TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Arg øv.. Så skulle du have meldt fra igår, som vi snakkede om.

Ja - kunne godt have brugt dagen noget bedre!

Hmmm... det er træls når man føler at man har "spildt" sin tid, fremfor at man tænker - "hvor fedt at vi stadig kan snakke så godt sammen".....

Det havde jeg faktisk troet at vi kunne :( desværre gik der ikke længe inden det gik op for mig at vi er ret forskellige og "vokset" i hver sin retning. Hun sagde og gjorde bare så mange ting som jeg ikke ville kunne stå inde for. Altså jeg tror ikke hun er en dårlig mor der ikke elsker sit barn, jeg ville bare gøre tingene meget anderledes. Men vi kan jo ikke alle være ens, fred være med det. Det her var bare anderledes, ikke som andre jeg kender der heller ikke gør præcis som mig og Anders men hvor jeg stadig kan forstå valgene.

Giver det mening? Vil ikke udpensle det her men kan fortælle det næste gang vi ses ;).

Øv. Men så er det da afklaret... :kram

Præcis Anders ord :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bortset fra det uheldige besøg så har resten af eftermiddagen været perfekt. Anders kom tidligt hjem så vi gik sammen ned og hentede Mie det var første gang Anders har hentet - Mie gik helt i selvsving da hun så vi begge var der. Vi tog klapvognen for første gang - det hittede.

Mie har sovet over 3 timer :blink

Så har vi hygget på altanen i det gode vejr hvor Mie har kravlet ud og ind og hen over os og kattene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi slet slet ikke har råd til det, så vælger vi at prioritere vores parforhold bare en lille smule....

Så jeg har lige bestilt en overnatning på Hotel Koldingfjord - så vi kan få fejret vores 6 års bryllupsdag (hold da op er det allerede så længe... til november har vi været sammen i 10 år....)

Nøj jeg glæder mig allerede helt vildt...

:7himmel :7himmel :7himmel :yay :yay :yay :toot :balloon :loveyou :loveyou

Ej hvor godt! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt tænkes.... hvor er det træls for jer!

Eller tænder..... eller begge dele! der er to fine buler i tandkødet for oven!!! - men træls er det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi slet slet ikke har råd til det, så vælger vi at prioritere vores parforhold bare en lille smule....

Så jeg har lige bestilt en overnatning på Hotel Koldingfjord - så vi kan få fejret vores 6 års bryllupsdag (hold da op er det allerede så længe... til november har vi været sammen i 10 år....)

Nøj jeg glæder mig allerede helt vildt...

:7himmel :7himmel :7himmel :yay :yay :yay :toot :balloon :loveyou :loveyou

Hvor er det da bare dejligt for jer! :yay :yay :yay Og tillykke med den kommende bryllupsdag... den 7/7???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Marius haft det første med hjem fra DP. De har været på optog idag med vuggestue og børnehaverne og vores DP har klippet hans hænder ud og sat på et bånd, som han har haft om hovedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt! :biglove

Ja, det bliver det virkelig! Jeg er også glad for at Torben er med på den. Så må min efterhånden forfærdelige udgroning passe sig selv indtil der bliver råd - for det her er 1000 gange vigtigere for os lige nu. For Torben sagde at hvis jeg ville til frisør, så var der ikke råd til hotelophold - men jeg synes ikke at det var svært at vælge....

Hvad med dig og Anders - skal I afsted engang snart?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller tænder..... eller begge dele! der er to fine buler i tandkødet for oven!!! - men træls er det!

Ja uanset hvad det er, så er det da træls - og træls hvis ikke du får din nattesøvn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det da bare dejligt for jer! :yay :yay :yay Og tillykke med den kommende bryllupsdag... den 7/7???

Ja jeg er også glad for beslutningen - for det er selvfølgelig mange penge for blot et døgn, men det kan alligevel ikke gøres op i penge når det kommer til stykket... og taaaak for det - ja, det er den 7/7 - ( 2007) det skal jo være nemt for manden at huske, ik? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver jeg jo også nysgerrig :-p

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det bliver det virkelig! Jeg er også glad for at Torben er med på den. Så må min efterhånden forfærdelige udgroning passe sig selv indtil der bliver råd - for det her er 1000 gange vigtigere for os lige nu. For Torben sagde at hvis jeg ville til frisør, så var der ikke råd til hotelophold - men jeg synes ikke at det var svært at vælge....

Hvad med dig og Anders - skal I afsted engang snart?

Man kan altid selv farve sit hår hvis det er ubærligt at rende rundt med. Ellers kender jeg en billig frisør der gerne kører til udkants DK ;)

Men ja ville også 1000 gange hellere på weekend tur end frisør!

Vi har faktisk lige snakket om at tage ud og spise snart, Anders forældre har ikke passet endnu så vi snakkede om at gøre det en gang til middag eller en tidlig aftensmad så de ikke skal putte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan altid selv farve sit hår hvis det er ubærligt at rende rundt med. Ellers kender jeg en billig frisør der gerne kører til udkants DK ;)

Men ja ville også 1000 gange hellere på weekend tur end frisør!

Vi har faktisk lige snakket om at tage ud og spise snart, Anders forældre har ikke passet endnu så vi snakkede om at gøre det en gang til middag eller en tidlig aftensmad så de ikke skal putte.

Det var da en go idé! Og det vil de sikkert også blive glade for at få lov til.....

Ang frisør eller farve håret selv, så tror jeg at jeg må vente til der bliver råd til frisør. Jeg har ikke farvet hår selv siden jeg var teenager, tror jeg.... jeg har altid fået lavet striber - eller reflekser hedder det vel egentlig. Jeg er ikke go til at få farvet det hele.... og det er lidt svært at lave reflekser selv....

Hvem er det du kender, der kører ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en go idé! Og det vil de sikkert også blive glade for at få lov til.....

Ang frisør eller farve håret selv, så tror jeg at jeg må vente til der bliver råd til frisør. Jeg har ikke farvet hår selv siden jeg var teenager, tror jeg.... jeg har altid fået lavet striber - eller reflekser hedder det vel egentlig. Jeg er ikke go til at få farvet det hele.... og det er lidt svært at lave reflekser selv....

Hvem er det du kender, der kører ud?

Min fætters kæreste. Hun er simpelthen så sød og skide dygtig. Hun kommer fra området, mener det er Skjern. Google Lene M frisør så kommer hun frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet ikke mere i dag!! Jeg giver altså op!

Og så har jeg kvalme oveni og J er total ego agtig, ej men altså!!! Møg dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet ikke mere i dag!! Jeg giver altså op!

Og så har jeg kvalme oveni og J er total ego agtig, ej men altså!!! Møg dag.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet ikke mere i dag!! Jeg giver altså op!

Og så har jeg kvalme oveni og J er total ego agtig, ej men altså!!! Møg dag.

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig feber-mus.... men heldigvis ikke så høj i dag, som den var i går..... endnu!

Mistænker at det er 3-dags feber???

God bedring til Luna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi slet slet ikke har råd til det, så vælger vi at prioritere vores parforhold bare en lille smule....

Så jeg har lige bestilt en overnatning på Hotel Koldingfjord - så vi kan få fejret vores 6 års bryllupsdag (hold da op er det allerede så længe... til november har vi været sammen i 10 år....)

Nøj jeg glæder mig allerede helt vildt...

:7himmel :7himmel :7himmel :yay :yay :yay :toot :balloon :loveyou :loveyou

Fedt fedt fedt :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bortset fra det uheldige besøg så har resten af eftermiddagen været perfekt. Anders kom tidligt hjem så vi gik sammen ned og hentede Mie det var første gang Anders har hentet - Mie gik helt i selvsving da hun så vi begge var der. Vi tog klapvognen for første gang - det hittede.

Mie har sovet over 3 timer :blink

Så har vi hygget på altanen i det gode vejr hvor Mie har kravlet ud og ind og hen over os og kattene.

Hvor fedt at i har fået hygget jer sammen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet ikke mere i dag!! Jeg giver altså op!

Og så har jeg kvalme oveni og J er total ego agtig, ej men altså!!! Møg dag.

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvorfor skal vores overetage blive så varmt som en sauna?? Anabella kan bare SLET ik finde ro!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare slet ikke mere i dag!! Jeg giver altså op!

Og så har jeg kvalme oveni og J er total ego agtig, ej men altså!!! Møg dag.

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt fedt fedt :yay :yay

Ja helt vild fedt! Det er dejligt at have noget at se frem til.....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, hvorfor skal vores overetage blive så varmt som en sauna?? Anabella kan bare SLET ik finde ro!!

Ej hvor træls... selvom sol og varme er dejligt, så er det ikke altid fedt når man har små børn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Caroline har haft så ondt i maven i mange dage, og lactoluse kuren hjalp så ikke, så hun fik en sprøjte i bagen(forstå mig ret!) det gav to enorme bonusbleer og en lille mus der vred sig i smerte... Synes sgu vi har haft nok af mave problemer! Stakkels trold!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER