TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Nu med ny pusletaske - og en baby som ikke kan bestemme sig for om han er sur og vil op, eller om han vil lege på legetæppet. Han leger i 2 minutter, skælder ud i et minuts tid, leger i 5 minutter, skælder ud et minuts tid osv :lol Bestem dig dog knægt!

Tror han synes det var hårdt at være med mor og far ude og købe pusletaske fordi det krævede LIDT lang tid i bilen :wub Men dejligt at han tydeligvis alligevel nyder at lege lidt.

Uh - kan tasken bruges?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu synes jeg egentligt godt sygdommen må forsvinde. Jeg har det elendigt igen og stakkels William har nu været sløj i 7 dage, heldigvis tager han det ok. Han vælger at sove det ud, i dag 1,5 time formiddag, 4 t og 3 kvarter middag (afbrudt af amning hvor han faldt i søvn med det samme) og nu har han indtil videre sovet 30 minutter her til aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu har jeg lige fået den i dag, så har ikke fået taget den i brug endnu :P Planen er at jeg imorgen formiddag skal have ordnet pusletaske når han sover :) Glææææder mig :)

Jeg endte med at få den til 250 kr, fordi der var lidt flere slidmærker end der egentlig var beskrevet. Det er ikke noget vildt, men trods at nogle mærker som er synlige. Så jeg skrev til sælger at så synes jeg 400 var for dyrt, men at jeg ville give 250, og det gik de med til. Det synes jeg alligevel er en ok handel for begge parter :)

Ja for Søren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ stolt af min datter!

Hun blev passet for aller første gang, fra kl 14 til kl. 20 i går, hos mormor. morfar og moster, imens mor og far var til Rock i Holstebro.

Det var bare gået så godt og de havde hygget sig helt vildt. Luna havde spist kalkun med nye kartofler til aftensmad - hende som ikke gider at spise en kogt kartoffel herhjemme :huh

Dejlige unge! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det her sommerhus halløj er måske ikke for C. Igår havde hun mega feber, i dag ondt i maven og virkelig haft en skrigetur... Håber vi får en nogenlunde nat, i forhold til den i går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså vildt hvad 2 min i stuen hvor vi hvisker om at det er mørkt og nat og at alle sover kan gøre for vores nattesøvn. Hun gik fra at græde og nærmest at springe op som en fjeder når jeg lagde hende. Til at være helt afslappet og sove før jeg var ude af døren. Det er VIRKELIG rart at skulle tage en kamp kl 3.30 om natten. Ingen flaske, ingen gråd :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det her sommerhus halløj er måske ikke for C. Igår havde hun mega feber, i dag ondt i maven og virkelig haft en skrigetur... Håber vi får en nogenlunde nat, i forhold til den i går

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså ikke det fedeste i verden at skulle ud af døren på et bestemt tidspunkt når ens barn sover længe :( øv! Jeg HADER at vække hende og helt ærligt så kunne jeg også godt lige bruge en halv time mere. 3 gange var vi oppe i nat. Det lille pus hoster sig vågen og kan slet ikke selv finde ro bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Resultatet af en weekend i Thy hos familien har været amning med 2 timers mellemrum 3 nætter i træk (for at få hende til at sove), utallige opvågninger og traven frem og tilbage samt våget kl. 4.30 når solen står op - og med besvær fået til at sove videre til kl. 6.

Arghhh det dur bare ikke. Mor er træt og har lange bryster efterhånden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe morgenens tandbørstning foregik under dans til "Hvem vil ikke gerne være kat" :P Lidt svært at balancere baby på én arm og tandbørste i den anden hånd, men Mar synes det var så sjovt at han grinede så alle tænderne kom frem. Så blev dagens sure pligt pludselig super hyggelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en søn på 11 mdr (ja i dag faktisk) der kører med en lille lastbil rundt i stuen og siger brrrrrr... Det er SÅ sødt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok en krævende process at give William et bad i dag, der er ikke noget varmt vand (og ved ikke hvornår vi får lavet fyret, så vil ikke vente). Så jeg render mellem elkedel og badekar, det tager tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Resultatet af en weekend i Thy hos familien har været amning med 2 timers mellemrum 3 nætter i træk (for at få hende til at sove), utallige opvågninger og traven frem og tilbage samt våget kl. 4.30 når solen står op - og med besvær fået til at sove videre til kl. 6.

Arghhh det dur bare ikke. Mor er træt og har lange bryster efterhånden!!

Argh, røv!! Håber snart det bliver bedre!!

Hehe morgenens tandbørstning foregik under dans til "Hvem vil ikke gerne være kat" :P Lidt svært at balancere baby på én arm og tandbørste i den anden hånd, men Mar synes det var så sjovt at han grinede så alle tænderne kom frem. Så blev dagens sure pligt pludselig super hyggelig :loveshower

Haha, hvor er det godt!! men nu har jeg den sang i hovedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay, det er ret meget noget bøvl! Håber I snart kan få lavet fyret :kram

Ja det var mega bøvlet, men han blev ren og fik endda også klippet negle og kom i nye bukser og ser hammer godt ud :) Og så er min dag reddet.

Og så er min lille skat blevet kilden, og han kluk ler - det er altså vidunderligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det var svært at falde i søvn igår. Men Marius var feberfri og afleveret i DP og både mor og far kom på arbejde idag. Underligt. Men kom ned til flag og rundstykker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det var svært at falde i søvn igår. Men Marius var feberfri og afleveret i DP og både mor og far kom på arbejde idag. Underligt. Men kom ned til flag og rundstykker :)

Dejligt at Marius var feberfri :)

Det lyder som om du har haft en hyggelig første arbejdsdag, og at de var glade for at se dig igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på hus!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på hus!!!

Spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på hus!!!

spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline går!!! Weeehuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG sover trunten!!! for pokker da en kamp.... :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på hus!!!

uhh spændene :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på hus!!!

Ej, hvor godt! håber på godt nyt!

Hvornår får i svar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det var svært at falde i søvn igår. Men Marius var feberfri og afleveret i DP og både mor og far kom på arbejde idag. Underligt. Men kom ned til flag og rundstykker :)

Og tillykke med fødselsdagen!! :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi budt på hus!!!

Ihh! Det er så spændende! :goodluck

Caroline går!!! Weeehuuu

:yay Hvor er hun SEJ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER