TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv en øv nat i havde i nat:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha - det gjorde jeg også :lol

Det så sikkert også sjovt ud - men hun faldt i søvn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål angående DP.. Til jer der har børn der er startet eller snart starter..

Hvor stort har i købt regntøjet ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemanden er vist alligevel påvirket af alle de indtryk i går, han er slet ikke sig selv i dag, vil ikke ligge selv særlig længe, vågner skrigende flere gange, har spist jeg ved ikke hvor mange gange og virker bare generelt følsom.

Jeg har givet op angående oprydningen og har nu William sovende hos mig mens jeg ser tv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en total overtræt hysterisk dreng.. Gode råd modtages med kyshånd ASAP...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nice, har du nogen ide om hvad der er grunden til at han sover så dårligt? Har har ondt? Er han utryg? Nogen ideer?

Ellers når han er så stor, kunne det måske være en ide at få en læge eller måske kiropraktor til at se på ham, om der er noget sådan fysisk galt eller han har ondt?

Pyh nu er der ro på.. Det holdt hårdt.. Hvor er det egentlig svært at liste sig ud at et værelse selvom der er gulvtæppe på.. Øv hvor føler jeg mig bare som en dårlig mor.. :(

Nej, jeg er efterhånden løbet tør for ideer. Vi har haft fys. På ham i hjemmet, og har prøvet både kædedyne og kugledyne. Lige lidt hjalp det. Han er særlig sensistiv, men Det tager vi hensyn til i hverdagen.

Han har haft en svært start på livet og har "hængt" meget på mig. Så det kan godt tænkes at det er tryghed. Det får han bare stort set hele dagen.. Kiropraktor var vi til da han var omkring en tre måneder, og fik ham "ordnet". om det er kommet igen ved jeg ikke. det er selvfølgelig også en mulighed.

Måske jeg også skulle få tjekket ørerne på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål angående DP.. Til jer der har børn der er startet eller snart starter..

Hvor stort har i købt regntøjet ??

En størrelse for stort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke sjovt at være William i dag, og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke sjovt at være William i dag, og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at hjælpe ham.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige ud af at Lilly ELSKER quinoa med lidt krydret suppe over :yay yay for nye ting på menuen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål angående DP.. Til jer der har børn der er startet eller snart starter..

Hvor stort har i købt regntøjet ??

74 og så et todelt sæt. Str 80 var simpelthen kæmpe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

74 og så et todelt sæt. Str 80 var simpelthen kæmpe!

Jeg er nemlig også ude i om 74 er stort nok til Ida - tror nemlig hun vil svømme i str 80..

Men det er altid skønt med inputs jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RØØØØØV! Er så træt af den her tiger.. Værste tigerspring NOGENSINDE!!!!!!!!! Jeg er sur, træt og gider bare ikke bøvle med sur baby, der sætter sig op for at stille sig op heeeeele tiden :numse :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kogte kikærter er guf og pincetgrebstræning i et :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kogte kikærter er guf og pincetgrebstræning i et :loveshower

Hey.. God ide.. Og så samtidig lave lækker humus.. Mums.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

RØØØØØV! Er så træt af den her tiger.. Værste tigerspring NOGENSINDE!!!!!!!!! Jeg er sur, træt og gider bare ikke bøvle med sur baby, der sætter sig op for at stille sig op heeeeele tiden :numse :boo

:kram ved hvordan du har det..

Så jeg råber RØØØØØØØV sammen med dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige ud af at Lilly ELSKER quinoa med lidt krydret suppe over :yay yay for nye ting på menuen

Vores dreng er også vild med krydret mad.. F.eks krydret tomatsuppe..

Men fedt når det bliver taget godt i mod..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål angående DP.. Til jer der har børn der er startet eller snart starter..

Hvor stort har i købt regntøjet ??

Silas bruger str. 80, så jeg har købt regntøj i 86, det er da lidt stort, men ikke så jeg synes jeg ligefrem svømmer i det... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle være forbudt for børn at få 6 tænder på en gang, Albert er jo slet ikke til at være i nærheden af, eller gøre tilfreds for den sags skyld.

Men ej hvor har jeg ondt af ham når han febrilsk prøver at klø sig i munden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Caroline var så nem at putte lidt over syv, men vågnede op 1 time senere og havde ondt i maven. Sover stadig kkke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skulle være forbudt for børn at få 6 tænder på en gang, Albert er jo slet ikke til at være i nærheden af, eller gøre tilfreds for den sags skyld.

Men ej hvor har jeg ondt af ham når han febrilsk prøver at klø sig i munden.

Jøsses - den dreng forstår bare ikke at tage den med ro! Øv den lille stakkel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha syntes godt nok jeg har nok at se til når jeg er alene med Mie. Man kan ikke være alle steder på en gang og kan godt mærke at kampene vælges. At lave mad, ordne køkken og vasketøj er ikke noget særligt men ikke lige at have den ekstra hånd (og øjne og ører) gør det bare 100 gange mere besværligt, Mie tømte 3 skuffer, 2 skabe, fik fat i en saks (:blink) og en masse beskidte skeer fra opvaskeren som jeg stod og fyldte, hev alt bade legetøjet ud på gulvet på badeværelset, fik fat i en cd der sad i anlægger i stuen OG spredt alt legetøjet ud i stuen - alt sammen på den halve time jeg lavede mad...

Har som altid den dybeste respekt for alene mødre! Jøsses hvor må i forbrænde kalorier "ang mas" (stave plade) på daglig basis eller også har jeg et ualmindeligt aktivt barn :P

Jeg endte med først at ordne køkken da jeg havde puttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arggggggggggh! Lorte spasser tiger, SKRID og giv mig mit barn tilbage :( Synes det er en :numse sidste uge på barsel :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses - den dreng forstår bare ikke at tage den med ro! Øv den lille stakkel!

Ro hvad betyder det? Det er ikke et ord vi kender herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha syntes godt nok jeg har nok at se til når jeg er alene med Mie. Man kan ikke være alle steder på en gang og kan godt mærke at kampene vælges. At lave mad, ordne køkken og vasketøj er ikke noget særligt men ikke lige at have den ekstra hånd (og øjne og ører) gør det bare 100 gange mere besværligt, Mie tømte 3 skuffer, 2 skabe, fik fat i en saks (:blink) og en masse beskidte skeer fra opvaskeren som jeg stod og fyldte, hev alt bade legetøjet ud på gulvet på badeværelset, fik fat i en cd der sad i anlægger i stuen OG spredt alt legetøjet ud i stuen - alt sammen på den halve time jeg lavede mad...

Har som altid den dybeste respekt for alene mødre! Jøsses hvor må i forbrænde kalorier "ang mas" (stave plade) på daglig basis eller også har jeg et ualmindeligt aktivt barn :P

Jeg endte med først at ordne køkken da jeg havde puttet!

Hun har da godt nok fået fart på hende Mie, der skal ske noget :)

Jeg har også den største respekt på enlige mødre, der formår at klare alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER