Miss-Mette

Fars dag!!!

12 indlæg i dette emne

Jeg har været ude og købe ind til tapas med 3 slags pølser og mange oste, som jeg vil arrangere i morgen aften som aftensmad! Jeg skal til træning kl.17-18 og til kageklub kl.19.30 så jeg regner med at arrangere det på et spækbræt om dagen så det bare er til at tage frem når jeg kommer hjem! Han elsker tapas så jeg tror det er en god idé, i stedet for sprut eller lignende :biglove

Lidt anderledes og mindesværdig - tror/håber jeg :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da en super ide...

Her fik Claus nogle forskellige gode øl oppe fra den nye vinhandel i byen... Den ene havde han prøvet på vores Oslo tur, han fik dem på forhånd fordi vi er på farten hele dagen i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge hjemme og har fri imorgen og Siljes DP har lukket.. Så jeg har planer om at vi tager en tur ind til byen .. spiser froskost på Jensens og går en tur ned af strøget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt ind til lækkert morgenbrød :) Begge piger er hjemme, så de har også en lille gave til ham..Så han bliver forkælet i morgen tidlig.. :loveshower

Min far har lavet en omvendt og inviteret os på restaurant, men jeg og min søster har købt ham en fin hawaiiblomst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Josefine og jeg har idag været ude og købe en rosteri dims til hans grill, den har han fablet om i 100 år men synes ikke vi har haft råd til den.. så solgte jeg vores gamle barnevogn og fortalte ham at de penge skulle altså bruges på nyt tøj til mig, når man sådan lige har været gravid trænger man til nyt..

men købte altså så denne her dims til grillen, og håber han bliver glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor sørger for nye underbukser til min far - der er 175 km hjem, så vi kan ikke lige tage turen dertil. Isaacs biologiske far gør jeg ingenting for, men vi tager min kæreste (hvis han bliver rask) med i Tivoli Friheden og oprindelig var ideen at lave stort morgenbord og så senere noget godt kød med god sovs - for det elsker han :)

I dag regner jeg med at vi skal finde en eller anden lille gave til ham... Han er jo god ved Isaac og Isaac kalder ham "min Michael" :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut intet! :numse Jeg plejer at give min far en gave, men har bestemt mig for at fra i år gider jeg ikke mere. Min mor fik heller ikke morsdagsgave i år - og det blev modtaget med et "helt ok".

For Ericas far har jeg heller ikke nogle planer - når Erica engang selv bliver bevidst om det vil jeg gerne hjælpe hende med at lave god morgenmad eller pakke en hjemmelavet gave ind - men den tid den glæde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og pigerne laver et fantastisk morgenbord med bl.a røræg og acon og croissant. Og så har jeg købt en gave hver fra pigerne som de har hjulpet med at pakke ind. Senere på sagen skal vi på Scandic hotel og bade og spise til aften hos

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde håbet jeg kunne sende manden afsted til Metallica-koncert.... Men logistikken gik ikke rigtigt op, så måtte finde på noget andet :)

Det er blevet stille og roligt, for han skal på arbejde.....

Så jeg har smurt en top lækker madpakke, med bla. æg/rejer og fiskefilet og alskens andre lækkerier. Derudover har jeg bagt After Eight minimuffins og lavet after eight frosting han får med også :)

Når han kommer hjem får han et kaffekrus med "verdens sejeste far" af Marlon, og så skal vi have hans livret.... Flæskesteg med det hele :)

Så er han da også blevet godt forkælet synes jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder fantastisk :loveshower det er nogle heldige mænd vi har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke råd til gaver og andre udskejelser, så det er blevet til en besked fra Maliva til hendes far på facebook og den blev han bare så glad for :)

Så skal han måske også forkæles med lidt massage senere, hvis datteren tillader det :)

-------

Hej far.

Eftersom jeg ikke får lommepenge endnu, så kan jeg ikke købe dig den perfekte fars-dags-gave - Noget vi altså skal ha' en snak med mor om på et tidspunkt!!

Men jeg kan love dig, at for resten af mine dage vil jeg ære og respekterer dig. Elske dig som kun en datter kan og se op til dig og gøre dig stolt!

Du er min far og den rolle er der ingen anden der kan udfylde bedre end dig!

Du er verdens bedste far, far ♥

Mange kys til dig baba! ♥

- Maliva

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke råd til gaver og andre udskejelser, så det er blevet til en besked fra Maliva til hendes far på facebook og den blev han bare så glad for :)

Så skal han måske også forkæles med lidt massage senere, hvis datteren tillader det :)

-------

Hej far.

Eftersom jeg ikke får lommepenge endnu, så kan jeg ikke købe dig den perfekte fars-dags-gave - Noget vi altså skal ha' en snak med mor om på et tidspunkt!!

Men jeg kan love dig, at for resten af mine dage vil jeg ære og respekterer dig. Elske dig som kun en datter kan og se op til dig og gøre dig stolt!

Du er min far og den rolle er der ingen anden der kan udfylde bedre end dig!

Du er verdens bedste far, far ♥

Mange kys til dig baba! ♥

- Maliva

Fantastisk!!! :loveshower :loveshower

Blev helt rørt over de fine ord...... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER