TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er BOMBET efter en dag med Mie på armen, selv bæreselen blev forkastet - oh gisp "I need some space" (frygter vi har besøg af en tiger :unsure )

Men på den positive side har min datter kluk grinet flere gange og hun har haft den til dato bedste baby svømning. Og så har hun sovet siden kl 18 så jeg har fladet ud på sofaen sammen med kattene! Og nu går jeg i seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmf! Godt nok ikke så meget ondt i maven, men tilgengæld baby der vil spise tit..

Øv min højre brystvorte er øm - konstant!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super lækkert lillemand at du først vågner rigtigt her kl 5. Tak for det. Men kunne du ikke også prøve ikke at halvvågne hver time hvor mor skal op og nusse dig på kinden for at du sover videre :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal jeg være så god en hustru og altid lytte til min mand: "Nej skat vi skal ikke give saltvandsdråber, lad det bare komme ud naturligt" - ja tak det er sgu ikke dig der skal op og amme det oftere og længere fordi C ikke kan få vejret.

Tænkt af en træt mor der ammede fra 3-4 og nu ammer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg dagdrømmer om søvn... kl 4 begyndte Mie at røre på sig og så kunne jeg ikke sove, kl 5 var hun sulten, så lavede hun en bonus ble. Kl 5.45 sov hun endelig. Kl 6.25 vågnede hun igen og har været alt for frisk lige siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prutter jeres børn også helt vildt om morgenen? :rolleyes Til en hvis grænse synes jeg, at det er lidt sødt og sjovt, for Mar kan BARE slå høje prutter og endda lave en meget passende grimasse samtidig (Det minder mig om faren i den der Eddie Murphy film, hvor Eddie er en stor tyk professor, der opfinder et eller andet, så han bliver mega slank...), men han vågner bare tit af det, og det er jo lidt synd (for os alle) når han tydeligvis godt kunnet have sovet længere...

Er der mon noget, jeg kan gøre? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius blev helt hysterisk da vi forsøgte at ligge ham i tremmesengen i nat efter en flaske. Så han har sovet mellem mor og far. Og han boblede med det samme han blev lagt... Mystisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius blev helt hysterisk da vi forsøgte at ligge ham i tremmesengen i nat efter en flaske. Så han har sovet mellem mor og far. Og han boblede med det samme han blev lagt... Mystisk...

Mon han har savnet din mor og far mens han er blevet passet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia skal vaccineres kl11. Skal alene afsted med hende. Øv hvor jeg overhovedet ikke synes det er sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha... for første gang i... tja... i 3 måneder føler jeg mig faktisk nogenlunde udhvilet... Det er nu go at være hjemme hos mor og far...

Elin faldt i søvn kl. 20.20 i går aftes, vågnede først kl. 24 og igen kl 6.15.... og jeg fik rent faktisk sovet lidt i de timer - det er store mirakler der sker lige nu. Hvis så også bare projekt "at ville tage en flaske" kunne "flaske sig"... hmm dårlig humor med ordspil, så ville det være fantastisk. Men jeg har nok indstillet mig på at jeg har en stædig datter, der ikke stiller sig tilfreds med andet end "the real thing"... pisse belastende.... men nøj hvor jeg nyder at der bliver serveret mad, ordnet vaksetøj og lidt aflastning i Elins vågne timer... det giver overskud. Elin har verdens bedste bedsteforældre (mine forældre)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia skal vaccineres kl11. Skal alene afsted med hende. Øv hvor jeg overhovedet ikke synes det er sjovt :(

Det kan jeg godt forstå.. det er rart at have en med som støtte. Men du skal nok klare det - ligesom du plejer! Og det er som regel ikke længe at de er kede af det. Det kommer evt. senere, hvor manden så er hjemme - forhåbentlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er BOMBET efter en dag med Mie på armen, selv bæreselen blev forkastet - oh gisp "I need some space" (frygter vi har besøg af en tiger :unsure )

Men på den positive side har min datter kluk grinet flere gange og hun har haft den til dato bedste baby svømning. Og så har hun sovet siden kl 18 så jeg har fladet ud på sofaen sammen med kattene! Og nu går jeg i seng

Puha... men Maja du er som altid go til at finde de positive ting.... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha... for første gang i... tja... i 3 måneder føler jeg mig faktisk nogenlunde udhvilet... Det er nu go at være hjemme hos mor og far...

Elin faldt i søvn kl. 20.20 i går aftes, vågnede først kl. 24 og igen kl 6.15.... og jeg fik rent faktisk sovet lidt i de timer - det er store mirakler der sker lige nu. Hvis så også bare projekt "at ville tage en flaske" kunne "flaske sig"... hmm dårlig humor med ordspil, så ville det være fantastisk. Men jeg har nok indstillet mig på at jeg har en stædig datter, der ikke stiller sig tilfreds med andet end "the real thing"... pisse belastende.... men nøj hvor jeg nyder at der bliver serveret mad, ordnet vaksetøj og lidt aflastning i Elins vågne timer... det giver overskud. Elin har verdens bedste bedsteforældre (mine forældre)

hvor er det lækkert at læse, Tina! go til dig med søvn og en smule overskud på mor-kontoen!

Fantastisk med "ferie" hos bedsteforældrene!

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla faldt først i søvn midnat i går, men har så sovet helt til kl. 9, hvor hun vågnede med en helt tør ble. :blink Den plejer altid at være fyldt til bristepunktet :unsure

I dag står den på vaccine, så det er da altid noget hun er veludhvilet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia skal vaccineres kl11. Skal alene afsted med hende. Øv hvor jeg overhovedet ikke synes det er sjovt :(

Det skal nok gå. Det er heldigvis hurtigt overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha... for første gang i... tja... i 3 måneder føler jeg mig faktisk nogenlunde udhvilet... Det er nu go at være hjemme hos mor og far...

Elin faldt i søvn kl. 20.20 i går aftes, vågnede først kl. 24 og igen kl 6.15.... og jeg fik rent faktisk sovet lidt i de timer - det er store mirakler der sker lige nu. Hvis så også bare projekt "at ville tage en flaske" kunne "flaske sig"... hmm dårlig humor med ordspil, så ville det være fantastisk. Men jeg har nok indstillet mig på at jeg har en stædig datter, der ikke stiller sig tilfreds med andet end "the real thing"... pisse belastende.... men nøj hvor jeg nyder at der bliver serveret mad, ordnet vaksetøj og lidt aflastning i Elins vågne timer... det giver overskud. Elin har verdens bedste bedsteforældre (mine forældre)

sikke dog en dejlig nyhed, jeg er selv blevet ramt af at have svært ved at sove, er dødtræt lige indtil jeg ligger mig i sengen :( men efter den her nat kan det være det hjælper :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia skal vaccineres kl11. Skal alene afsted med hende. Øv hvor jeg overhovedet ikke synes det er sjovt :(

Håber at hun kommer nemt igennem det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prutter jeres børn også helt vildt om morgenen? :rolleyes Til en hvis grænse synes jeg, at det er lidt sødt og sjovt, for Mar kan BARE slå høje prutter og endda lave en meget passende grimasse samtidig (Det minder mig om faren i den der Eddie Murphy film, hvor Eddie er en stor tyk professor, der opfinder et eller andet, så han bliver mega slank...), men han vågner bare tit af det, og det er jo lidt synd (for os alle) når han tydeligvis godt kunnet have sovet længere...

Er der mon noget, jeg kan gøre? :unsure

Mie gør det også, tror det er en blanding af knap så effektiv bøvsning om.natten og at de ligger ned så længe så gassen samler sig. (mange mænd starter jo også dagen med et brag :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon han har savnet din mor og far mens han er blevet passet :)

Måske han havde brug for tryghed, fordi jeg havde givet ham elefanthue på :D Ej jeg ved det ikke. Han sov da de to første nætter fint i tremmesengen, men han sov da i det mindste. Så er det ligemeget at det blev en enkelt nat i mor og fars seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for støtten. SIlke Elia klarede det over al forventning. Hun var rigtig træt, da vi kom derop, så skreg allerede da hun fik første stik. Heldigvis var sygeplejersken rigtig hurtigt, så efter andet stik og hun fik sutten faldt hun til ro. Havde frygtet hun ville være dybt ulykkelig og utrøstelig. Men hun var bare så sej. Det var kun mig, der havde svært ved at holde tårene inde :blush

Sad lidt med hende med stofbleen over hovedet, og da hun var faldet helt til ro, ammede jeg hende. Hun faldt i søvn med det samme jeg lagde hende i barnevognen - og nu står hun ude og sover. Det må hun gerne, ikk? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske han havde brug for tryghed, fordi jeg havde givet ham elefanthue på :D Ej jeg ved det ikke. Han sov da de to første nætter fint i tremmesengen, men han sov da i det mindste. Så er det ligemeget at det blev en enkelt nat i mor og fars seng :)

Haha - det kan sagtens være. Så plejer Silke Elia altså heller ikke altid at være tilfreds. Men ja, en enkelt nat gør altså ingenting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for støtten. SIlke Elia klarede det over al forventning. Hun var rigtig træt, da vi kom derop, så skreg allerede da hun fik første stik. Heldigvis var sygeplejersken rigtig hurtigt, så efter andet stik og hun fik sutten faldt hun til ro. Havde frygtet hun ville være dybt ulykkelig og utrøstelig. Men hun var bare så sej. Det var kun mig, der havde svært ved at holde tårene inde :blush

Sad lidt med hende med stofbleen over hovedet, og da hun var faldet helt til ro, ammede jeg hende. Hun faldt i søvn med det samme jeg lagde hende i barnevognen - og nu står hun ude og sover. Det må hun gerne, ikk? :unsure

Dejligt det gik nemt :)

Marius stod ude og sov efter vaccination. Satte ham også ud de efterfølgende dage selvom han havde lidt feber, bare i knap så meget tøj...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - det kan sagtens være. Så plejer Silke Elia altså heller ikke altid at være tilfreds. Men ja, en enkelt nat gør altså ingenting.

Han reagerede nu ikke på elefanthuen ellers. Men hold op det var effektiv meden gang olie under. Fik virkelig meget arp af ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det gik nemt :)

Marius stod ude og sov efter vaccination. Satte ham også ud de efterfølgende dage selvom han havde lidt feber, bare i knap så meget tøj...

Ja, hun kan være noget så ulykkelig til tider, så er bare så glad for hun var så nem at trøste/få til ro.

Super - Silke Elia sover altså også bedst derude. Vil tænke over det med tøjet. Har allerede taget hendes uldbody af hun havde indenunder, fordi hun kogte da vi kom derop.

Han reagerede nu ikke på elefanthuen ellers. Men hold op det var effektiv meden gang olie under. Fik virkelig meget arp af ham...

Fedt det tog en masse af det. Jeg børster Silke Elia med en tandbørste hver aften - det synes jeg egentlig holder det for døren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for støtten. SIlke Elia klarede det over al forventning. Hun var rigtig træt, da vi kom derop, så skreg allerede da hun fik første stik. Heldigvis var sygeplejersken rigtig hurtigt, så efter andet stik og hun fik sutten faldt hun til ro. Havde frygtet hun ville være dybt ulykkelig og utrøstelig. Men hun var bare så sej. Det var kun mig, der havde svært ved at holde tårene inde :blush

Sad lidt med hende med stofbleen over hovedet, og da hun var faldet helt til ro, ammede jeg hende. Hun faldt i søvn med det samme jeg lagde hende i barnevognen - og nu står hun ude og sover. Det må hun gerne, ikk? :unsure

Dejligt at det gik godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER