TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Nå men hej hej til endnu en nat, hvor Mar og jeg sidder i stuen, så der i hvert fald er én i husstanden (Brian), der får lov at sove. :rolleyes

Det er tredje nat i denne uge. Behøver jeg sige, at jeg er TRÆT. :zzz Men i det mindste er Mar hverken sur eller ked af det. Han ligger bare og ævler. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå men hej hej til endnu en nat, hvor Mar og jeg sidder i stuen, så der i hvert fald er én i husstanden (Brian), der får lov at sove. :rolleyes

Det er tredje nat i denne uge. Behøver jeg sige, at jeg er TRÆT. :zzz Men i det mindste er Mar hverken sur eller ked af det. Han ligger bare og ævler. :rolleyes

Ej altså... Kunne den lille snakketrold ikke lade sin mamma få lidt søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså... Kunne den lille snakketrold ikke lade sin mamma få lidt søvn :kram

Det ville være dejligt. Har drønhovedpine og kvalme. Tror min krop er ved at sige fra overfor manglende sammenhængende nattesøvn :(

Er der også en snakketrold på spil hos jer, siden du ikke sover? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig ingen mælk til aften /nat og en meget ulykkelig baby.. Hun sutter og sutter og der kommer bare ikke nok til at mætte hende! :( :(

Mine bryster gik fra at være mega fyldte til at være helt slappe på ingen tid.. Føler mig virkelig som en dårlig mor, der sulter sit barn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig ingen mælk til aften /nat og en meget ulykkelig baby.. Hun sutter og sutter og der kommer bare ikke nok til at mætte hende! :( :(

Mine bryster gik fra at være mega fyldte til at være helt slappe på ingen tid.. Føler mig virkelig som en dårlig mor, der sulter sit barn :(

Stop stop stop! :kram

1. Der kan godt være mælk, selvom brysterne føles slappe. Prøv evt. om du kan klemme noget ud, så kan du selv se.

2. Det er en naturlig del af at amme, at der ikke altid er nok mælk, og så skal hun netop sutte helt vildt for at sætte produktionen op

3. (og den burde have været nr 1): Du er IKKE en dårlig mor! Du er en GOD mor!

Jeg tror ikke, at du sulter dit barn. Tag en dyb indånding, en stor kande (safte)vand, sæt dig behageligt med skuldrene nede og lad hende amme. Og imorgen prøver du at få masser af hvile og får S til at varte dig (og Edith) op med god mad og ro. Det skal nok gå :kram2

(Ps. Jeg havde selv de der "dårlig mor, der sulter sit barn" tanker, men nu - ca. 3 måneder efter - kan jeg se at min lille dreng er både tyk og glad. Så han blev ikke sultet og jeg er ikke en dårlig mor. Og jeg er sikker på, at det samme gælder for dig. Man bliver bare så nemt ked af det og bekymret, især i starten pga. hormoner, træthed og overvældelse. Men jeg tror på, at det hele nok skal gå rigtig fint, og det lyder til at du klarer det SÅ godt indtil videre :kiss Hold ud! :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stop stop stop! :kram

1. Der kan godt være mælk, selvom brysterne føles slappe. Prøv evt. om du kan klemme noget ud, så kan du selv se.

2. Det er en naturlig del af at amme, at der ikke altid er nok mælk, og så skal hun netop sutte helt vildt for at sætte produktionen op

3. (og den burde have været nr 1): Du er IKKE en dårlig mor! Du er en GOD mor!

Jeg tror ikke, at du sulter dit barn. Tag en dyb indånding, en stor kande (safte)vand, sæt dig behageligt med skuldrene nede og lad hende amme. Og imorgen prøver du at få masser af hvile og får S til at varte dig (og Edith) op med god mad og ro. Det skal nok gå :kram2

(Ps. Jeg havde selv de der "dårlig mor, der sulter sit barn" tanker, men nu - ca. 3 måneder efter - kan jeg se at min lille dreng er både tyk og glad. Så han blev ikke sultet og jeg er ikke en dårlig mor. Og jeg er sikker på, at det samme gælder for dig. Man bliver bare så nemt ked af det og bekymret, især i starten pga. hormoner, træthed og overvældelse. Men jeg tror på, at det hele nok skal gå rigtig fint, og det lyder til at du klarer det SÅ godt indtil videre :kiss Hold ud! :kram2)

Tak :kram2

Jeg kan ikke presse noget ud selv og hun græder og græder.. Tænkte først det kunne være ondt i maven, så vi har cyklet med ben og hun har pruttet lidt, men tror ikke rigtigt det er det.

Jeg har drukket en masse vand og S har lavet ammete til mig, som jeg drikker nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pludselig ingen mælk til aften /nat og en meget ulykkelig baby.. Hun sutter og sutter og der kommer bare ikke nok til at mætte hende! :( :(

Mine bryster gik fra at være mega fyldte til at være helt slappe på ingen tid.. Føler mig virkelig som en dårlig mor, der sulter sit barn :(

:kram - jeg vil gi Barbamama helt ret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram2

Jeg kan ikke presse noget ud selv og hun græder og græder.. Tænkte først det kunne være ondt i maven, så vi har cyklet med ben og hun har pruttet lidt, men tror ikke rigtigt det er det.

Jeg har drukket en masse vand og S har lavet ammete til mig, som jeg drikker nu..

:kram

Fat mod, selvom du ikke kan presse noget ud, kan det sagtens komme igen. Bare lad hende sutte, alt det hun orker, og god idé med vand og ammete. Hun er jo kun en uge gammel og mælkeproduktionen skal lige finde et leje. Kommer der våde/tunge bleer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og ammer og tænker på hvor MEGET jeg glæder mig til at give en natflaske stedet :7himmel så behøver jeg ikke vågne op til noget jeg ved gør ondt, behøver ikke vandre op af trappen for at kunne sidde ordentligt (uden rigtig at gøre det alligevel) men kan blive i sengen og putte med hende imens. Jeg ved hvornår hun har fået nok og meget megetere... GOD beslutning Maja - GOD beslutning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og ammer og tænker på hvor MEGET jeg glæder mig til at give en natflaske stedet :7himmel så behøver jeg ikke vågne op til noget jeg ved gør ondt, behøver ikke vandre op af trappen for at kunne sidde ordentligt (uden rigtig at gøre det alligevel) men kan blive i sengen og putte med hende imens. Jeg ved hvornår hun har fået nok og meget megetere... GOD beslutning Maja - GOD beslutning

Det lyder da bare super. :) GOD beslutning, Maja! :kram2 Og hvor lyder det hyggeligt at putte i sengen under natmaden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da bare super. :) GOD beslutning, Maja! :kram2 Og hvor lyder det hyggeligt at putte i sengen under natmaden :kuller

Ja ik? :wub ligge under dynen sammen og kigge hinanden dybt i øjnene i natlampens skær, men hendes små fingrr holder om mine fingre... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Fat mod, selvom du ikke kan presse noget ud, kan det sagtens komme igen. Bare lad hende sutte, alt det hun orker, og god idé med vand og ammete. Hun er jo kun en uge gammel og mælkeproduktionen skal lige finde et leje. Kommer der våde/tunge bleer?

Ja hun har haft mega tunge bleer de sidste par dage og også idag, bare ikke lige den sidste.. Hun har også bonusbleer..

Det er nok som du siger at det lige skal finde sit leje... Ihh, hvor jeg elsker at komme herind og få kram og gode råd med det samme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er min sovebaby henne? Har været oppe 4 gange i nat, og hun vågnede kl 6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ik? :wub ligge under dynen sammen og kigge hinanden dybt i øjnene i natlampens skær, men hendes små fingrr holder om mine fingre... :7himmel

Jeg er ked af at være lyseslukker, men hvis Mie er ligesom Mar, så bliver det ikke kun "holde i hånd" men også en masse fingre i næsen og rykken i ørerne. :D Men det er nu stadig dejligt med det natputning :kuller

Ja hun har haft mega tunge bleer de sidste par dage og også idag, bare ikke lige den sidste.. Hun har også bonusbleer..Det er nok som du siger at det lige skal finde sit leje... Ihh, hvor jeg elsker at komme herind og få kram og gode råd med det samme!

Hvis hun har haft mega tunge bleer de sidste par dage og også idag, så sulter hun i hvert fald ikke :) At der så har været én tør ble, det passer måske meget godt med at produktionen lige har skullet finde et leje. Jeg tror bestemt at alt er som det skal være :kram

Hvor er min sovebaby henne? Har været oppe 4 gange i nat, og hun vågnede kl 6

Jeg tror din sovebaby er stukket af til Caribien sammen med min sovebaby, og så sidder de der og hygger sig, mens deres evil twins terroriserer os om natten :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville være dejligt. Har drønhovedpine og kvalme. Tror min krop er ved at sige fra overfor manglende sammenhængende nattesøvn :(

Er der også en snakketrold på spil hos jer, siden du ikke sover? ;)

Næ, her er det bare den sædvanlige natamning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia er mega vågen, men glad her til morgen. Jeg derimod er træt og har hovedpine, så har meldt afbud til bækkenbundstræning (bad girl)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun har haft mega tunge bleer de sidste par dage og også idag, bare ikke lige den sidste.. Hun har også bonusbleer..

Det er nok som du siger at det lige skal finde sit leje... Ihh, hvor jeg elsker at komme herind og få kram og gode råd med det samme!

Hun kan jo også have mælkemave lige nu, hvor tarmsystemet vender sig til mælken. De kan tro ondt i maven er sult men i virkeligheden er det en prut på tværs.

Så er der ikke så meget at gøre, men en lille smule kogt afkølet vand med lidt sukker kan hjælpe med at få tarmene til at slappe af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en vågen baby i nat ved 3 tiden. Mente ikk han var sulten, når han fik mad kl 1.

Sørme om han ikk tog sutten og tog to timers søvn efter lidt putten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på kiropraktor for Mie forhåbentlig sidste gang - og så slal vi shoppe noget så spændende som flasker og udstyr til MME

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ik? :wub ligge under dynen sammen og kigge hinanden dybt i øjnene i natlampens skær, men hendes små fingrr holder om mine fingre... :7himmel

Det lyder som natmad herhjemme :biglove (her er det bare i sofaen ;) )

GOD beslutning Maja! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror din sovebaby er stukket af til Caribien sammen med min sovebaby, og så sidder de der og hygger sig, mens deres evil twins terroriserer os om natten :balloon

Hahahaha, for dælan.. Det tror jeg du har helt ret i!!! :-D Og så kan man ikke engang sove, når nu baby sover... Sku' aldrig ha' drukket kaffe <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha min lille skat skal stikkes lige om lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må du godt vågne, Lasse. Vi ska i Mg om 40 min ca. Og du er stadig i nattøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så har jeg hørt en lille fugl synge om at der på et tidspunkt kommer nogle tigerspringsartikler herinde på bk. :whistling :lovebk

Det blir GODT :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha min lille skat skal stikkes lige om lidt :(

Uhhhh håber det går ok. Frøen skal stikkes imorgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER