TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Sidder og overvejer om Marius gider en længere køretur med sin mor og moster til IKEA... Selvfølgelig gider han det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og overvejer om Marius gider en længere køretur med sin mor og moster til IKEA... Selvfølgelig gider han det :D

Hans moster er klar. Hvornår kører vi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft besøg af sp i dag. Gry er nu en skøn trunte på 8,8 kg og 72,5 cm. Og hun klarede Boel prøven til ug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså... Bliver jo fattig af alt det lækre babytøj. Elsker min a ture, og kan hos smaahjerter.dk få 25% rabat med koden 25pugeid i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og kigger på den side Kamillawn har linket til:

Jacob: Kigger du nu på babytøj IGEN?

Mig: Men.. det her er jo uld!

Jacob: Det er vel stadig babytøj?

Mig: Jamen det er halv pris!

Jacob: Ej, DET skal vi da have så! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans moster er klar. Hvornår kører vi ;)

Skal lige over vaccinationen imorgen, så ser vi lige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop så med den hjemmeside.. Nu troede jeg lige den var "old news" og jeg ikke behøvede se det link når jeg kom herind.

Hvad bilder I jer ind? HAR jo lige købt tøj til Camille for 1000 kr, så må ikke også shoppe derinde... Eller... må jeg....?

Må gerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og kigger på den side Kamillawn har linket til:

Jacob: Kigger du nu på babytøj IGEN?

Mig: Men.. det her er jo uld!

Jacob: Det er vel stadig babytøj?

Mig: Jamen det er halv pris!

Jacob: Ej, DET skal vi da have så! :D

Hvorfor siger Christian ikke det?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige over vaccinationen imorgen, så ser vi lige :)

He lyder som en god plan :) håber han klarer det fint. Felix bar ikke særlig mærket af den og det var første gang han rigtig grinede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.... Nat-Putningen er blevet døgnets værste tid herhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge den app jeg har sker 26 ugers springet mellem uge 22 1/2 og 26 1/2.

havde slet ikke tænkt man kunne få det på en app, hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

havde slet ikke tænkt man kunne få det på en app, hvad hedder den?

Vidunderlige uger kan man i hvert fald få som app :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidunderlige uger kan man i hvert fald få som app :)

Det er nemlig den. Mener den koster 49 kr. men synes de er givet godt ud når man ikke har bogen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får SPAT af Christian!!!!! :angry Hvorfor kan han ikke bare LÆSE sin datter.. Føler mig som en gimpe, når jeg KONSTANT skal sige "Hun er sulten" "Hun skal skiftes" "Hun er tørstig" "Hun vil sove"... ARG!!!

Og HVORFOR skal han ALTID spørge om hjælp og kan intet selv gøre :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig den. Mener den koster 49 kr. men synes de er givet godt ud når man ikke har bogen.

Men får man nok info ud af appen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får SPAT af Christian!!!!! :angry Hvorfor kan han ikke bare LÆSE sin datter.. Føler mig som en gimpe, når jeg KONSTANT skal sige "Hun er sulten" "Hun skal skiftes" "Hun er tørstig" "Hun vil sove"... ARG!!!

Og HVORFOR skal han ALTID spørge om hjælp og kan intet selv gøre :angry

Det ville jeg godt nok også blive træt af :( Synes du skal tale med ham om det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en baby tunika mest en bluse eller en kjole? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men får man nok info ud af appen?

Jeg synes ikke der står særlig meget i app'en, men den er rar til lige at kigge hurtigt i og få et overblik. Jeg vil dog anbefale at købe den engekske version "the wonder weeks" den er meget billigere, men skulle indeholde det samme -bare på engelsk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke der står særlig meget i app'en, men den er rar til lige at kigge hurtigt i og få et overblik. Jeg vil dog anbefale at købe den engekske version "the wonder weeks" den er meget billigere, men skulle indeholde det samme -bare på engelsk ;)

Okay - kunne da godt være man skulle gøre det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nydt at have manden hjemme til sædvanlig tid i dag, så han kunne hjælpe med at putte, jeg kunne få andet end rugbrød til aftensmad og vi også fik lidt voksentid. Det var også snart 2 uger siden sidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nydt at have manden hjemme til sædvanlig tid i dag, så han kunne hjælpe med at putte, jeg kunne få andet end rugbrød til aftensmad og vi også fik lidt voksentid. Det var også snart 2 uger siden sidst!

det lyder skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får SPAT af Christian!!!!! :angry Hvorfor kan han ikke bare LÆSE sin datter.. Føler mig som en gimpe, når jeg KONSTANT skal sige "Hun er sulten" "Hun skal skiftes" "Hun er tørstig" "Hun vil sove"... ARG!!!

Og HVORFOR skal han ALTID spørge om hjælp og kan intet selv gøre :angry

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder skønt :)

Meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 timer i streg. Bare en skam jeg ikke får udnyttet det ved at sove også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.... Nat-Putningen er blevet døgnets værste tid herhjemme :(

:kram :kram :kram

Får SPAT af Christian!!!!! :angry Hvorfor kan han ikke bare LÆSE sin datter.. Føler mig som en gimpe, når jeg KONSTANT skal sige "Hun er sulten" "Hun skal skiftes" "Hun er tørstig" "Hun vil sove"... ARG!!! Og HVORFOR skal han ALTID spørge om hjælp og kan intet selv gøre :angry

Argh, hvor irriterende. :prik Jeg tænker også, at det kunne være godt at tale med ham. ELLER at lægge "ekspertrollen" lidt fra dig ved at sige "Det ved jeg ikke, hvad tror du?" når han spørger om noget. Hvis du ikke har alle svarene, så må han jo forsøge sig ad. Og hvis han åbner en tør ble, eller prøver med en flaske og det ikke virker, så må han jo forsøge noget nyt. Men det er nok lidt med at have is i maven og vente på at han finder ud af det, selvom det kan være fristende at komme Camille til undsætning med løsningen.

Jeg kender det fra mig selv, at nogle gange når Brian f.eks. putter Valdemar, så sidder jeg og bider mig tungen og har lyst til at sige "Gør nu SÅDAN for søren da!!", men altså... Jeg har jo en "unfair" fordel, fordi jeg har "øvet" mig i at have Valdemar i hverdagen mens Brian er på arbejde. Og jeg ville faktisk selv være træt af hvis nogen kom med svarene altid (guderne skal vide, at min mor har fået nogle onde øjne nogle gange, når hun har haft løsningen parat :D). Jeg tror det handler om at finde en balance imellem at lade mændene lære selv ved trial-and-error, men selvfølgelig også komme dem (og barnet) til undsætning, hvis det hele bare er helt træls og man ved, hvad der skal til :)

Men får man nok info ud af appen?

Ellers så har jeg hørt en lille fugl synge om at der på et tidspunkt kommer nogle tigerspringsartikler herinde på bk. :whistling :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER