HenrietteBuchvaldt

Hvordan vender jeres toiletpapir

40 indlæg i dette emne

Jeg tror nu ikke på at det bakteriemæssigt gør nogen forskel, men jeg tænker da tilgengæld at jeg skal huske at vende den udad fra nu af, for at besørgende besøgende (:P) ikke skal tænke at jeg er ulækker og uhygiejnisk :lolhit

Tænker på ingen måde sådan om folk der vender den ind ad... Men kan fx. hos mine forældre godt finde på og vende den rund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså som skrevet i den anden tråd, så har jeg aldrig overvejet hvordan toiletpapiret vendte før idag, hvor jeg spurgte min mand, om det betød noget for ham... Og han vil have det udad... Så sådan må jeg da nok hellere vende det fremover. :)

Det er dog enormt ligegyldigt for mig... Og det med bakterier på væggen forstår jeg altså ikke. Man tager jo papiret INDEN man tørrer sig... Rører I så heller ikke ved andre ting i jeres hjem, fordi I er bange for at der kommer håndbakterier på? :unsure

Altså, nu spørger jeg dumt.. Men jeg tager da tit toiletpapir over to gange - også har hånden jo været "downunder".. Men jeg kan da ikke vurdere inden om jeg skal bruge 3 stykker eller 5 stykker :whistling

Men her vender den også udad.. Dog er det mest fordi jeg får fnidder af at gramse på væggen, har ikke tænkt det giver flere bakterier at røre ved væggen.

I øvrigt har jeg det lidt som med den der sæbe-dims, hvor man ikke behøver trykke.. Den er god, fordi man ikke spreder bakterier og jeg tænker jo.. du trykker - får bakterier på hænder.. OGSÅ vasker du hænder.. ERGO, må bakterierne jo blive vasket væk igen der også kan jeg ikke se at det sådan, gør den kæmpe forskel. Kan dog se at det måske ikke er super fedt, i forhold til toiletpapir at få andres bakterier "down there" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er det fuldstændig ligegyldigt om den vender ind eller ud af, om manden stiller rullen på gulvet eller på håndvasken (pga hundene der bruger rullen som lege tøj :-) ) så længe der ikke hænger en tom rulle når jeg skal til. Dét er det værste når folk tager det sidste papir uden at hænge noget nyt op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst mest populært med udaf ;) kan konstatere vores også vender udaf lige nu, men det er mere tilfældigt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UDAD!!!!!... Og har det lidt som nogle andre... så folk ikke sidder og "fedter" på væggen mv... (når man tænker sig hvordan toiletter kan se ud....)

:lol kunne ikke lade være med at grine over dit ordvalg, det var meget diplomatisk sagt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vender vores udaf, og det er fordi det er nemmeste at få fat på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.... Jeg vender det også udad! I går vendte jeg rullen om hos min svigermor og hun har lagt mærke til det, fordi hun bevidst hænger den med flappen indad, så min teori om at folk der hænger dem sådan er ligeglade, holder ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ingen vegne - den står nemlig :P Det skyldes, at vores toilet ikke står i et hjørne, og derfor hænger holderen på væggen bag toilettet. Og jeg gider altså ikke vende mig 180 o hvergang jeg skal tørre mig - så den står på en hylde ved siden af. Kommer der gæster, så hænger jeg den da op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg ser en mulighed for hed debat! :D NATURLIGVIS med flappen ud ad, så man ikke kigger på bagsiden af papiret. Det eneste rigtige! ;)

Det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol kunne ikke lade være med at grine over dit ordvalg, det var meget diplomatisk sagt :D

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vender den ALTID med flappen udad! Hvis jeg er på besøg hos andre, hvor den hænger med flappen indad, kan jeg sagtens finde på at vende den - Bare fordi det irriterer mit syn, at den hænger "forkert" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra jeg var barn har rullen altid hængt med flabben indad,så det gjorde jeg også da jeg flyttede for mig selv..

Da jeg så flyttede sammen med kæresten begyndte han at vende rullen, fordi han synes papiret var træls at få fat i,hvis flappen hang indad..

MEN det skal så siges at han er usandsynlig dårlig til at finde en ny rulle... han kan tilgengæld godt finde på at lade en tom rulle sidde på...JEG ER VED AT BLIVE SINDSYG over det...Det er ren og skær dovenskab at han ikke finder en ny...

Så nu hænger vores også med flabben udad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det lidt forskelligt. Som regel flappen ud, men det hænder også den bliver vendt ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er flappen indad :)

Og kan faktisk blive sådan lidt <_< på folk der vender mit toiletpapir... NIX PILLE :prik

Det er så mere fordi jeg har nogen mini små tvanghandlinger :oops eller man kan vel også kalde det særheder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh herhjemme er der STOR uenighed om hvordan det skal hænge :D Jeg mener det skal hænge ud af og kæreste synes omvendt. Fo rmig er det helt klart nemmest at få fat i. Kæresten er fra barndomshjemmet vandt til MEGET stærk holdning om at det skal hænge indad. Så da jeg flyttede ind var det til stor diskution :lolhit og jeg er nok i bund og grund ligeglad. Men kunne sagtens finde på at vende den for at drille ham :whistling

Men efter vi er flyttet, hænger rulle på samme væg som toilettet sider på så man skal vende sig 180 for at få fat i det. Og så er der langt ind til det når det hænger indad. og så med maven, gå det slet ikke. Så nu hænger det udad :lol

Mht bakterier, så er det der vender væk fra rullen jo i berøring med væggen. jeg tager ALTID og folder papiret så det der har været ind mod rullen er det der har hud kontakt.

Jeg har ellers en forklaring på hvorfor det skal hænge UDAD!

Vi havde været 12 stk på weekend tur sammen og snakket netop om dette emne. En uges tid senere var vi til fest samlet. Og på et tidspunkt komme en af pigerne ind til bordet - NU ved jeg hvorfor det skal hænge udad. Det er ellers er lambi på hovedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER