Barbamama

Har/havde I sex helt indtil termin?

29 indlæg i dette emne

Inspireret af en tråd på et andet forum :badgirl Men hvor mange af jer kunne/havde lyst til at have sex helt indtil termin (eller tæt på anyways?) og er der nogen der er stoppet/stoppede et stykke tid inden fordi de følte sig usexede, havde kvalme, var ømme, det blev for besværligt, eller andet?

Jeg har LYST til sex, men her den sidste måneds tid synes jeg helt ærligt ikke rigtig, at det har fungeret <_< Jeg får meget nemt kvalme (faktisk især hvis jeg får orgasme :blush) og det har manden jo luret, så han er også lidt tilbageholden, fordi han jo ikke vil have at jeg skal få det dårligt. Og jeg synes maven er i vejen og jeg føler mig egentlig heller ikke særlig sexet med den store mave.

På en måde har jeg lyst til at "aftale" med manden at vi simpelhen dropper sex fra nu af og indtil engang efter fødslen, for at jeg (vi?) ikke BÅDE savner sex OG dunker mig (os) selv i hovedet med at "det heller ikke blev idag", men omvendt så savner jeg jo at være sammen med min mand på dén måde også. :unsure Men er det overhovedet realistisk at opretholde et sexliv helt frem til termin? :unsure

Nogen der vil ud med, hvordan det er/var hjemme hos dem? :balloons (Gerne med solstrålehistorier om at man får sit fantastiske sexliv tilbage efter fødslen? :balloon )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Første gang havde vi sex 2 dage før jeg fødte, jeg havde veer og var utålmodig :lol

Den her gang bliver det nok ikke til mere :boo min mand vil ikke fordi jeg har så mange bækken/hoftesmerter hele tiden og især efter sex er det slemt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg forsøgte at have sex sammen mandag aften, men vi måtte opgive... Det var bare ikke rart for mig... Maven er i vejen og så føler jeg at jeg er blevet større forneden :blink mit underliv har ændret sig + jeg de sidste par gange vi har haft sex har fået nogle små rifter, så jeg blødte lidt... så manden mener at vi skal vente til efter fødslen nu... ville ellers gerne gøre brug af dt til at sætte fødslen i gang, men det er jo bare heller ikke meget ved, når ikke det er en nydelse :( Så her er sexlivet sat på standby indtil videre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I begge mine graviditeter kunne jeg jeg slet ikke ligge ned, fordi det føltes unehageligt, og trykkede.. og jeg fik også kvalme..

MEN så opdagede jeg velsignelsen "doggystyle!" Og DÈT virkede!

Ingen trykken eller ubehag.. Kun en stenhård plukvé mave ved orgasme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hos os.... rolleyes.gif

Ja, her er sexlivet sat paa standby og faktisk har vi ikke haft saa hulens meget af slagsen siden, jeg blev gravid. Jeg havde jo en lille bloedning i uge 5+, som skraemte livet af mig, saa jeg besvimede og manden min ville simpelthen ikke, foer "al fare" var drevet over efter 1. trimester. Saa fik vi lidt gang i det paa graenseoverskridende vis. Vi havde meget romantisk sex paa bryllupsrejsen i januar seng.gif

Siden vi kom hjem fra Thailand, faktisk, har vi selvfoelgelig haft lidt sex og for mig er det ogsaa rart og kan godt faa orgasme. Min mand kan bare slet ikke forene sig med at maven er i vejen og har hele tiden haft svaret ved at afslutte indeni mig, fordi han foeler det er for taet paa sit barn. Da Bettenok saa valgte at give sig til kende under opspillet til sidste akt, saa gik glansen altsaa helt af det hele laugh.gif

Vi soerger nu for at kysse, knuse, massere og ligge taet istedet for. Det er ogsaa ok, saalaenge vi ved, at det er indtil jeg melder mig paa banen igen efter foedslensmile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset er masser af romantik, ogsaa af den slags, siden min kaereste flyttede ind for 3 uger siden. Maven er ikke naer saa meget i vejen som jeg havde frygtet og lysten er der bestemt. Det er sket et par gange at vi maa stoppe pga jeg faar ondt, nogen gange er det nok at skifte stilling, andre gange maa vi afslutte med bare at nusse.

Nu kan jeg altsaa ikke helt huske hvordan det var med de to aeldste boern, min ex mand var ikke den mest aktive paa det punkt, men jeg husker mest at det var efter foedslerne at jeg savnede sex og var klar foer han var. Men med min yngste datter husker jeg da vi havde sex til det sidste, ogsaa den morgen hvor foedslen gik i gang i loebet af dagen. (Og igen en uge efter foedslen :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw, "doggy style" har aldrig rigtig vaeret mig, syns let det goer ondt (jeg har vist foelsom livmoderhals) eller der kommer de der pruttelyde jeg simpelthen ikke kan nyde sex til :rolleyes men yndlingsvarianten her i huset er mig paa knae og holde ved vaeggen/sengens hovedgaerde og ham bagfra, goer ikke ondt nogen steder og jeg blir ikke svimmel eller lign naar jeg har hovedet op saadan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw, "doggy style" har aldrig rigtig vaeret mig, syns let det goer ondt (jeg har vist foelsom livmoderhals) eller der kommer de der pruttelyde jeg simpelthen ikke kan nyde sex til :rolleyes men yndlingsvarianten her i huset er mig paa knae og holde ved vaeggen/sengens hovedgaerde og ham bagfra, goer ikke ondt nogen steder og jeg blir ikke svimmel eller lign naar jeg har hovedet op saadan.

Jeg har bagoverboeget livmoder og det er ikke saa rart med doggystyle - men har faktisk ikke proevet som gravidunsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep her har det været lige indtil fødslen begge gange. Vi har bare prøvet os lidt frem og brugt de stillinger sim passede os bedst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan ikke den "almindelige".. Det er maven for stor til..

Ellers så har vi endnu ikke haft nogen problemer..

DOG er jeg lidt tilbageholdende, da prinsessen tit er meget aktiv om aften og om morgen, og det er SÅ turnoff, at have en sparkende unge i maven - det kan jeg altså ikke <_< Så hun sætter lidt en begrænsning, men det er hendes aktivitet og ikke noget fysisk ved mig (udover i missionær!) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde sex indtil uge 35 eller 36 hvor jeg så pludselig fik veer af det og så stoppede vi. Vi ville ikke risikerer at sætte det i gang for tidligt. Da jeg så stadig ikke var gået i fødsel da jeg var gået en uge over tid så havde vi sex igen og det satte veerne i gang en halv time efter og Ronja kom om morgenen. Grunden til vi ikke havde før var fordi vi var i gang med en ombygning og vi ville gerne nå så langt som muligt inden den lille kom, men ellers kunne jeg godt have fundet på at dyrke sex noget før for at få ungen ud. Jeg var rimelig træt af det til sidst og derfor sagde jeg da jeg gik en uge over at nu gad jeg ikke vente mere!

Vi brugte endte doggystyle eller ligge på siden i ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kunne ikke pga smerter. Havde slem bækkenløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Sebastian der gik det fint indtil fødslen, da jeg ventede Cassandra havde jeg bare ikke lyst og jeg havde mange smerter. Så det var meget lidt de første mdr. og slet intet de sidste 3-4 mdr. Vi aftalte at lade være, da det ikke var nogen nydelse for nogen af os når jeg vente mig i smerte.

Her efter fødslen er det helt fint igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke sex de sidste par måneder. Jeg kunne simpelthen ikke forliges med at være sexet og have et levende barn i maven, der bevægede sig, samtidig. Jeg savnede da ind imellem sex, men det var bare aldrig det værd, hvis vi prøvede... Søren synes vist også det var lidt mærkeligt og havde det okay med vi stoppede, efter Anna bevægede sig midt i det hele omkring uge 30 :rolleyes

Vi havde sex første gang en måned efter fødslen og det var fantastisk! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også gået lidt i stå. Føler mig bare slet ikke sexet, og er nærmest pinlig over mit "downthere". Det har ændret sig ret meget efter jeg blev gravid, og er på ingen måde appetitligt. Og så hjælper det heller ikke, at jeg ikke kan se hvad jeg laver, når der skal trimmes. Jeg er også mere tør dernede, så det hjælper jo ikke ligefrem på det <_<

Og så hjælper det heller ikke på det, at man kan mærke en babyen, der tumbler rundt derinde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh her er det godt nok sløjt, jeg har en "Psykisk" blokade og det ender altid med at jeg opgiver, det er nærmest noget jeg er bange for, det er nemlig endt i tårer et par gange fordi jeg ikke kan gennemføre og får det dårligt over ikke at kunn (og så har jeg også lige fanget mig en gang svamp så er pænt øm for neden også :( ). Men min mand er super sød på det område, stopper straks han mærker der er noget galt. Og så er vi rigtig gode til at putte, nusse, kysse, kramme, røre og snakke om det. håber at når svampen er væk at jeg kan gennemføre det igen savner lysten og intimiteten og en tilftreds mand der føler han er en sexgud igen :D (og nej han savner ikke noget, det skal jeg nok sørge for ;) )

Men det er jo bare en periode i et langt forhold der er lidt tørlagt, og revanchen bliver skøøøn :D tvivler ikke på at det nok skal komme op at køre igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved Frederik havde vi sex heeeelt indtil han kom ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge gange haft sex frem til fødslen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi stadig sex.. og tror den sidste omgang bliver onsdag aften.. dagen før mit kejsersnit haha :badgirl :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også i gang helt indtil fødslen... Altså ikke helt så hyppigt som før men da nok et par gange i ugen...

Man må selvfølgelig være kreativ med stillinger og tempoet bliver ikke så højt og manden må gøre det meste af arbejdet :whistling men det gik fint og det var dejligt...

Heldigvis holdt lillepigen sig oftest i ro undervejs, ellers kunne det godt være noget distraherende <_<

Efter fødslen havde jeg nærmest lyst med det samme, men gav manden min et lille traume fordi jeg kom til at bløde meget og så kom han lige tilbage til fødslen hvor jeg mistede 3-4 liter blod... så der gik lidt tid før vi prøvede 2. gang :rolleyes ... Men nu er der ingen problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, her har der været stilstand i et par uger nu, ellers var det vel ca en gang i ugen... i aften skal den lige have lidt gas i sengen, hvis jeg da kan holde det ud, sys det gjorde ret ondt i skeden sidste gang.. men hvis nu der kan skubbes lidt til sagerne så lillebror snart kommer ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her havde vi ikke sex i de sidste 3-4 måneder af graviditeten. Og de første måneder af graviditeten var det ret begrænset, hvor ofte det var.

Det skyldes egentlig ikke at jeg ikke havde lyst, men det var bare besværligt.. og kæresten tog ikke rigtig initiativ, tror han synes det var lidt mærkeligt med lillepigen i maven.

Efter fødslen gik der lang tid før vi havde sex. Har lige haft sex for første gang i sidste uge, og der var lillepigen næsten 3 måneder gammel. Jeg håber vi får samlet lidt op på det igen nu, for jeg savner det godt nok :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar piger!!! :lovebk

Jeg tror egentlig at det hjalp mig "bare" at "brokke" mig herinde, for samme aften fik vi det faktisk til at fungere :seng :biglove

Men jeg er nu RET sikker på, at både hyppighed og "vildskab" (ved ikke lige hvilket ord, jeg ellers skal bruge :blush) går lidt på hæld fra nu af og indtil efter fødslen. Det er bare lidt som om at de stillinger, som vi bedst kan lide, er dem, der er mest besværlige lige nu <_< Og kvalmen er der bare stadig og den BLIVER altså værre af god sex :prik Så de sidste uger er jeg nok ved at indtille mig på, at jeg er glad og taknemlig, hvis vi bare kan få et lille hyggeput :blush

Og så er det bare rigtig dejligt at komme herind og læse, at man ikke er den eneste :) Og også dejligt - på jeres vejne - at læse om dem, hvor det bare har fungeret lige til det sidste :respekt Og måske allerdejligst at læse fra dem, der beretter at det sagtens kan blive dejligt igen bagefter også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har stadig sex 3-4 gange ugentligt (er 36+5) og håber da, vi fortsætter til fødslen :goodluck

Og jo - det er da andre stillinger end normalt; maven er jo temmeligt meget i vejen :whistling

Jeg føler mig da totalt minus sexet, men jeg kan ikke holde fingrene fra manden, og hans lyst til mig er nøjagtig som før :loveshower . Så jeg pakker mig lidt ind i dyner, slukker lyset, giver ham bind for øjnene - og så gi'r vi den ellers gas :) . Jeg har så også været heldig at være forskånet for bækkensmerter etc., så der er ingen hindringer dér.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med August havde vi sex dagen før jeg blev sat i gang.

Med Astrid kan jeg ikke huske det.

Men dejligt at få et bette put, husk lige med at sætte forventningerne ned til bagefter.

Man bløder og er ikke helt sig selv, og så føles det som at kaste en coctails pølse ind i hullet. Indtil man får knebet lidt :-)))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER