TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øhm, tror lige William har kastet op. Det virkede anderledes end gylp og det er ca 2 timer siden han spiste sidst. Jeg tænker han ikke er frisk, han har også pylret hele dagen og bliver meget ked hvis jeg ligger ham. Pus altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhm, tror lige William har kastet op. Det virkede anderledes end gylp og det er ca 2 timer siden han spiste sidst. Jeg tænker han ikke er frisk, han har også pylret hele dagen og bliver meget ked hvis jeg ligger ham. Pus altså

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 1 års- undersøgelse og vaccine overstået.. Og vi har jo skiftet læge, så det var første gang jeg mødte den ene af dem. Hold op hvor var hun sød, grundig og imødekommende.. Det er ikke noget jeg oplevede ved den gamle læge.

Han er en fin lille fis på 74 cm og 8,4 kg.

Han var lidt asymetrisk ved ballerne(da han lå på maven) så det skal lige undersøges på ortopædkirurgisk afd.

Og det kunne måske give svar på alle de udfordringer vi rent faktisk har haft med ham.. Så godt lægebesøg.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så går Clara helt.. Hvor er mor her stolt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at få Marius hjem på fredag, så vi kan få en normal hverdag igen. Lige pt bliver vores hjem bare brugt til at vi sover der og det hele ligner lort...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har lige trillet fra ryg til mave!!! :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har lige trillet fra ryg til mave!!! :yay :glad

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor har lige trillet fra ryg til mave!!! :yay :glad

:toot (og sig mig er han ikke lige kommet til verden :blink - nøj tiden går stærkt!!! )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F**************K.....!!! Og æv bæv!!!! Jeg har selvfølgelig gået og ventet på at det sku ske, men hvorfor - hvorfor Gud??? Hvorfor nu, hvorfor ikke for en måned siden, eller blot en uge siden - eller bare efter denne weekend?

Hvorfor skal den skide, længeventede mens (10,5 måned efter fødslen) komme liiiiige op til den week hvor Torben og jeg skal på hotelophold med swimmingpool, karbad og andet sjov? Nøj, jeg er faktisk lettere irriteret over min krops timing...

(men nå, hvis det er de største problemer man har lige nu, så skal man da vist ikke klage alt for meget - men synes alligevel at det er træls.....)

:gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Sikke en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot (og sig mig er han ikke lige kommet til verden :blink - nøj tiden går stærkt!!! )

Haha. Jo :P men han har godt nok også fart på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F**************K.....!!! Og æv bæv!!!! Jeg har selvfølgelig gået og ventet på at det sku ske, men hvorfor - hvorfor Gud??? Hvorfor nu, hvorfor ikke for en måned siden, eller blot en uge siden - eller bare efter denne weekend?

Hvorfor skal den skide, længeventede mens (10,5 måned efter fødslen) komme liiiiige op til den week hvor Torben og jeg skal på hotelophold med swimmingpool, karbad og andet sjov? Nøj, jeg er faktisk lettere irriteret over min krops timing...

(men nå, hvis det er de største problemer man har lige nu, så skal man da vist ikke klage alt for meget - men synes alligevel at det er træls.....)

:gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal

Ej hvor nitte - :prik

Håber nu alligevel i får en fantastisk weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Jo :P men han har godt nok også fart på!

Det skal jeg da lige love for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg sige farvel og tak for denne gang..... Fra i morgen er jeg indehaver af 2 stk skønne tumlinger :blink :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor nitte - :prik

Håber nu alligevel i får en fantastisk weekend

Ja ik?

Men tak Maja - og jeg tror helt bestemt at den bliver go trods alt... for vi kan få sovet....!! He he...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg sige farvel og tak for denne gang..... Fra i morgen er jeg indehaver af 2 stk skønne tumlinger :blink :loveshower

Uh hvor er det vildt!

Så må vi hellere følge med i tumlinge small talk også.... og stort tillykke med Charlie imorgen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skide forbandede DSB. Vi sidder nu i en lorte togbus og er langt fra hjemme. Og ayah er bare TRÆT. Hun plejer at blive puttet kl 21!

Og jeg har bare så dårlig samvittighed overfor hende :boo lort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skide forbandede DSB. Vi sidder nu i en lorte togbus og er langt fra hjemme. Og ayah er bare TRÆT. Hun plejer at blive puttet kl 21!

Og jeg har bare så dårlig samvittighed overfor hende :boo lort!

Årh, øv. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, øv. :kram2

Ja nu har jeg puttet hende i barnevognen, men uden sin natflaske. Må prøve at få hende forsigtigt op når vi er hjemme og give hende lidt mad i mørket.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F**************K.....!!! Og æv bæv!!!! Jeg har selvfølgelig gået og ventet på at det sku ske, men hvorfor - hvorfor Gud??? Hvorfor nu, hvorfor ikke for en måned siden, eller blot en uge siden - eller bare efter denne weekend?

Hvorfor skal den skide, længeventede mens (10,5 måned efter fødslen) komme liiiiige op til den week hvor Torben og jeg skal på hotelophold med swimmingpool, karbad og andet sjov? Nøj, jeg er faktisk lettere irriteret over min krops timing...

(men nå, hvis det er de største problemer man har lige nu, så skal man da vist ikke klage alt for meget - men synes alligevel at det er træls.....)

:gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal

Nååå, stakkel! hvor har jeg helt ondt af dig! :(

Hvorfor pokker skal tante-rød så lige dukke op nu, hvor i har planlagt kæreste(mand/kone) weekend med hvad der ellers tilhører..... dumme dumme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu har jeg puttet hende i barnevognen, men uden sin natflaske. Må prøve at få hende forsigtigt op når vi er hjemme og give hende lidt mad i mørket.. :(

Håber det går "smertefrit". Har I langt hjem endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG!!!!! gik min lille lort kold!

for pokker, hvor jeg hader hader hader, at hun ikke fatter at man skal sove når man er træt..... og at søvn, avler søvn = glad og tilfreds Luna.... men nej nej!

går snart ud af mit gode skind.... - søvn til mor om natten = MEGET træt og kort-luntet mor om dagen = dårlig kombi, når man har huset fuld af dejlige og energiske gæstebørn.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG!!!!! gik min lille lort kold!

for pokker, hvor jeg hader hader hader, at hun ikke fatter at man skal sove når man er træt..... og at søvn, avler søvn = glad og tilfreds Luna.... men nej nej!

går snart ud af mit gode skind.... - søvn til mor om natten = MEGET træt og kort-luntet mor om dagen = dårlig kombi, når man har huset fuld af dejlige og energiske gæstebørn.....

Æv! :( Er det stadig generelt lort eller har I gode nætter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F**************K.....!!! Og æv bæv!!!! Jeg har selvfølgelig gået og ventet på at det sku ske, men hvorfor - hvorfor Gud??? Hvorfor nu, hvorfor ikke for en måned siden, eller blot en uge siden - eller bare efter denne weekend?

Hvorfor skal den skide, længeventede mens (10,5 måned efter fødslen) komme liiiiige op til den week hvor Torben og jeg skal på hotelophold med swimmingpool, karbad og andet sjov? Nøj, jeg er faktisk lettere irriteret over min krops timing...

(men nå, hvis det er de største problemer man har lige nu, så skal man da vist ikke klage alt for meget - men synes alligevel at det er træls.....)

:gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal :gal

Skod!!! Og lidt ironisk når nu du har ventet sådan ;) Men mest af alt SKOD timing!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv! :( Er det stadig generelt lort eller har I gode nætter?

det er bare generelt noget lort efter kl 20..... hun falder fint i søvn.... sover en time!!! og så er hun bare vågen, som i "så er jeg klar til at lege i et par timer"

Hun sover ca det halve af natten inde hos os, men sidste nat faldt hun først i søvn kl 22 ca og så rendte jeg ca hver halve time ind til hende, for at give sut og putte dyne på.... eller forgæves! kl. 3.30 var hun så vågen at jeg var nødt til at tage hende med ind til os, hun drak 50ml kamillethe og så sov hun til kl. 6.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER