TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Nu må Marius gerne lære at gå. Ellers bliver det dyrt i bukser med alle de slidhuller på knæerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har vores dp også bemærket at "hun er ikke helt sig selv" - og havde kun sovet 2 X 45 min i dag... og da jeg hentede hende i dag skreg hun helt vild, fordi hun blev sat ned mens jeg pakkede hendes ting. Og så skreg hun ellers hele vejen ud til bilen og hele vejen hjem (som heldigvis kun er 2 min)

Da vi trådte ind herhjemme ændrede humøret sig pludselig. Og så har hun skiftevis været overglad og dernæst sur og hysterisk.

(og jeg ved godt at man ikke skal gøre sig klog osv, men jeg blev nødt til at sige til dp at jeg troede at det var pga det udviklings-spring hun er i gang med - for hun var tydeligvis meget overrasket over hendes humør i dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vores dp også bemærket at "hun er ikke helt sig selv" - og havde kun sovet 2 X 45 min i dag... og da jeg hentede hende i dag skreg hun helt vild, fordi hun blev sat ned mens jeg pakkede hendes ting. Og så skreg hun ellers hele vejen ud til bilen og hele vejen hjem (som heldigvis kun er 2 min)

Da vi trådte ind herhjemme ændrede humøret sig pludselig. Og så har hun skiftevis været overglad og dernæst sur og hysterisk.

(og jeg ved godt at man ikke skal gøre sig klog osv, men jeg blev nødt til at sige til dp at jeg troede at det var pga det udviklings-spring hun er i gang med - for hun var tydeligvis meget overrasket over hendes humør i dag)

Åh ja, den tiger tager også snart livet af mig! Så sender bare lige et kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puuu.. Det bliver en laaaaaaaaaaaaaaang nat..... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, den tiger tager også snart livet af mig! Så sender bare lige et kram

Har I mærket til den alle uger? For vi har kun lige mærket lidt til den i starten - og så nu her den sidste uges tid har det været storslem.... så liiiige som jeg troede at vi slap billigt, sagde den "Ha Ha - så let slipper I ikke....!"

- og tak for kram søde ven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39,4 sagde feberen til aftensmad :( øv!

Nu er hun for første gang nogensinde, blevet puttet i sin seng uden hun sagde et pip! :blink

Og nå jo! så rejste hun sig da lige op i sengen selv, for første gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng som bare ikke vil sove... Tror måske at han ikke var træt nok efter kun 2 timer... Nu lyder det umiddelbart til at han er faldet til ro efter vi har været inde og give sut nok 15 gange... Varmen kan måske også spille ind, så imorgen putter jeg ham i en kortærmet body... det er jo så varmt at jeg selv ville dø i en langærmet bluse under en dyne...

Åh ja, varmen kan helt sikkert spille ind.! Det er jo svært for os selv at finde ro, hvis vi har det for varmt!! Her er det tynd natdragt og ingen dyne.. Kortærmet body og dyne er for varmt! Dynen ødelægger showet herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I mærket til den alle uger? For vi har kun lige mærket lidt til den i starten - og så nu her den sidste uges tid har det været storslem.... så liiiige som jeg troede at vi slap billigt, sagde den "Ha Ha - så let slipper I ikke....!"

- og tak for kram søde ven

Den har i hvert fald været her den sidste uge/halvanden som passer med dens start (Silke Elia er 43 uger), så der er laaaang vej endnu. Hendes dage er egentlig okay, udover hun vil underholdes hele tiden og ikke sover ret meget, men aftenerne og nætterne er forfærdelige, selvom det næsten ikke kunne blive værre. Den er lige så slem som 19-ugers tigeren, som var storslem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella knækkede i går "kom fremad" koden :D Og allerede i dag går det ok hurtigt og hun bliver helt forpustet - nu skal kondien bygges op!! Og det ser noget så sødt ud, sådan som hun kæmper og er så stolt, når hun når frem :)

Hun møver "kun", men det er stort alligevel.! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella knækkede i går "kom fremad" koden :D Og allerede i dag går det ok hurtigt og hun bliver helt forpustet - nu skal kondien bygges op!! Og det ser noget så sødt ud, sådan som hun kæmper og er så stolt, når hun når frem :)

Hun møver "kun", men det er stort alligevel.! :yay

:yay Juhuuuuu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! En sur, træt og utilfreds baby jeg har - der selvfølgelig nægter at sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

55 ugers tigeren er sgu for træls. Mor mor og mor hele tiden. Lille abeunge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper stadig :( :boo Hun græder igen og nægter alt.. Jeg brød helt sammen og synes verden er uretfærdig, så S har taget over. Hvorfor kan hun ikke være glad de sidste 3 uger?!?

På plussiden, er hun kommet op på alle 4 SÅ mange gange idag og klapper hele tiden.. Har lille applaus konstant (undtagen når hun græder) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper stadig :( :boo Hun græder igen og nægter alt.. Jeg brød helt sammen og synes verden er uretfærdig, så S har taget over. Hvorfor kan hun ikke være glad de sidste 3 uger?!?

På plussiden, er hun kommet op på alle 4 SÅ mange gange idag og klapper hele tiden.. Har lille applaus konstant (undtagen når hun græder) ;)

Kender det godt, med de der konstante græde-utilfredsheds perioder... Åh, de er trælse og man får grå hår! Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kæmper stadig :( :boo Hun græder igen og nægter alt.. Jeg brød helt sammen og synes verden er uretfærdig, så S har taget over. Hvorfor kan hun ikke være glad de sidste 3 uger?!?

På plussiden, er hun kommet op på alle 4 SÅ mange gange idag og klapper hele tiden.. Har lille applaus konstant (undtagen når hun græder) ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt, med de der konstante græde-utilfredsheds perioder... Åh, de er trælse og man får grå hår! Kram

Tak og i lige måde til jer! Håber C nyder resten af ugen i sommerhus :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kiss

Hun faldt endelig i søvn her kl 22.30! Så sent har hun ikke været oppe til i mange mange uger nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for lactolose kur!! Har fået sovet i nat, jubii

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En forfærdelig nat. Marius skreg i 1,5-2 timer og bagefter kunne jeg ikke sove :( Så burde nok ikke sætte mig ud i min bil lige om lidt, for hænger jo næsten ikke sammen.... Håber det hjælper at komme på job...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså skønt at have A hjemme på en uges barsel! Han stod op med Theo kl. 6 og jeg sov videre. Så blev jeg lige vækket her for 20 minutter siden og hav Theo babs inden lur.

Og nu ligger jeg så i sengen igen :glad Sweet dreams, ladies! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork - har bare haft de ondeste mareridt her de sidste par dage...

Igår drømte jeg at jeg kørte Maja til lægen og så af en eller anden grund lod hende være der alene, og da jeg kom en time senere for at hente hende, var hun væk og hun var bare væk væk - som i vi ringede til politiet sent den aften og fortalte at vores 4-årig havde været forsvundet hele dagen (Hvorfor vi først ringede sent aften må stå hen i det uvisse). Fy for den!

I nat drømte jeg at Aron pludselig hævede helt op som en ballon med for meget luft og han slet ikke kunne trække vejret, og jeg kaldte på min mand som bare ikke vidste hvad vi skulle gøre, og jeg kunne slet ikke samle mig til at tænke på at ringe 112. Jeg kunne ligesom høre min egen fornuft i drømmen som en slags speaker, men jeg kunne i drømmen ikke høre mig selv...

øv, øv, øv... Man sover så røv efter sådanne mareridt fordi man bare ligger og lytter til ungens vejrtrækning...

:kram væmmelig følelse sådanne mareridt efterlader. Kan jeg trøste dig ved at sige at sådan nogle drømme faktisk aldrig handler om noget der kommer til at ske men snarere handler om ting man frygter? Og det er jo fordi du er sådan en kærlig mor og stedmor at din største frygt er at der sker noget for de små mennesker. Hold fast i den tanke og giv dem et kram, og prøv at glemme dumme mareridt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har i hvert fald været her den sidste uge/halvanden som passer med dens start (Silke Elia er 43 uger), så der er laaaang vej endnu. Hendes dage er egentlig okay, udover hun vil underholdes hele tiden og ikke sover ret meget, men aftenerne og nætterne er forfærdelige, selvom det næsten ikke kunne blive værre. Den er lige så slem som 19-ugers tigeren, som var storslem.

Puha Louise - jeg synes godt nok også at I har det hårdt - og har haft det i lang tid nu! Så jeg håber ikke at I kommer til at mærke til tigeren alle uger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella knækkede i går "kom fremad" koden :D Og allerede i dag går det ok hurtigt og hun bliver helt forpustet - nu skal kondien bygges op!! Og det ser noget så sødt ud, sådan som hun kæmper og er så stolt, når hun når frem :)

Hun møver "kun", men det er stort alligevel.! :yay

Wuhuuuuu!! Sådan! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fjollet.... Savner min dreng, bare fordi han ligger og sover - og har gjort det i halvanden time nu. Glæder mig til at give ham et kæmpe kram og kys når han vågner :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39,4 sagde feberen til aftensmad :( øv!

Nu er hun for første gang nogensinde, blevet puttet i sin seng uden hun sagde et pip! :blink

Og nå jo! så rejste hun sig da lige op i sengen selv, for første gang!

Træls med sygdom - men wuhuuu, for at Luna rejste sig op for første gang! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER