Doni

Vil bare lige sige hej

14 indlæg i dette emne

Hej :balloons

Nu har jeg luret herinde i et godt stykke tid, så jeg tænkte at jeg lige ville sige hej :)

Jeg er mor til to skønne unger, en pige på 6 og en dreng på 4 og har læææænge været skruk :whistling Men manden er desværre ikke helt enig på det punkt :(

Vi snakker lidt om det ( prøver at holde mig i skindet mht. at bringe det på bane hele tiden) :lol Og vi er blevet enige om, at vi højst sandsyneligt skal have nr 3 på et tidspunkt...

Da jeg ikke kan tåle p-piller bruger vi kondom.. Men vi er rigtig dårlige til det :whistling og det smutter en gang imellem.. I går smuttede det helt bevidst fra hans side :blush Og jeg ved at jeg har æl i dag, så chancen er der.. Det er selfølgelig på ingen måde sikkert, men hold op hvor kan man spekulere.. :rolleyes

De andre to er lavet i første forsøg og han sagde i går, at det ville da være noget af en bedrift, at gøre det tre gange i streg!..

Det blev vidst et lidt rodet indlæg alligevel..

Ville bare sige hej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej selv :)

Han kan da vist heller ikk være helt afvisende, når han laver sådan en bevidst smutter! :glad

Håber på gevinst for jer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons

Jeg Xer da for i ramte rigtigt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, der kunne da være super fedt at lave hele 3 skønne unger i 1. 'forsøg'! :glad Jeg vil sige ligesom Vil_så_gerne, at han kan da ikke være helt afvisende overfor en 3'er når han sådan laver en 'bevidst smutter'.. ;) Krydser fingre for jer! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så håber vi da den er der i denne omgang :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den er der så :whistling og som de andre skriver kan manden din da ik være helt i mod det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons En masse :bd :bd :bd og :goodluck herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :)

Jeg kan ikke rigtig blive klog på ham, men tror at vi finder ud af det, hvis den nu skulle være der..

Jeg blødte en lille smule i går, men skal først have mens d. 24. Vi havde sex i forgårs hvor jeg var noget øm, så tænker det er derfor at jeg havde lidt blødning..?? plejer jeg dog ikke at have!

Jeg er i gang med at sortere babytøj, da vi skal have nyt tag og derfor skal have ryddet ud deroppe.. men uha det sætter tanker i gang.. Jeg tror vi skal have en ordentlig snak om nr. 3.. ;)

Følger spændt jer andre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiiij :D :loveshower

Først og fremmest velkommen og hvor dejligt med mandens "smutter", lad os håbe at han har krudt nok i kanonen til at lave 3. i første hug også! :bd :bd :bd :goodluck :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ved lægen (sygeplejerske) i dag, fordi jeg havde mavekrampe når jeg skulle på toilettet og tænkte at det kunne være blærebetændelse!

Der var dog intet galt, men hun ville lige tage en graviditetstest og det sagde jeg da ikke nej til :whistling

Vi står og snakker, da den trækker og imens kommer min læge forbi og siger "den er da positiv" og jeg tænker uhh.. Men lidt efter er der intet at se???

Jeg så selv teststregen et øjeblik!

Så nu er jeg lidt rundt på gulvet.. Kørte selvfølgelig ned og købte en test, men det eneste de havde var Valmed :gal Jeg har testet og kan ane en svag svag streg, men ved også at de ikke er helt til at stole på..

så jeg må nok væbne mig med tålmodighed og vente til weekenden og helst til d. 20!!

utålmodig neeej da!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende!

Jeg krydser for to streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.. Hvor spændende!! :glad Og underligt.. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd :bd sender lidt :bd :bd :bd :bd :bd :bd

;) Held og lykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sygeplejersken smed den bare så hurtigt i skraldespanden.. Kunne godt lige have tænkt mig at vippe lidt med den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER