Guest LouiseB

Hvad skal I lave i den forlængede weekend?

24 indlæg i dette emne

Godmorgen de damer <3

Hvad skal I lave i den forlængede weekend, vejret ser ud til at blive skønt <3

Her er vores planer:

Fredag: kort arbejdsdag (7-15), drengene holder fri med Mikkel. Når jeg får fri skal vi besøge mine forældre sammen med min brors familie, den står på pool badning og grill <3

Lørdag: Theo skal til fodbold, og jeg skal passe den Pulled Pork der ryger på grillen klokken 7, så lidt rengøring, og om eftermiddagen kommer et vennepar og griller, og når vores børn sover skal vi nok have et glas vin :D

Søndag: sove længe! Måske i Tivoli Friheden

Mandag: Om eftermiddagen har vi en aftale med et vennepar, så vi skal hygge i vores have med alle børnene, badebassin, is og grill :)

Hvad med jer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lørdag tror jeg Mille og jeg tager en tur på dyrskue i Varde, måske en tur forbi stranden en af dagene, mandag kommer mormor fra Fyn og ja, så skal vi bare gøre klar til igansættelsen på tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag og hele dagen i morgen har jeg.. BØRNEFRI :loveshower Jeg skal sove LÆNGE og nyde livet! Aller helst ville jeg gerne på date :whistling Men tvivler på at jeg tør spørge eller bliver spurgt - så det må vente en 14 dages tid.

Lørdag aften skal jeg se melodi grandprix med mine forældre.

Søndag skal den store og jeg ud og køre veterantog.

Mandag.. hmm ved det ikke endnu.. Måske bliver det stranden :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag: Læse

Lørdag: Læse

Søndag: Læse

Mandag: Læse

Har eksamen på onsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag - Se på hus og håber det er det helt rigtige hus og vi snart kan flytte ind :-)

Søndag og mandag - ingen planer, men måske ud og kigge på Bayern :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i dag skal Caroline og jeg på barselsvisit hos en kollega, vi skal afsted sammen med 3 andre kollegaer.

I morgen ved middagstid kommer en veninde ind og hygger med os, og i morgen eftermiddag skal manden og jeg til 40 års fødselsdag, og Caroline skal passet af min veninde, det er første gang hun skal passes, så det er vi meget spændt på.

Søndag har vi ingen planer, tror bare vi skal lade om til den kommende uge, hvor kalenderen er godt fyldt på.

Mandag skal vi til fødselsdagsbrunch ved mandens fætter og tante

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag tager vi til sjælland, min mor har fødselsdag mandag så vi fejre den i aften med en tur i Tivoli for at se Magtens Korridorer... Bliver fedt...

I morgen tager manden og jeg på mini Cruise til Oslo og vi glæder os helt vildt, så det kommer de næste dage jo også til at gå med :) Kommer hjem igen mandag :) :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag står på oprydning efter alt det byggeri, så der kommer traileren til at kører frem og tilbage til lossepladsen. Om aften skal vi se melodigrandprix.

Søndag skal vi til vorupør. Op og besøge mine svigerforældre i deres sommerhus. Mon ikke vi skal en tur til stranden og have en is. Hvor er det ærgeligt jeg ikke kan gå derned og tilbage igen.

Mandag afslapning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag: Manden på arbejde, jeg skal læse til eksamen (burde faktisk læse NU :badgirl )

Resten: Står lidt åbent... Vi har snakket om at vores fryser skal tømmes, afrimmes og genfyldes med barselsmad. Og om at vi måske skal få vasket tøj eftersom vores vaskehus holder en uges lukket fra på tirsdag af (så der bliver garanteret mega rift om maskinerne søndag og mandag <_< ). Og så har jeg tænkt lidt på om manden kan lokkes med i zoo eller på stranden måske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg skal til bryllup i morgen og vi glææææder os vildt, for det er min svigerinde der skal giftes :loveshower

Så vi får travlt i dag, lørdag og søndag.

Fredag: aflevere Frederik hos mine forældre i jylland, sættes æresport op, rede senge til svigerforældrene og svigerinden, som alle kommer her og sover.

Lørdag: til frisør og til bryllup!!!

Søndag: Svigerforældrene tager hjem igen og vi skal slappe af indtil minde forældre kommer med Frederik igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag: på besøg hos min farmor og så tager Tilde og jeg nok til stranden og spiser aftensmad :)

Lørdag: er manden kommet hjem igen, så der skal bare slappes af og hygges :glad Og jeg skal vaske men masse tøj :D

Søndag: der står hele dagen på barnedåb - min nevø skal døbes :loveshower

Mandag: står den på hygge og evt en tur til stranden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal se melodi grand prix lørdag :)

Ved ikke hvad vi ellers skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal arbejde både lørdag og søndag.. Mandag skal vi til fødselsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skal arbejde i dag 11-21, så jeg kører en tur op til mine forældre og medbringer snavsetøj som jeg skal have vasket :rolleyes

I morgen skal manden arbejde 10-19 så der skal jeg nok bare slappe af og måske have lavet et par tærter til fryseren og måske nogle muffins :)

Søndag og mandag har manden fri, men vi har ikke lige nogle ting på programmet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag får vi gæster. Søndag får vi gæster. Mandag får vi gæster.

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag står på oprydning efter alt det byggeri, så der kommer traileren til at kører frem og tilbage til lossepladsen. Om aften skal vi se melodigrandprix.

Søndag skal vi til vorupør. Op og besøge mine svigerforældre i deres sommerhus. Mon ikke vi skal en tur til stranden og have en is. Hvor er det ærgeligt jeg ikke kan gå derned og tilbage igen.

Mandag afslapning...

Nææh... Du kan da vinke ned til campingpladsen, for der ligger vi :) Vi tager afsted i aften og kommer først hjem mandag, så vores weekend er booket. Vi er fastliggere så vi kommer der alle de weekender og ferier vi kan.

Mht. isen kan du bare gøre som mig. Jeg ved der ikke er så langt ned til vandet fra campingpladsen, men jeg kan ikke gå gennem klitterne (vi har hunden med) så jeg tager bilen de dage, hvor ryg og hofter spasser totalt ud - for isen den VIL jeg ha :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fredag skal vi ud og binde æresport... lørdag skal vi til bryllup ved min fætter...ungerne skal afleveres ved svigerforældrene i morgen..

søndag,hente unger og aflevere den store ved hans mor... derefter afslapning...

mandag skal vi slappe af hele dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal vi bare hygge herhjemme, med kyllinge burger og kølig drikke00000858.gif

I morgen skal vi ned til mine forældre i deres Campingvogn, og hunden er inviteret medsmile.gif

Søndag skal vi til barnedåb, så det går det meste af dagen nok medsmilie_flagge14.gif

Mandag kommer min søster og hendes mand, hjem til mine forældre, så jeg forventer at noget at mandagen skal bruges i selskab med demcheerleader3.gif

Så jeg ser meget frem til disse dejlige dage, hvor der skal ske lidtwee.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg fri fra arbejde kl 18 - også direkte ud til svigerforældre og fejre svigerfars fødselsdag.

I morgen skal jeg arbejde 10-16.. OGSÅ direkte ud til svigerforældrene og fejre svigerfars fødselsdag... :rolleyes

Søndag skal vi bare slappe af.. Overvejer om vi mon skal cykle en tur i zoo.. Ved ikke helt om det er en god kombi for mig, at cykle derud i dette vejr.. Hmm <_<

Mandag = afslapning

Efter lørdag, skal jeg kun arbejde 1 gang mere inden barsel, og det er næste torsdag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bruge alt min tid på at male og fuge. Vi har 2 udlejningsejendomme, så der er altid maser af arbejde, når der flytter nogen ud eller ind.

Kunne nok have fundet på noget sjovere, men vi tager madkurv med, og får det bedste ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææh... Du kan da vinke ned til campingpladsen, for der ligger vi :) Vi tager afsted i aften og kommer først hjem mandag, så vores weekend er booket. Vi er fastliggere så vi kommer der alle de weekender og ferier vi kan.

Mht. isen kan du bare gøre som mig. Jeg ved der ikke er så langt ned til vandet fra campingpladsen, men jeg kan ikke gå gennem klitterne (vi har hunden med) så jeg tager bilen de dage, hvor ryg og hofter spasser totalt ud - for isen den VIL jeg ha :blush

Problemet er at svigerforældrenes sommerhus ligger lige når man kører ind i byen. Så vil skyde på der er ca. 2,5-3 km ned til vandet. Så det er jo noget af en gåtur i hvert fald lige pt. Plejer at elske gåturen ned gennem byen. Næste gang må blive med barnevognen :glad Men tror nu ikke vi har været deroppe uden at få is :D Så det får vi nok også søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også midt i en eksamenstid, så har knoklet de sidste 3 dage for, at være bare lidt med :rolleyes Så kan jeg holde lidt fri i weekenden...

Vi får besøg af min søsters drenge på 15 og 17 år og de elsker det lige så meget som vores piger gør :loveshower :loveshower Vi skal have god mad og se melodi grand prix og bare hygge med sodavand, slik og popcorn..

Søndag får vores store pige en veninde på besøg, så der går nogle gode timer med det :)

Mandag tror jeg bare vi tager en slapper... ( og jeg burde læse eksamen der ) :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen i dag er blevet brugt på arbejde, selvfølgelig. Og så har vi haft min mor på besøg til grill og havearbejde - hun er anlægsgartner ;)

Lørdag står vist bare på afslapning, oprydning og tøjvask. Måske lidt tid i køkkenet.

Søndag får vi svigerforældrene på besøg.

Og mandag kommer min mor igen til lidt mere havearbejde. :D

Og mon ikke der også skal spises en is eller to. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag: sove om dagen, arbejde om natten

Lørdag: sove om dagen, arbejde om natten

Søndag: sove om dagen, arbejde om natten

Mandag: sove til middag, og nyde min friuge starter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER