandme efter 40 min, hvor jeg LIGE var blevet færdig med at gøre rent.. Det hader jeg virkelig… Så ville jeg hellere ha' gemt det rengøring og gjort det sammen med ham, så jeg kunne slappe af mens han sov.. Ihh!

Jeg lavede hurtigt den regl at den første halve til hele time, den bliver brugt på afslapning. Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede hurtigt den regl at den første halve til hele time, den bliver brugt på afslapning. Basta!

Lyder som en god regel! :respekt Kan være jeg skal tage den til mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god regel! :respekt Kan være jeg skal tage den til mig..

 

:ditto Det er hermed gjort! fandme om jeg gider det igen :P

 

Oplever i andre at de bliver rigtig sure på puslebordet. Elliot bliver simpelthen så stiktosset. Fandme om han vil ligge der. Det kræver tit at vi er to til at skifte, for ellers er det virkelig en kamp. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Det er hermed gjort! fandme om jeg gider det igen :P

Oplever i andre at de bliver rigtig sure på puslebordet. Elliot bliver simpelthen så stiktosset. Fandme om han vil ligge der. Det kræver tit at vi er to til at skifte, for ellers er det virkelig en kamp.

Det er Storm begyndt på de sidste par dage, det er møgirriterende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah bliver også tit tosset. Det har stået på et par måneder, så det passer vist nogenlunde aldersmæssigt med Elliot... Noah er 11 måneder nu.

Jeg prøver at lave sjov når jeg ligger ham eller giver ham lidt meget spændende legetøj. En vaskeklud hitter også pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en god regel! :respekt Kan være jeg skal tage den til mig..

Super ide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Det er hermed gjort! fandme om jeg gider det igen :P

Oplever i andre at de bliver rigtig sure på puslebordet. Elliot bliver simpelthen så stiktosset. Fandme om han vil ligge der. Det kræver tit at vi er to til at skifte, for ellers er det virkelig en kamp.

Sådan har Mia også været et stykke tid, det er frygteligt. Nogle gange kan vi afværge, men ikke altid.

Leo var også sådan en periode og kan jeg huske jeg en dag kom over og hentede ham i vs lige da han blev skiftet. Sørme om ikke han lå så fint der. Det er noget andet når det er mor og far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WEEE har i dag fundet billeder på vores lille extra kamera fra Frejas fødsel...

 

N har ellers fået skæld ud så mange gange fordi han kun fik taget billeder med sin telefon hvor kameraet var i stykker, så de ikke er skarpe. Og han har så ikke kunne huske at han faktisk har taget med kameraet, for det sagde han han ikke havde,

 

Men nu findes der faktisk hele 3 skarpe billeder, der er taget mens Freja ligger på min bryst :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så begynder hverdagen for alvor herhjemme. Jonas er tilbage på arbejde efter 5 uger med ferie og barsel, Ronja er i bh og Liv og jeg skal være alene hjemme på barsel :)

Morgenen startede med første udfordring: få gjort Ronja klar og afleveret i bh med bus samtidig med at skulle sørge for Liv. Det gik ok men kræver vist lidt træning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger er der nogen af jer der har styr på hvilke dokumenter jeg skal have i orden før fødslen og hvad skal man gøre efter.

Da vi ikke er gift ved jeg at vi skal have en onsorgserklæring med

Og at jeg efter fødslen skal anmelde min fødsel på borger.dk men hvad ellers ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger er der nogen af jer der har styr på hvilke dokumenter jeg skal have i orden før fødslen og hvad skal man gøre efter.

Da vi ikke er gift ved jeg at vi skal have en onsorgserklæring med

Og at jeg efter fødslen skal anmelde min fødsel på borger.dk men hvad ellers ?

Uha, vi anmeldte ikke selv noget, det tog sygehuset sig af. Og alt skete derefter automatisk, sygesikringsbevis mv.

Men vi var/er gift, så måske er det anderledes for os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger er der nogen af jer der har styr på hvilke dokumenter jeg skal have i orden før fødslen og hvad skal man gøre efter.

Da vi ikke er gift ved jeg at vi skal have en onsorgserklæring med

Og at jeg efter fødslen skal anmelde min fødsel på borger.dk men hvad ellers ?

Vi gjorde intet før. Da vi kom hjem fra hospitalet fik jeg et brev om at jeg skulle udfylde ansvars- og omsorgserklæring på borger.DK Og så fik min kæreste en mail om at han skulle gå ind og godkende det. Det var ret nemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde serienummeret på vores barnevogn :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har sovet fra 23 til kl 7.45! :yay Tror han er glad for at være på ferie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER