SBN

Så blev vores søn Storm født

25 indlæg i dette emne

Men nu er han her :-) og han er højt elsket!

4 kg, 56 cm.

Fødslen tog et døgn, og det kan ikke anbefales at have voldsomme veer så længe... Fik al den smertelindring, der kunne ligge på mig, men det virkede ikke optimalt før jeg fik de mest hardcore stoffer, de lå inde med. Så fik jeg lidt pause inden presseveerne. Det gik til gengæld hurtigt med at få ham ud. Desværre på bekostning af os begge, idet jeg gik meget i stykker og Storm blev klemt rigtigt meget. Han kom desuden ud med navlestrengen om halsen helt slap og blå :-( Så der var børnelæge på. Og hele to læger der lappede mig sammen.

Jeg mistede rigtigt meget blod og trods glæden ved lillemanden, var vi begge fuldstændigt smadrede efterfølgende, så vi aldrig har prøvet lignende.

Jeg havde forventet, at det ville blive smertefuldt og udfordrende, men oplevelsen slår alt, hvad jeg kunne have forestillet mig af smerter og forfærdelighed. Jeg troede aldrig det ville ende...

Heldigvis fik jeg en præmie for det :-) Vores skønne søn, Storm :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din Storm :loveshower :loveshower :loveshower

Lyder som en hård fødsel :blink Men ja det er bestemt præmien værd :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder som en hård fødsel :( Det var da surt, at du skulle opleve det - Eller i. Men tillykke med jeres STORM :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh er ked af at det var så voldsom en fødsel :( Fik du ikke en epiduralblokade?

Men STORT tillykke med jeres lille søn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en voldsom oplevelse. Men tillykke med din Storm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok ikke rart :(

Stort tillykke med Jeres søn :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke som en speciel rar oplevelse! :kram2

Men tillykke med jeres Storm!!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre! Dejligt at han er her og tillykke med ham! God bedring til dig!

Min veninde har lige været igennem en lignende oplevelse, og hun synes det har hjulpet at fortælle om fødslen så mange gange som muligt til så mange som ville høre. Jeg håber, at I snart er ovenpå igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :-) heldigvis siger man, at man hurtigt glemmer strabadserne.

Jeg fik en epidural, men af uvisse årsager virkede pumpen med bedøvelsen ikke optimalt, så virkningen klingede meget hurtigt af. Og anæstsilægen havde mægtigt travlt i lang tid, hvor jeg blev nødt til at lide alle helvedes kvaler. Det var først da hun fik tid igen, at jeg blev ordentligt lindret.

Pyh ha. Det er ikke helt usandsynligt, at Storm bliver enebarn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille dreng :loveshower sikke en oplevelse du har været igennem :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder som en rigtig hård omgang :kram

Kæmpe stort tillykke med jeres lille søn :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaa det lyder som en meget hård fødsel:( Jeg håber at I begge får det bedre snart og glemmer alt det dårlige! Hjerteligt tillykke med jeres lille Storm, nyd hinanden rigtig meget :loveshower :loveshower :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh sikke en hård fødsel... Hjertelig tillykke med Storm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde ligende fødsel sidste gang, fødselen tog 26 timer,jeg blev tabt på gulvet af sygeplejerske, havde fået epidural, blev glemt mange timer under forløbet. Laura kom ud med den ene arm først også hoved osv. og jeg blev syet fra Herodes til Pilatus.

men anyway, i det Laura ikke fejlede noget under forløbet, og i dag stadig er sund og rask, har gjort at jeg er kommet over fødselen hvis man kan sige det sådan, for Laura skal da have en lille bror eller lillesøster.

en så hård fødsel er svær at komme over kan husk jeg græd meget, men da jeg kom hjem var det lig som om der kom mere ro på.

jeg vil næsten love dig at når syninger med mere er væk, bliver det hele meget bedre.

alt mulig held og lykke med familie forøgelsen og din nye titel som mor... :loveshower :balloon :loveshower

alt mulig held og lykke

elisabeth

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloon :balloon Tillykke :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Storm :biglove

Sikke en voldsom omgang :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls med sådan en oplevelse, men stort tillykke med din dejlige dreng.. balloon.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres søn Storm (fedt navn!!!) :loveshower

Puha ja det var ikke en fed fødselsoplevelse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fødsel :kram

Men stort tillykke med jeres dreng!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha da sikke en da en træls oplevelse! Men alligevel STORT tillykke med Storm! :balloon :loveshower

Håber at du med tiden kan lægge fødslen lidt bag dig og få mod på endnu een engang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Storm :loveshower

- du skrev han havde børnelæge på - har han fået nogle mén?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Storm :loveshower

- du skrev han havde børnelæge på - har han fået nogle mén?

Nej, gudskelov lader det ikke til det. Han kom sig faktisk ret hurtigt og havde normal hudfarve allerede nogle timer efter. Han sover dog en hel del, så helt upåvirket af den voldsomme ankomst er han nok ikke... Men det betyder jo så også, at vi får hvilet os en hel del, hvilket er enormt godt. Både jeg og manden er noget chokerede her i retrospektiv, og taler kun om oplevelsen sådan i klatter, når vi kan rumme det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lilleprinsen :7himmel

Sikke en omgang du/ I var igennem - det er virkelig øv.

Dejligt han sover en del så I kan få hvilet jer også :7himmel

Jeg har aldrig prøvet en lang fødsel, men med min den først gik jeg også meget i stykker og vil bare sige så længe du får hvilet heler du godt og jeg har ikke nogen problemer i dag (træner også mit bækken dagligt :-))

Igen stort tillykke med Storm :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang :kram

Men aller hjerteligste tillykke med din dreng! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikker på at i nok skal få det hele lidt på plads med tiden, men lyder da ikketil nogen rar oplevelse. Håber i kan nyde det hele lidt alligevel. Hvis det kan bruges til noget sagde jeg efter min anden fødsel at det gjorde jeg aldrig igen og der blev helt sikkert ikke nogen nr 3. Men det holdte ikke helt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER